VRIJEME: 10:00
LOKACIJA: HGK, Nova cesta 3, Zagreb
VRSTA: javni event
Edukaciju će održati Ozana Jurković i Nada Finderle, vlasnice tvrtke Analiza 360, te će s polaznicima podijeliti dio svog bogatog poslovnog iskustva stečenog kroz više od 10 godina rada u analitici, marketingu i medijima.
„Budi uspješan START UP u vrijeme krize“ je pripremljena i prilagođena za rukovodeći kadar u START UP kompanijama.
Edukacijom su obuhvaćene sljedeće teme:
• Što moramo znati o tržištu (potencijalni kupci, konkurencija, trendovi, …)
• Temeljna struktura uspješnog START UP-a (marketing, prodaja, financije)
• Elementi vlastite profitabilnosti i kako ju povećati (o čemu sve voditi računa)
• Načini na koje tvrtke mogu rasti
• Uloga marketinga u START UP-u (kako trošak pretvoriti u investiciju)
• Znamo li kako korisnici (kupci/potrošači/klijenti) donose odluku o kupnji
• Jesmo li dovoljno vidljivi
• Kako doći do novih korisnika
• Imamo li željeni profil korisnika
• 6 zlatnih pravila oglašavanja
"Budi uspješan START UP u vrijeme krize" održat će se 24. rujna u 10 sati, u Hrvatskoj gospodarskoj komori, Nova cesta 3-7, 2. kat, Zagreb. Edukaciju organiziraju Centar za poduzetništvo, inovacije i tehnologije HGK u suradnji s tvrtkom Analiza 360°.
Link: http://www.racunalo.com/budi-uspjesan-start-up-u-vrijeme-krize-edukacija/