Danas: Nedjelja, 29.11.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Studeni 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

9. SEE CRM Arena: CRM u novom svjetlu


VRIJEME: 08:30
LOKACIJA: Hotel Regent Esplanade, Mihanovićeva 1, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 19.04.2012 do 20.04.2012

Pridružite nam se na 9. SEE CRM Areni, koja će vam uvelike pomoći da osvijestite izazove s kojima se trenutačno suočavate te vas inspirirati za nove profitabilne poslovne pothvate. Ovogodišnja CRM Arena svojim sadržajima bit će korisna svim poslovnim organizacijama jer:

"CRM je ključan za svaku tvrtku, bez obzira na njezinu veličinu!“

Legenda o svemogućoj CRM aplikaciji je zabluda, koja se temeljila na specijaliziranom informacijskom rješenju i uvjerenju "da ako kupiš aplikaciju, riješiš implementaciju". Stvorio se dojam da CRM aplikacije, same po sebi, rješavaju probleme profitabilnog upravljanja odnosima s korisnicima . Zanemarivala se uloga i važnost poslovnih procesa, upravljanja podacima, te utjecaja korporativne kulture. Recesija i teška gospodarska situacija napokon je pokrenula mnoge prema promjenama i kreativnijem pristupu CRM rješenjima.

Svjetska je ekonomija ušla u ozbiljnu recesiju od koje se sada polako oporavlja. Međutim, temeljne poslovne potrebe koje nameću zahtjev za učinkovitim upravljanjem interakcijom s kupcima nisu se mijenjale: stjecanje novih kupaca, izgradnja čvršće lojalnosti te smanjenje troškove marketinga, prodaje i održavanja. Mnogi su CRM projekti otkazani u posljednjih nekoliko godina, ali sada sve više i više organizacija, svih veličina, ulažu opet u projekte za poboljšanje mogućnosti upravljanja korisnicima.
 
Koji su ključni prioriteti tvrtki u 2012., a koji se tiču njihovih korisnika? Većina B2B i B2C poduzeća je fokusirana na poboljšanu lojalnost korisnika kao glavni cilj. B2B poduzeća su također usmjerena na osvajanje novih klijenata, a B2C tvrtke nastoje poboljšati iskustva korisnika. Kako bi podržali ostvarenje tih važnih prioriteta, CRM tehnološka rješenja se uvelike koriste za organizacije svih veličina. Ako ste voditelj poslovnih procesa u velikim ili srednjim organizacijama, pred vama je  izazov odabrati najbolja CRM rješenja koja će omogućiti vašoj kompaniji  uspon.

Da bi donijeli razumnu investicijsku odluku u pogledu CRM rješenja, moramo razumjeti nekoliko važnih trendova:
•    CRM je evoluirao u prošireni sustav CRM aplikacija koji podržava korisnika - okrenut multi-funkcionalnim procesima, kao što su upravljanje narudžbom, naplatom ili ugovorom (prilagođavajući poslovne procese krajnjem korisniku– integrirajući pritom rješenja koja se protežu izvan "tradicionalnog CRM-a"). 
•    Služba potpore korisnika obuhvaća real - time metodu jer kupci sada zahtijevaju podršku u stvarnom vremenu te je bitno ići ukorak s njihovim očekivanjima i odgovoriti na suvremene zahtjeve tržišta. Moraju se  uključiti novi, višestruki izvori i komunikacijski kanali kao što su; socijalno umrežavanje, blogovi i online ocjene korisnika.
•    Mobilni CRM je must have mogućnost, ali i u rastućoj ponudi mobilnih CRM rješenja, IT lideri i menadžeri su zatečeni složenošću njihove arhitekture.
•    CRM i BPM (Business Process Management) konvergiraju - skupe, složene i monolitne aplikacije su razdijeljene na sastavnice dok se nameće potreba za isporukom protokola s visoko prilagođenim i standardiziranim rješenjima.
•    Interes za socijalni CRM nastavlja rasti i usvajanje alata socijalnih tehnologija se  izuzetno povećala tijekom prošle godine. No još uvijek je pitanje kolika je istinska poslovna vrijednost društvenih medija (mreža)?     

Tijekom ovogodišnje konferencije raspravljat ćemo o novim trendovima i izazovima koji su pred nama te o potrebnim transformacijama kroz koje prolazi tradicionalni CRM pristup.  Imat ćete priliku čuti brojne hrvatske i regionalne gospodarstvenike, predstavnike javnog sektora te stručnjake iz područja upravljanja odnosima s korisnicima koji će predstaviti svoja viđenja i relevantne praktične primjere kroz različite tematske blokove. Danas CRM više nije dostupan i potreban samo velikim organizacijama i predstavnicima poslovnog sektora, danas je CRM conditio sine qua non za sve one koji razvijaju bilo kakav odnos s vanjskim korisnicima, jer bez korisnika nema niti opstanka.

Rezervirajte 19 i 20. travnja 2012. za 9. SEE CRM Arenu, koja se održava u hotelu The Regent Esplanade u Zagrebu.


Link:

Kalendar evenata za Studeni 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2341
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12