VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:30
Chatbotovi su relativno nova pojava na ecoomerce tržištu, a prema predviđanjima do 2020.godine, chatbotovi, tj. virtualni asistenti činit će 25% ukupne podrške u online prodaji na globalnoj razini. Kupci žele odgovor odmah, a ako ih ne dobiju, vrlo brzo će potražiti drugog prodavatelja.
- Što su chatbotovi?
- Gdje i kako ih koristiti?
- Platforme za izradu chatbotova, integracije s vanjskim sustavima
- Case study za Bluesun hotele, koji je osvojio nagradu u Facebooku
- Whatsapp commerce, Sendbee platforme
Daniel Pikl voditelj je digitalnog marketinga u Zdravstvenom turizmu Martinko, u kojem je zadužen za digitalni marketing, Facebook oglašavanje, Chatbotove i Messenger marketing. Istovremeno vodi svoj projekt chatbot.com.hr.
Instagram u eCommerceu, Elizabeta Bolarić, Marko Petrović, Universal Mccann
Instagram je kanal komunikacije svake medijske kampanje koja je usmjerena ka milenijalsima i generaciji Z, iako raste i broj korisnika drugih generacija, pogotovo kada je u pitanju održavanje odnosa s prijateljima i informiranje o proizvodima. Originalan pristup i jedinstven sadržaj ključan je za održavanje interakcije s pratiteljima na toj mreži, koji u mnogim slučajevima postaju kupci vaših proizvoda. Saznajte kako vam Instagram i suradnje s influencerima mogu pomoći u svakoj fazi oglašivačke kampanje.
Elizabeta Bolarić i Marko Petrović su Online media planneri u regionalnom timu u medijskoj agenciji Universal McCann. Elizabeta je iskustvo u digitalu stekla je kroz pet godina iskustva na digitalnim pozicijama u agenciji i na strani klijenta. Marko Petrović je se počeo baviti digitalnim marketingom u Španjolskoj u jednom malom poduzeću kroz Erasmus program. Trenutno, kao planeri medija su zaduženi za planiranje, budžetiranje i izvještavanje kampanja digitalnih medija koje uključuju Google, Facebook i lokalne medije za velikog klijenta na tržištu kozmetike i beauty proizvoda.
Nove mogućnosti plaćanja u eCommerceu i PSD2 direktiva, Maja Bajza Ljubičić, Corvus info
Očekivanja kupaca, tehnologija i nove direktive EU-a mijenjaju mogućnosti i načine plaćanja na Internetu. Sigurnost prije svega, a nakon nje korisničko iskustvo koje uključuje brzinu i jednostavnost prilagođene različitim uređajima, glavna su očekivanja svih sudionika plaćanja u eCommerce-u.
Internet Payment Gateway, kao njihov nezaobilazan partner, i trgovcima i kupcima danas nudi više od procesiranja kartičnih transakcija.
- Gdje je hrvatsko eCommerce tržište u usporedbi s tržištima drugih zemalja regije, Europe i šire?
- Zašto je web trgovcima u interesu ponuditi razne metoda plaćanja (klasično kartično plaćanje, plaćanje iz Walleta, automatizirano virmansko plaćanje i slično)?
- Koje su i kakav efekt na kupovinu na Internetu i korisničko iskustvo općenito imaju funkcionalnosti bazirane za pohrani kartičnih podataka?
- Koje novitete u eCommerce-u donosi primjena PSD2 direktive?
Saznajte odgovore na ova i druga pitanja iz domene plaćanja na Internetu.
Vrijeme - srijeda, 23.10.2019. od 9:00 do 16:30
Mjesto - Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija - 1390,00 HRK
Detaljnije na linku niže.
Link: http://mapaznanja.hr/hr/konferencije/iv-konferencija-o-web-prodaji---trendovi-u-online-prodaji,1650.html