VRIJEME: 16:00
LOKACIJA: Muzej Suvremene Umjetnosti, Avenija Dubrovnik 17
VRSTA: partnerski event
Održava se od 16:00 do 20:00
MeetUP Contact Center Akademije (CCA) strukturirano je poslovno druženje osmišljeno kao prostor učenja, razvoja i dijeljenja iskustava svih dosadašnjih i budućih polaznika CCA. MeetUP-i se održavaju tri puta godišnje, a sudionici su direktori, voditelji, supervizori i svi ostali djelatnici kontakt centar i customer care industrije koji prate trendove u struci, te usavršavaju svoja znanja. Atmosfera je opuštena, otvorena i manje formalna, a više klupska.Teme su uvijek atraktivne, a spadaju u domenu operativnog razvoja i vođenja contact center i/ili customer service timova.
Na svakom MeetUP-u sudionici unaprijed dostavljaju teme koje su trenutno aktualne u njihovom radu kao i konkretna pitanja s kojima se susreću u svakodnevnom poslu. Organizacijski tim odabire nekoliko tema koje će, zajedno sa sudionicima, stručnim predavačima Contact Center Akademije i predstavnicima sponzora, obraditi kroz moderiranu diskusiju.
Cilj ovakvog formata je da svaki sudionik dobije jasne i konkretne odgovore te smjernice za unaprjeđenje svoga rada, uz razmjenu iskustava s kolegama iz struke. U sklopu svakog MeetUP-a organiziran je i kutak znanja u kojem sudionici mogu upoznati novitete i tehnološka rješenja, u kontakt centar industriji, na vlastitim primjerima iz prakse.
Generalni sponzor sva tri MeetUP-a u 2015. je tvrtka Sedam IT. Više informacija o MeetUP-u i načinima prijave molimo pogledajte na linku eventa.
Link: http://radilica.hr/Usluge/MeetUP-CCA/