Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Prosinac 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Community manager Akademija


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 17:00

Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb, 22. studenog 2012. – 1. veljače 2013. godine, 9:00-17:00h

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više si ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama nego razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Community manager Akademija svojim će polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim relativno novim platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Program se sastoji od 3 modula ukupnog trajanja 60 školskih sati. Trajanje svakog modula je 20 školskih sati.

Pregled programa po modulima:

MODUL 1: Seminar SMM – Social Media Marketing (22. i 23. studenoga 2012.)
•    Korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Blog
•    Kako su društvene mreže unijele novu paradigmu u marketing
•    Usporedba klasičnog i online načina komunikacije na društvenim mrežama
•    Iskoristite rastući trend društvenih mreža za uspješno poslovanje
•    Kako započeti svoju aktivnost na društvenim mrežema
•    Kako upravljati svojim ‘social’ pristupom
•    Kako koristiti YouTube za viralni marketing
•    Kako se korištenje društvenih mreža odražava na poslovanje – od mikro poduzetnika do multinacionalnih korporacija
•    Mobilni marketing ili novi fenomen: SOLOMO
•    Krizno komuniciranje i community management
•    Izgradnja i razvoj branda na Internetu
•    Google+ osnove
•    postavljanje i pravilna konfiguracija Google+ računa
•    Google+ krugovi, upravljanje grupama
•    stream komunikacija u Google+
•    Google Hangouts
•    Dodavanje fotografija i videa na Google+
•    Integracija Facebook i Twitter stream-a na Google+
•    Primjeri uspješne prakse Google+

Radionica
•    Utjecaj mobilnog Interneta na svakodnevno poslovanje
•    Malim Tweeterom do velikih problema (Iran, Haiti)
•    Krizno online komuniciranje
•    Korištenje društvenih mreža u PR svrhe
•    Kako optimalno komunicirati s novim medijima
•    Poslovno korištenje Facebooka
•    LinkedIn: što je LinkedIn i koja je korist od LinkedIna za pojedinu djelatnost

Cilj modula:
Polaznike naučiti koja je društvena mreža za njih optimalna, kako će na njoj postići najbolje rezultate, kako mjeriti povratne efekte marketinške aktivnosti na društvenim mrežama te kako aktivnosti koje rade na društvenim mrežama mogu kapitalizirati. Sve to naučit će koristeći besplatno dostupne alate na Internetu za koje možda nisu ili jesu čuli, ali ih do sada nisu znali koristiti.

Prvi dan polaznici će saznati koje su najsnažnije rastuće društvene mreže, kako se koja od njih i u koju svrhu koristi te gdje bi njihova tvrtka mogla imati najveće koristi ispravnim korištenjem društvenih mreža. Pripremite se dok je još vrijeme. Drugi dan, na radionicama za Facebook i Twitter polaznici će naučiti kako kreirati profil, page, event i oglas pomoću Facebooka, kako koristiti Twitter kao Customer service te upravljati real time online komunikacijom (kreiranje profila i učenje koji #tagovi, kada i kako).

Cijena modula: 2.290 kn+PDV.

MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama (17. i 18. siječnja 2013.)
•    Na kojim je društveno-mrežnim kanalima poželjno nastupiti, kako to napraviti i zašto, definiranje ciljeva nastupa pojedinca, tvrtke ili branda na društvenim mrežama
•    Osnovne zakonitosti društvenih mreža na kojima se nastupa te kako putem njih osnažiti digitalni identitet pojedinca, tvrtke ili branda
•    Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta koji je komplementaran marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
•    Izrada strategije – kako se piše, primjeri case studyja, na koja sve pitanja mora odgovoriti i od kojih se sve elemenata sastoji
•    Važnost sadržaja za fan stranicu i njeno vođenje – sadržaj je ključ uspjeha društveno-mrežne strategije
•    Prezentacija istraživanja tvrtke Jasno&Glasno o tipovima sadržaja koji se objavljuju na domaćim fan stranicama
•    Facebook Pravila – upoznavanje sa "svetim pismom" te društvene mreže koje treba sustavno pratiti i poštovati
•    Kako do fanova? 5 načina za stvaranje kvalitetnog communityja

Radionica
•    Pisanje strategije kao ključnog dokumenta za nastup na društvenim mrežama
•    Kreiranje Facebook fan stranice s naglaskom na sve elemente koji su bitni za njeno administriranje (od vizuala do sadržaja)
•    Osnove i zakonitosti komunikacije na Facebooku – kakav tip komunikacije je primjeren kakvom brandu ili tvrtci, kako na društvenim mrežama komunicirati u kriznim situacijama

Cilj modula:
Polaznici će na temelju stečenih teorijskim i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva

Cijena modula: 2.490 kn+PDV.

MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža (31. siječnja i 1. veljače 2013.)
•    Osmišljavanje Facebook aplikacija u marketinške svrhe i provođenje nagradnih igara te natječaja, praćenje aktivnosti aplikacija
•    Provođenje nagradnih igara na Facebooku i Twitteru
•    Pravila Facebooka koja se odnose na nagradne igre i natječaje, specifičnosti vezane uz nagradne igre i natječaje, komunikacija s fanovima za trajanja nagradnih igara i natječaja
•    Praćenje uspješnosti nagradnih igara i natječaja
•    Facebook oglasi, kreiranje, praćenje i optimizacija, precizno usmjeravanje poruka prema ciljnim skupinama, tumačenje rezultata
•    Facebook Insights – praćenje engagementa i interakcije fanova sa stranicom, važnost ovih podataka pri modifikaciji strategije u svrhu ostvarenja zadanih ciljeva
•    Koje alate koristiti za kvalitetno upravljanje društveno-mrežnim profilima te pravovremeno komuniciranje sa zajednicom
•    Što je content marketing i zašto je on važan te kome je namijenjen
•    Content marketing na društvenim mrežama
•    Izrada i provođenje content marketing stategije pojedinca, tvrtke ili branda

Radionica
•    Osmišljavanje Facebook nagradne aplikacije u cilju maksimiziranja marketinških nastojanja branda, tvrtke ili pojedinca
•    Osmišljavanje, kreiranje, praćenje i optimiziranje Facebook oglasa te tumačenje rezultata istih

Cilj modula:
Nakon pohađanja ovog modula polaznici će nadograditi prethodno stečena znanja razumijevanjem aktivnosti koje su potrebne za podizanje razine interakcije na stranici, privlačenje novih fanova, kao i tumačenje podataka vezanih za svaku od navedenih aktivnosti s posebnim naglaskom na content marketing strategiju kao ključan element za uspostavljanje dugoročne veze s communityjem koji u pojedinca, tvrtku ili brand na taj način stječe povjerenje, dijeli sadržaje o istima te u konačnici postaje korisnik/kupac.

Cijena modula: 2.490 kn+PDV.

Napomena: Svi moduli osim završnog, mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara.

Sažetak:
Tijekom trajanja Akademije, koja se sastoji od 3 modula, polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodilo zadane aktivnosti te ostvarilo postavljene ciljeve.

Kako bi polaznici stečena teoretska znanja znali primijeniti i u praksi, u sklopu druga dva modula provodit će se radionice koje će na praktičnim primjerima polaznicima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima tvrtke, branda i pojedinca. Posebna pažnja posvetit će se sadržaju koji se objavljuje na društveno-mrežnim profilima, a koji je ključan element u dugoročnom uspjehu strategije i kreiranju zadovoljne zajednice, ona koja komunicira s brandom i postaje njegov konzument.

U trećem modulu, administriranje profila na društvenim mrežama dignut će se na viši nivo. Polaznike će se u teoretskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podacima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.

Trajanje programa: 22. studenog 2012. – 1. veljače 2013.
Mjesto odražavanja predavanja i radionica: Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb

Voditelji programa: Ana Penović i Željko Riha

Predavači:
Ana Penović je suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prvih deset profesionalnih godina je posvetila informatičkom novinarstvu te iz prvog reda promatrala razvoj telekomunikacijske i informatičke industrije koje danas na naš život, posao i zabavu utječu više no ijedna druga. Dvije godine nakon uspješnog lansiranja jedinog hrvatskog tehnološkog lifestyle magazina Plan B koji o važnosti weba, društvenih mreža i digitalne prisutnosti sustavno piše od 2007. naovamo, sa Borisom Ličinom Borjom pokreće tvrtku Jasno&Glasno, prvu specijaliziranu community i content menadžment agenciju. U protekle četiri godine Jasno&Glasno se etabliralo kao jedna od rijetkih domaćih tvrtki koja uspješno osmišljava i brine se o cjelovitim digitalnim identitetima, te online prisutnosti niza uglednih domaćih i inozemnih kompanija.

Željko Riha je PR/social media konzultant i vlasnik portala/bloga o smartphone uređajima mobile-place.info te bloga www.zeljkoriha.com. PR-om i komunikacijama bavi se nekoliko godina od čega ima iskustvo i u međunarodnim organizacijama. Bio je član žirija VIDI WEB TOP 100 natječaja u blog/community kategoriji. Trenutno se bavi komunikacijskim savjetovanjem i vodi nekoliko klijenata na području društvenih mreža i on-line komunikacija. Do nedavno je radio na poziciji internet marketing managera u tvrtci Generalturist. Godine 2010. dodijeljena mu je viteška titula HRH Princa Leonarda za diplomatske zasluge. Organizator je i predavač na mnogim seminarima i edukacijama. Član je mnogih domaćih i međunarodnih organizacija, poput Londonske diplomatske akademije, Društva za Ujedinjene narode i Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Damir Podhorski diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Šest godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Svoje bogato iskustvo u Internet marketingu stekao je kroz aktivno sudjelovanje u nizu projekata kojima je osobno upravljao. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na socijalnim mrežama (Facebook), te kontekstualno oglašavanje (Etarget). Održao je veći broj seminara na temu Internet marketinga i on line trgovine.

Vibor Cipan je danas uspješan direktor UX Passion-a, gdje sa svojim agilnim timom klijentima poput Vodafone-a, T-Mobile-a, Microsofta, RealNetworksa, RIM-a, World Economic Foruma, Vlade SAD-a i Europske unije pomaže ostvariti tržišnu i organizacijsku vrijednost i prednost korištenjem novih medija i tehnologija. Čest je i pozvan govornik te predavač na domaćim i inozemnim konferencijama, autor knjige o dizajnu korisničkih iskustava na bogatim web-platformama te aktivan bloger i twitteraš. Nakon studija fizike na zagrebačkom PMF-u odlazi na postdiplomski studij Leading, Innovation and Change. Još tijekom studija aktivno surađuje s lokalnim uredom Microsofta Hrvatska kao project manager i kasnije kao Student Partners Lead. Kasnije karijeru nastavlja graditi kao ekspert za korisnička i servisna iskustva u najvećem Microsoftovom razvojnom i istraživačkom centru u Europi u Kopenhagenu, gdje stječe neprocjenjiva iskustva. Tijekom 2009. vraća se u domovinu i pokreće s kolegama FatDUX, prvu domaću full – service user experience tvrtku koja je specijalizirana za konceptualizaciju, razvoj i dizajn fascinantnih korisničkih i servisnih iskustava na web, desktop i mobilnim platformama.

Davor Runje je zajedno s Joškom Oršulićem 2008. godine osnovao Drap d.o.o. - prvu tvrtku u Hrvatskoj specijaliziranu za izradu aplikacija i igrica na Facebooku. Zadnje tri godine producirao je pedesetak aplikacija za Facebook, od čega su četiri bile hitovi sa šesteroznamenkastim brojem korisnika. Dobitnik je zlatne Effie 2010 nagrade za kampanju “Životinjsko carstvo na Facebooku”. Ista kampanja osvojila je zlatnu nagradu Web::Strategije u kategoriji Web marketing kampanja 2010, a u istoj kategoriji zlato je osvojila i kampanja “Afrika 2010″. Svoju internetsko-poduzetničku karijeru Davor je započeo 1998. kada je zajedno s grupom kolega s FER-a osnovao Playmedia Systems i izbacio na svjetsko tržište MP3 engine AMP - jednu od ključnih tehnologija kojima je pokrenuta revolucija u internetskoj glazbi. Uspjeh AMP-a širom mu je otvorio vrata Silicijske doline, gdje je dao ključan doprinos razvoju popularnog internetskog servisa za razmjenu glazbe Napster. Nakon sudskog zatvaranja Napstera, započinje rad na biheviralnoj teoriji algoritama i njezinim primjenama u analizi kriptografskih protokola s Deanom Rosenzweigom, te ga nastavlja u Microsoft Researchu u Redmondu. Dobitnik je Phoenix & SSCLI nagrade Microsoft Researcha za svoj rad na programiranju višejezgrenih/višeprocesorskih platformi. Autor je 15-ak radova iz teorijskog računarstva i jednog američkog patenta.

Siniša Gavrilović je samostalni SEO specijalist i konzultant iz Zagreba s desetogodišnjim iskustvom u području internetskog marketinga s posebnim naglaskom na optimizaciju za tražilice (SEO). Često citiran od strane medija, priznat je kao autoritet u polju prilagodbe CMS sustava, rješavanja problema duplog sadržaja, uspostave pravilnog link flow-a i brzog indeksiranja. Educirao je velik broj novinara u redakciji 24sata Digital, a kroz program web edukacije surađivao je s tvrtkama kao što su Privredna banka Zagreb (PBZ), Hrvatska poštanska banka (HPB), T-Com, T-Mobile, Njuskalo.hr, Monitor.hr. Siniša ima snažno razvijenu intuiciju, što ga svrstava među one stručnjake koji brzo uočavaju i koriste nove trendove. Njegova kombinacija demistifikacije složenih pitanja uz osobit pogled na web čini ga posebno zanimljivim govornikom. Njegovi nastupi na konferencijama uvijek su visoko ocijenjeni, a jedan je od TOP5 predavača konferencije Web::Strategija.

Milica Cetinić je account i community menadžerica u tvrtki Jasno & Glasno. Nakon završenog studija novinarstva, specijalizirala se za područje informacijskih i komunikacijskih tehnologija, te ekološke teme. Kao novinarka je surađivala sa informatičkim magazinom PC Chip, telekomunikacijskim magazinom Moj Moby, a bila je glavna urednica naslovnice popularnog internetskog projekta MojBlog te urednica, novinarka i community menadžerica portala Zelena energija. Milica je o zelenim tehnologijama, ekološkoj problematici i energetskim temama pisala redovitu kolumnu u magazinu Plan B i u istoimenom web magazinu na tportalu. U proteklih desetak godina, Milica se bavila sustavnom promocijom iznimnih pojedinaca i projekata na hrvatskom i regionalnim online tržištima, a u posljednje tri godine za klijente tvrtke Jasno & Glasno osmišljava cjelovite strategije digitalne prisutnosti – od komunikacijske i content strategije do strategije nastupa na društvenim mrežama. Edukacijom studenata, community menadžera, kao i djelatnika u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtki i institucija, Milica se bavi od 2010. godine.

Ciljna skupina polaznika:
Zaposlenici u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtki i institucija, zaposlenici marketinških i PR agencija, community manageri, diplomanti, mali i srednje veliki poduzetnici, komercijalisti koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine. Program je namijenjen i svima koji razmišljaju o karijeri Community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama i pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.

Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za Facebook, Twitter, LinkedIn, blogove, Pinterest, YouTube, Tumblr, Foursquare, Instagram, HootSuite, Google+, kao i Facebook Ads, ROI, content marketing, Facebook aplikacije, hashtag, timeline, social media marketing.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o pohađanju programa.

Kotizacija:
Cijena kompletnog programa iznosi 5.900 kn+PDV. Module je moguće polaziti i pojedinačno, cijena svakog modula je istaknuta ispod opisa.

Moguće je i plaćanje na 3 rate po 2.250 kn+PDV (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec, uz pisanu narudžbenicu i ovjeren Ugovor).
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.


Link:

Kalendar evenata za Prosinac 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2342
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12