VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Internet tržište jedno je od najvećih svjetskih tržišta u razvoju. Odluka o kupnji određenog proizvoda sve se više donosi na temelju informacija koje su dostupne na internetu i sve više ljudi odlučuje se na kupnju putem interneta. Mnoge tvrtke u Hrvatskoj koje su klasičnu prodaju upotpunile web trgovinom bilježe ogroman rast. Danas 23% Hrvata kupuje online dok je 2013. godine kupovalo svega 12%. Velika većina Hrvata online kupnju obavlja na stranim web shopovima, a razlog tome je nedostatak domaće ponude, jednostavno premalo domaćih trgovaca je napravilo svoju web trgovinu i mali je izbor; strani web shopovi nude puno veći izbor i puno su bolje posloženi. Za 7 od 10 Hrvata prvi korak kupovine je informiranje na internetu. Ako domaće tvrtke ne pokrenu web prodaju na vrijeme kasnije će biti izuzetno teško i skupo uključiti se i natjecati s domaćom i stranom konkurencijom.
Web shop je prilika za male tvrtke i poduzetnike početnike koji su fleksibilniji jer je i ulaganje manje nego ulaganje u fizičke trgovine. Za neke tvrtke web prodaja je jedini izlaz da prežive.
Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, 365 dana u godini i to za kupce cijelog svijeta. Bilo tko, bilo kada može posjetiti vaše web mjesto i kupiti proizvod ili proizvode koje nudite. Prednost otvaranja web trgovine je neusporedivo niža investicija i rizik nego otvaranje fizičke trgovine na lokaciji u nekom mjestu ili gradu. Ne morate brinuti o radnom vremenu, najmu prostora, sigurnosti svoje poslovnice, zapošljavanju dodatnog osoblja, i raznim drugim stvarima od kojih se neke često i previde.
Pokretanje i održavanje vlastite web (online) trgovine zahtjevan je postupak za koji se treba temeljito pripremiti.
U uvodnom dijelu seminara govorit ćemo o potencijalima web trgovine u Hrvatskoj, isplati li se ulagati u to područje, tko može prodavati online, te kako svoju tvrtku pripremiti za taj korak, kako organizirati tim koji bi trebao pokrenuti web trgovinu, te kako njome upravljati.
Sudionici seminara upoznat će se s postojećim platformama za izradu web trgovine, kako web trgovinu promovirati, načinima plaćanja, te kako web shop povezati sa skladištem.
Lijepa i funkcionalna web trgovina neće puno napraviti ako ni jedan kupac ne uđe u nju. Naučit ćete kako privući ciljane kupce, kakav marketing na internetu funkcionira, što je isplativo, a što nije. Što treba mjeriti kako bi promet redovito bio u porastu?
Jedno od najtraženijih zanimanja trenutno u Hrvatskoj je voditelj web shopa. Znanje o web prodaji presudno je za njezin uspjeh. Isti proizvodi su na webu, a jedna web trgovina bilježi mnogostruko veći prihod od druge. Dođite i saznajte zašto je to tako, budite konkurentni na sve izazovnijem web tržištu!
Seminar je namijenjen svima koji planiraju uskoro pokrenuti svoju internetsku prodaju ili su je već pokrenuli. Idealni polaznici seminara su vlasnici malih i srednjih tvrtki, koje mogu izravno prodavati na internetu svoje proizvode ili usluge, voditelji prodaje i marketinga u tvrtkama koje posluju na internetu i zaposlenici u prodajnim odjelima ili komercijalisti u tvrtkama koje mogu ostvariti prodaju i na internetu.
Link: http://mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/web-prodaja-,468.html#prijava