Danas: Četvrtak, 17.08.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Kolovoz 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

CRM i analiza kupaca (Mapa znanja)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Korištenje CRM sustava ogleda se kroz niz poboljšanja u svakodnevnom operativnom poslovanju. Odnosi s klijentima zahtijevaju odgovarajuću primjenu procesa kojima tvrtka uspostavlja kontrolu, odnosno upravlja tim odnosima. Nastojanja tvrtke da poveća svoju konkurentsku sposobnost i ojača tržišnu poziciju temelji se na razumijevanju ponašanja kupaca i utjecanja na njih kroz dvosmjernu komunikaciju, a sve s ciljem privlačenja novih i/ili zadržavanja postojećih klijenata, povećanja njihove lojalnosti i povećanja profitabilnosti poduzeća.

Temelj takvog odnosa je formiranje jedinstvene centralizirane baze potencijalnih i postojećih kupaca koje će omogućiti da sve informacije i znanje budu uskladišteni, pristupačni i otvoreni za analizu menadžmentu i zaposlenicima i da se tako upotrijebe za bolje razumijevanje prošlog i sadašnjeg okruženja, kao i za predviđanje budućih poslovnih rezultata. Pravovremena i točna komunikacija uvelike utječe na zadovoljstvo korisnicima te povećava internu efikasnost procesa.

Svrha seminara je proći temelje CRM strategije, trendove vezane uz upravljanje korisničkim odnosima, saznati kako odabrati pravi CRM i adekvatan način implementacije, te kako maksimalno iskoristiti podršku CRM sustava za korisničke i interne procese.

Namjena
Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima prodaje, marketinga i korisničke službe, vlasnicima tvrtki i obrta, kao i IT djelatnicima tvrtki koje planiraju CRM implementaciju.

Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara
Uloga CRM strategije
•    Kako razviti CRM strategiju I zašto je važna u modernom poslovanju?
•    Kako propagirati interno I realizirati CRM strategiju?
•    Kako CRM sustavi pomažu u realizaciji CRM strategije?

Kako izabrati pravi CRM sustav za vašu organizaciju?
•    Pregled tržišta i usporedba alata

Najbolje prakse iz implementacije CRM sustava

Pregled Microsoft Dynamics CRM-a
•    Generalni pregled modula marketinga, prodaje i korisničke skrbi.
•    Case study

Predavači
Matija Nakić (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao Technical Consulting Manager. Osam godina je u HT Eronet-u, koji je jedan od vodeća tri telekom operatera u BiH, radila u IT-u, kao Key Account Manager i vodila odjel Key Account and Government sales gdje je vodila projekt implementacije CRM Dynamicsa za poslovnu prodaju i call centar. Od 2014. - 2015. je u HT Eronet preuzela Sales Operations za rezidencijalne i poslovne korisnike. Iza sebe ima iskustvo vođenja 2 CRM projekta u telekomu, kao i niz projekata u različitim industrijama u InfoCumulusu. Bavi se i projektima CRM strategije koji su tehnološki neovisni i služe u svrhe savjetovanja kompanija vezano uz korisničke procese i najbolji pristup implementaciji CRM-a.

Ivan Leskovar (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao CRM konzultant s višegodišnjim iskustvom implementacija u različitim industrijama. Posebno dobro poznaje SMB segment i njihove svakodnevne jadikovke po pitanju CRM-a i ostalih IT sustava koji „glume“ CRM.

Vrijeme
četvrtak, 25.8.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

Korištenje CRM sustava ogleda se kroz niz poboljšanja u svakodnevnom operativnom poslovanju. Odnosi s klijentima zahtijevaju odgovarajuću primjenu procesa kojima tvrtka uspostavlja kontrolu, odnosno upravlja tim odnosima. Nastojanja tvrtke da poveća svoju konkurentsku sposobnost i ojača tržišnu poziciju temelji se na razumijevanju ponašanja kupaca i utjecanja na njih kroz dvosmjernu komunikaciju, a sve s ciljem privlačenja novih i/ili zadržavanja postojećih klijenata, povećanja njihove lojalnosti i povećanja profitabilnosti poduzeća.

 

Temelj takvog odnosa je formiranje jedinstvene centralizirane baze potencijalnih i postojećih kupaca koje će omogućiti da sve informacije i znanje budu uskladišteni, pristupačni i otvoreni za analizu menadžmentu i zaposlenicima i da se tako upotrijebe za bolje razumijevanje prošlog i sadašnjeg okruženja, kao i za predviđanje budućih poslovnih rezultata. Pravovremena i točna komunikacija uvelike utječe na zadovoljstvo korisnicima te povećava internu efikasnost procesa.

 

Svrha seminara je proći temelje CRM strategije, trendove vezane uz upravljanje korisničkim odnosima, saznati kako odabrati pravi CRM i adekvatan način implementacije, te kako maksimalno iskoristiti podršku CRM sustava za korisničke i interne procese.

 

Namjena

Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima prodaje, marketinga i korisničke službe, vlasnicima tvrtki i obrta, kao i IT djelatnicima tvrtki koje planiraju CRM implementaciju.

 

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
 

 

Iz programa seminara

Uloga CRM strategije

  • Kako razviti CRM strategiju I zašto je važna u modernom poslovanju?
  • Kako propagirati interno I realizirati CRM strategiju?
  • Kako CRM sustavi pomažu u realizaciji CRM strategije?

 

Kako izabrati pravi CRM sustav za vašu organizaciju?

  • Pregled tržišta i usporedba alata

 

Najbolje prakse iz implementacije CRM sustava

 

Pregled Microsoft Dynamics CRM-a

  • Generalni pregled modula marketinga, prodaje i korisničke skrbi.
  • Case study

 

Predavač

Matija Nakić (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao Technical Consulting Manager. Osam godina je u HT Eronet-u, koji je jedan od vodeća tri telekom operatera u BiH, radila u IT-u, kao Key Account Manager i vodila odjel Key Account and Government sales gdje je vodila projekt implementacije CRM Dynamicsa za poslovnu prodaju i call centar. Od 2014. - 2015. je u HT Eronet preuzela Sales Operations za rezidencijalne i poslovne korisnike. Iza sebe ima iskustvo vođenja 2 CRM projekta u telekomu, kao i niz projekata u različitim industrijama u InfoCumulusu. Bavi se i projektima CRM strategije koji su tehnološki neovisni i služe u svrhe savjetovanja kompanija vezano uz korisničke procese i najbolji pristup implementaciji CRM-a.

 

Ivan Leskovar (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao CRM konzultant s višegodišnjim iskustvom implementacija u različitim industrijama. Posebno dobro poznaje SMB segment i njihove svakodnevne jadikovke po pitanju CRM-a i ostalih IT sustava koji „glume“ CRM. 

 

Vrijeme

četvrtak, 25.8.2016. od 9:00 do 16:00

 

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

 

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

 

Korištenje CRM sustava ogleda se kroz niz poboljšanja u svakodnevnom operativnom poslovanju. Odnosi s klijentima zahtijevaju odgovarajuću primjenu procesa kojima tvrtka uspostavlja kontrolu, odnosno upravlja tim odnosima. Nastojanja tvrtke da poveća svoju konkurentsku sposobnost i ojača tržišnu poziciju temelji se na razumijevanju ponašanja kupaca i utjecanja na njih kroz dvosmjernu komunikaciju, a sve s ciljem privlačenja novih i/ili zadržavanja postojećih klijenata, povećanja njihove lojalnosti i povećanja profitabilnosti poduzeća.

Temelj takvog odnosa je formiranje jedinstvene centralizirane baze potencijalnih i postojećih kupaca koje će omogućiti da sve informacije i znanje budu uskladišteni, pristupačni i otvoreni za analizu menadžmentu i zaposlenicima i da se tako upotrijebe za bolje razumijevanje prošlog i sadašnjeg okruženja, kao i za predviđanje budućih poslovnih rezultata. Pravovremena i točna komunikacija uvelike utječe na zadovoljstvo korisnicima te povećava internu efikasnost procesa.

Svrha seminara je proći temelje CRM strategije, trendove vezane uz upravljanje korisničkim odnosima, saznati kako odabrati pravi CRM i adekvatan način implementacije, te kako maksimalno iskoristiti podršku CRM sustava za korisničke i interne procese.

Namjena
Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima prodaje, marketinga i korisničke službe, vlasnicima tvrtki i obrta, kao i IT djelatnicima tvrtki koje planiraju CRM implementaciju.

Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara
Uloga CRM strategije
•    Kako razviti CRM strategiju I zašto je važna u modernom poslovanju?
•    Kako propagirati interno I realizirati CRM strategiju?
•    Kako CRM sustavi pomažu u realizaciji CRM strategije?

Kako izabrati pravi CRM sustav za vašu organizaciju?
•    Pregled tržišta i usporedba alata

Najbolje prakse iz implementacije CRM sustava

Pregled Microsoft Dynamics CRM-a
•    Generalni pregled modula marketinga, prodaje i korisničke skrbi.
•    Case study

Predavač
Matija Nakić (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao Technical Consulting Manager. Osam godina je u HT Eronet-u, koji je jedan od vodeća tri telekom operatera u BiH, radila u IT-u, kao Key Account Manager i vodila odjel Key Account and Government sales gdje je vodila projekt implementacije CRM Dynamicsa za poslovnu prodaju i call centar. Od 2014. - 2015. je u HT Eronet preuzela Sales Operations za rezidencijalne i poslovne korisnike. Iza sebe ima iskustvo vođenja 2 CRM projekta u telekomu, kao i niz projekata u različitim industrijama u InfoCumulusu. Bavi se i projektima CRM strategije koji su tehnološki neovisni i služe u svrhe savjetovanja kompanija vezano uz korisničke procese i najbolji pristup implementaciji CRM-a.

Ivan Leskovar (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao CRM konzultant s višegodišnjim iskustvom implementacija u različitim industrijama. Posebno dobro poznaje SMB segment i njihove svakodnevne jadikovke po pitanju CRM-a i ostalih IT sustava koji „glume“ CRM.

Vrijeme
četvrtak, 25.8.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.


Link:

Kalendar evenata za Kolovoz 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1886
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12