Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Listopad 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

1. Konferencija o Web prodaji


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 10.03.2016 do 11.03.2016

Program konferencije:

Prvi dan, 10. ožujka 2016:
09:00 – 09:15 Otvaranje konferencije

09:15 – 10:00 Uvod u web trgovinu – dobri temelji za dobru prodaju
                           Ivica Kruhek, Marker

10:00 – 11:00 Kako razviti uspješnu web trgovinu
                           Predstavljanje udruge eCommerce Hrvatska
                           Marcel Majsan,  eCommerce Hrvatska

10:45 – 11:00 pauza za kavu

11:00 – 12:00 SEO i SEM – najbolje prakse za web trgovinu
                           Sandro Lazarić, Arbona

12:00 – 13:00 Kako mjeriti uspješnost web trgovine
                          Robert Petković, Agrokor

13:00 – 14:00 ručak u restoranu hotela Sheraton

14:00 – 15:00 Email marketing za web trgovine
                          Nivas

15:00 – 15:30 Kako izabrati domenu i web hosting paket
                          Mario Pintar, Avalon

15:30 – 16:00 Demistifikacija stope konverzije
                          Dražen Karačić, Inchoo

Drugi dan, 11.ožujka 2016:

09:00 – 10:15 Pravni aspekti web trgovine
                          Dijana Kladar, Udruga Potrošač

10:15 – 11:00 Case study Crno jaje
                          Hrvoje Bujas, Crno jaje

11:00 – 11:15 pauza za kavu

11:15 – 12:00 Oglašavanje na društvenim mrežama - puno više od jednog klika
                          Ilija Brajković, Akcija

12:00 – 12:30 Paketomati – suvremen i praktičan način dostave
                          Marko Jelenc, Tisak

12:30 – 13:00 Načini plaćanja u web trgovini
                           Ivica Kruhek, Marker

13:00 – 14:00 ručak u restoranu hotela Sheraton

14:00 – 15:00 Panel rasprava – Plaćanje karticama
                          Kartičarske kuće

15:00 – 15:30 Case study Shopmania.hr
                          Daniel Pikl, Shopmania.hr 

Svrha konferencije
Domaće tvrtke koje su klasičnu prodaju već upotpunile online trgovinom bilježe golemi rast. Prema podacima Eurostata iz prosinca 2015. svaki je treći stanovnik Hrvatske naručivao robu ili usluge online, dok je u Europi to činio svaki drugi. Statistička kuća Statista predviđa da će se online poslovanje u Hrvatskoj do 2020. godine kontinuirano širiti, te da će Europska unija, sa svojom direktivom Europe 2020, intenzivno raditi na poboljšanju digitalne ekonomije i same online trgovine, te je krajnje vrijeme da se i domaće tvrtke uključe u utrku izrade vlastite web trgovine. Kada biste u web trgovinu uložili polovicu iznosa od ulaganja u jednu fizičku trgovinu, vrlo brzo biste došli do zaključka da se web trgovina isplati mnogo više od svih fizičkih trgovina. No pokretanje i održavanje vlastite web trgovine zahtjevan je postupak za koji se treba temeljito pripremiti, a znanje o web prodaji presudno je za njezin uspjeh.

Na našoj će vas konferenciji vodeći stručnjaci iz svijeta online prodaje naučiti kako izgraditi čvrste temelje web trgovine: na što obratiti pažnju i zašto sav kasniji trud i ulaganje neće dati rezultate ako niste dobro postavili osnove. Saznat ćete što treba imati jedan "pobjednički" web shop: kako stvoriti odlično korisničko iskustvo za posjetitelje, omogućiti im da ne troše suvišno vrijeme, da što lakše pronađu informacije i da steknu povjerenje prema vašoj web trgovini. Shvatit ćete i da oglašavanje na društvenim mrežama predstavlja mnogo više od pukog klika na gumb Boost post: upoznat ćete se s naprednim mogućnostima oglašavanja na Facebooku i Instragramu.

Za dobro funkcioniranje web stranica/trgovine uz registraciju domene, morate zakupiti i web hosting, tj. iznajmiti "garažu" u koju će smjestiti svoje web stranice da bi bile vidljive na internetu. Naša će prezentacija odgovoriti na pitanja: gdje, kako i po kojoj cijeni registrirati domenu; imate li pravo na besplatnu .hr domenu; što je to web hosting te koji paket odabrati.

Trgovci koji svoju robu ili uslugu prodaju putem web trgovine moraju biti upoznati s propisima koji ih obavezuju kod takvog poslovanja, a izgled web stranice i postavke na njoj moraju udovoljiti propisanim pravilima. Saznat ćete kako se zaštiti od kupaca koji čekaju da pogriješite ili inspektora koji kažnjavaju trgovce te se upoznati sa sudskom praksom i upravnim postupkom pred tržišnom inspekcijom i osposobiti se da sami sigurno ostvarite svoja prava u inspekcijskom nadzoru. Odgovorit ćemo na nedoumice oko tumačenja i primjene nekog zakonskog teksta te vas upoznati s najavljenim izmjenama zakonodavstva na razini Europske unije.

Na 50 atraktivnih lokacija u Hrvatskoj Tisak uvodi moderan način dostave paketa putem elektronskih ormarića tzv. paketomata. Na konferenciji ćete saznati zašto je taj kanal distribucije posebno zanimljiv web trgovinama i koji su njegovi temeljni benefiti u odnosu na ostale kanale distribucije. Milijuni ljudi se konzultiraju prije nego nešto kupe online. ShopMania je sustav za usporedbu cijena i portal za kupovinu koji nudi besplatne informacije korisne za kupce. Otkrit će vam kako ponuditi jedinstveno iskustvo kupovine i pomoći u donošenju pametnih odluka pri kupovini.

Kada ste napunili svoje virtualne police, pametnim marketingom doprli do kupaca, dovukli ih u svoju trgovinu i privoljeli ih da nešto dodaju u košaricu, kako ćete to naplatiti? Saznajte što domaći kupci preferiraju te sve o modelima naplate koje im možete ponuditi.

Iskoristite konfrenciju Web trgovina da biste unaprijedili svoje poslovanje i pružili klijentima i kupcima najbolju uslugu online prodaje!

Namjena
Konferencija je namijenjena svima koji svoje postojeće poslovanje žele unaprijediti uslugom online prodaje te svima koji su shvatili da se, ako žele opstati i dalje se razvijati, što prije treba uključiti u utakmicu na tom svjetskom rastućem tržištu, te svima koji već imaju web shop ali ga žele unaprijediti i povećati prodaju.

Raspored konferencije
I dio od 09:00 do 13:00 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 14:00 do 16:00 (pauza 15 min.)

Predavači
Ivica Kruhek više od dvanaest godina pomaže domaćim i stranim tvrtkama da digitalne kanale uspješno stave u funkciju ostvarenja svojih poslovnih ciljeva. Iskustvom rada na više stotina web projekata upoznao je razne poslovne procese i stekao veliko iskustvo u razumijevanju načina poslovanja i prepoznavanju poslovnih potreba tvrtki svih veličina. Svoje znanje i iskustvo koristi u planiraju digitalnih strategija i izradi koncepata za e-commerce i druge složene web projekte. Zadnjih godina svoj fokus usmjerio je na proučavanje psihologije ponašanja korisnika na internetu što postaje ključan faktor u postizanju rezultata na webu. Uz obaveze koje ima kao direktor tvrtke Marker d.o.o., često ga možete sresti na nekoj od domaćih konferencija ili edukacija u funkciji predavača.

Sandro Lazarić, mag. inf., direktor je tvrtke Arbona. Iza sebe ima višegodišnje iskustvo u online marketingu. Stručnjak je na području planiranja, implementacije i mjerenja uspješnosti online oglašavanja. Predaje i sudjeluje na mnogim stručnim konferencijama u Hrvatskoj i inozemstvu, a sudjelovao je na izradi više od 200 online kampanja. Jedan je od malobrojnih certificiranih stručnjaka u Hrvatskoj za Google AdWords i Google Analytics.

Marcel Majsan je ecommerce i internet marketing stručnjak s iskustvom u novinarstvu, PR-u, brendingu, i prodaji. Magistrirao je novinarstvo na Fakultetu Političkih znanosti, nakon čega upisuje tečaj web dizajna i web marketing akademiju. Izgradio je nekoliko uspješnih web trgovina od nule, a posebno je ponosan na Sonus Art, koji je prošle godine osvojio nagradu za najbolju web trgovinu u kategoriji audio video opreme. U slobodno vrijeme bavi se edukacijama i promicanjem web prodaje u sklopu Udruge eCommerce Hrvatska, čiji je suosnivač i predsjednik. Udruga se bavi informiranjem, edukacijom i međusobnim pomaganjem hrvatskih web trgovaca.

Robert Petković certificirani je stručnjak za Google Analytics s višegodišnjim iskustvom u izradi web stranica i implementaciji alata Google Analytics za praćenje uspješnosti turističkih web stranica i web trgovina. Trenutačno je zaposlen kao web analitičar za sve web stranice koncerna Agrokor.

Mario Pintar, mag. oec., je zaposlen u Avalonu kao voditelj marketinga. Svoje internet putovanje započeo je prije više od 15 godina te je bio jedan od autora prvih službenih web stranica Grada Đurđevca, daleke 1998. godine. Svoje iskustvo u području web dizajna i internet marketinga dodatno gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke gdje radi više od šest godina. Tu sudjeluje u izradi jednog od prvih email newslettera na ovim prostorima – Podravkinog newslettera Kulinarskog studija. U Avalon dolazi 2012. godine. U svojoj poslovnoj karijeri, radio je na više od stotinu web projekata, a posebno se posvetio email marketingu. Voli tehnologije, web dizajn, internet marketing, društvene mreže. Počeo je pisati blog članke iz područja internet marketinga nakon dolaska u Avalon.

Dražen Karačić-Šoljić zadnjih pet godina radi za tvrtku Inchoo gdje kao eCommerce konzultant svakodnevno savjetuje klijente sa svih strana svijeta u optimizaciji njihovih poslovnih procesa i poboljšanju rezultata njihovih web trgovina. Prije toga je desetak godina radio u bankarskom sektoru, gdje je nizu banaka projektirao, uvodio i unaprijedjivao sustave poput internetskog i telefonskog bankarstva, info kioska i sl. U slobodno vrijeme vodi najpopularniji osječki portal Osijek031.com i popularizira uzgoj egzotičnih sorti rajčica kroz inicijativu Volim rajčice."

Dijana Kladar je odvjetnica koja se bavi pretežno građanskim, trgovačkim i radnim pravom. Aktivno se bavi pravima potrošača posljednjih deset godina. Aktivna je u praćenju pravne problematike elektroničke trgovine te pruža konzultantske usluge i pravnu podršku u implementaciji pravnog sadržaja koji mora imati svaka web trgovina u RH. Stručna je članica radnih skupina za izradu Zakona o zaštiti potrošača, a sudjeluje i u donošenju drugih podzakonskih akata na području zaštite potrošača. Sudionica je mnogih okruglih stolova, stručnih skupova, radnih tijela koja kreiraju zakonodavnu politiku zaštite prava potrošača, piše stručne članke o zakonskim aktualnostima i problemima iz prakse. Ima bogato iskustvo u postupcima inspekcijskog nadzora, zastupanja pred sudovima te u poznavanju sudske prakse Suda Europske unije čija praksa vezuje i sudove u Republici Hrvatskoj.

Hrvoje Bujas, dipl. oec. rođen u Šibeniku, s trenutačnim prebivalištem u Zagrebu. Suosnivač je i suvlasnik tvrtke Pravi Klik d.o.o. koja stoji iza tri projekta/brenda: Crno Jaje - vodeći portal specijalnih ponuda u Hrvatskoj, s preko 300.000 prodanih i iskorištenih kupona u zadnje četiri godine, Go Home - tražilica svih nekretnina u sedam zemalja i  WtfJeans - prvi smart jeans na svijetu, s preko 5000 komada prodanih online.

Ilija Brajković je godinama aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih šest godina se aktivno posvetio društvenim mrežama. U duši geek, ali život ga je odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas je partner u digitalnoj agenciji Akcija gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio je kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Turističke zajednice Grada Zagreba, Suzukija i Renaulta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, uvijek među najbolje ocjenjenim predavačima.

Marko Jelenc karijeru je započeo kao novinar sportskih programa i emisija na HTV-u, a nastavio kao voditelj regionalnog promotorskog tima u Školskoj knjizi. Radio je i kao direktor prodaje i marketinga za International Masters Publishers, te kao direktor tvrtke Suton graf d.o.o. Danas je kao direktor prodaje Tiska, u sklopu koncerna Agrokor, ujedno i voditelj projekta implementacije Paketomata u Republici Hrvatskoj, a riječ je uvođenju modernih načina dostave paketa putem elektronskih ormarića.

Daniel Pikl zaposlen je u Zdravstvenom centru Martinko kao web dizajner i specijalist internet marketinga. U Hrvatskoj je 2015. godine pokrenuo Shopmania.hr, sustav za usporedbu cijena i portal za kupovinu.

Vrijeme održavanja: 10. i 11.3.2016. od 9:00 do 16:00
Mjesto održavanja: Hotel Sheraton, Zagreb

Kotizacija:
2.300,00 + PDV (oba dana)
1.390,00 + PDV (jedan dan)


Link:

Kalendar evenata za Listopad 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1923
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12