VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 25.03.2013 do 27.03.2013
Konferencija “e-biz2013” o e-poslovanju (25.-.27.03.2013.g.) obuhvatiti će ove godine teme od zakonskih okvira, prakse u EU i regionalno, a naravno i u Hrvatskoj. Obraditi ćemo teme o potrebnim elementima, uvjetima, iskustvima ali i o zaštiti u sustavima ePoslovanja (u trgovini, u proizvodnji, nabavi, prodaji, zdravstvu, upravi). Poznato je da ePoslovanje u potpunosti mijenja klasični način poslovanja pa pozivamo zainteresirane da se aktivno uključe.
Konferencija se otvara sa uvodnim predavanjem o aktivnostima institucija (ministarstava gospodarstva, financija, uprave, zdravstva, …) na uvođenju ePoslovanja u Hrvatskoj. Prezentirati će se i projekti e-Hrvatske vezenih za koordinaciju provedbe strategije eUprave, normi za razvoj projekata i „Hrvatskog okvira za interoperabilnost“. Želimo prezentirati i međunarodne projekte u koje se mogu uključiti hrvatske firme.
Kao i ranijih godina i ove godine dolaze stručnjaci iz Europe a posebno ističemo:
- eksperta za e-Račun Europske komisije .
- eksperta UN/Cefact-a za e-Poslovanje ,
- stručnjaci sa iskustvima i rješenjima za e-poslovanje i njegovu sigurnost.
- te naravno domaći stručnjaci za primjenu ePoslovanja i sigurnost rada na Internetu
Tema konferencije je široko područje e-Poslovanja a obuhvaća automatizaciju svih procesa koji se tiču nabave, naručivanja, isporuke roba i usluga u koje su uključeni proizvođači, dobavljači, kupci, logističari, banke i različiti posrednici u tim procesima. Uštede koje se postižu primjenom ePoslovanja su već dobro poznate. Agrokor tvrdi da ostvaruje cca. 50 kn ušteda po e-dokumentu (narudžba, potvrda narudžbe, otpremnica, račun,,..). Pojavom Interneta i XML norme te uštede su još veće i dostupne i malim i srednjim poduzećima. Pozivamo informacijske posrednike da prezentiraju svoje usluge stvaranja i razmjene elektroničkih dokumenata.
Da bi se poslovanje moglo prenijeti s klasičnih metoda i medija (papir, telefon, telefaks, e-mail) na elektronički način, jedan od preduvjeta je korištenje zajedničkog kataloga roba i usluga za sve sudionike u razmjeni podataka i elektroničkih dokumenata. U Hrvatskoj aktivan je elektronički katalog eCROKAT (hrvatske GS1 organizacije) po međunarodnoj normi za eKataloge a koji podržava sinkronizaciju na međunarodnu mrežu kataloga i GDSN (Global Data Synchronization Network). Korištenje je moguće na teritoriju RH i globalno, što otvara velike mogućnosti za plasman hrvatskih roba i usluga u svijetu što ćemo prezentirati na konferenciji (a na seminaru će se moći školovati i licencirati za njegovu primjenu).
Treći dan (srijeda) planiramo posvetiti rješenjima i iskustvima (eUprava, eZdravstvo, mobilno poslovanje, banke,…) a posebno sigurnost ePoslovanja na internetu.
Ističemo organiziranje više kvalitetnih seminara (u trajanju od 3-4 sata). Tako smo pozvali FOI Varaždin da prezentira će gotove softverske e-Module za one koji razvijaju softver sa e-dokumentima i njihovom razmjenom (e-računi, plaćanja, narudžbe). Planiramo i seminar za male i srednje tvrtke kako se uključiti u ePoslovanje te seminar o sigurnosti, u primjeni elektroničkog poslovanja i korištenja e-dokumenata.
Link: http://www.case.hr/konferencije/ebiz2013