VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, Prisavlje 9, Zagreb
VRSTA: javni event
Poštovani kolege i dragi prijatelji,
najavili smo a sad Vas i pozivamo: Dođite na 21. Call centar konferencija. Tradicionalno godišnje okupljanje kontakt centar industrije održati će se krajem ožujka – u četvrtak 28.3.2019. u Zagrebu u Velikoj dvorani Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Prisavlje 9.
Ove godine to će biti kao i uvijek naše tradicionalno godišnje druženje: isporučitelja rješenja, korisnika rješenja i pružatelja usluga, krajnih korisnika, stručnjaka akademske zajednice i nezavisnih eksperata.
U vremenu dinamičkih ekonomskih trendova poslovnog sektora na putu u digitalno društvo, svjedoci smo digitalne transformacije, koja i u Hrvatskoj počinje uzimati maha. HCCU želi aktivno jedan od dionika doprinijeti tom procesu.
Prošle godine na agenda konferencije bila je već “ Digitalna transformacija”. To je nama aktualna tema koja ostaje i ove godine u fokusu. Njoj ce biti posvećen 1. – Jutarnji blok. U drugom bloku u fokusu će biti “Kontakt centri u zdravstvenoj industriji”.
Detaljan program i prijavnica objavljeni su na našem web-u www.hccu.hr a uskoro slijede i druge potrebne informacije.
Uvidom u njega vidjeti ćete da smo osigurali 10 novih prezentera i panelista !!
Očekujemo dolazak oko 120 - 150 relevantnih stručnjka kojima je ona nezaobilazno mjesto susreta, razmjene znanja i neworkinga. Budite dio CC zajednice !!
Pozivamo Vas da se odazovete našem pozivu i dođete 28.3.2019. za našu i Vašu konferenciju !!
Budite dio najdugovječnije i jedine CC konferencije u Hrvatskoj !
Prijavite se čim prije jer je broj mjesta ograničen !
Ovu najavu proslijedite svim kolegama za koje znate da ih Contact Management zanima !!
Dođite ! Vidimo se 28.3.2019.!
Organizatorski odbor
Hrvatska call centar udruga
Link: http://www.hccu.hr