VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Korištenje CRM sustava ogleda se kroz niz poboljšanja u svakodnevnom operativnom poslovanju. Odnosi s klijentima zahtijevaju odgovarajuću primjenu procesa kojima tvrtka uspostavlja kontrolu, odnosno upravlja tim odnosima. Nastojanja tvrtke da poveća svoju konkurentsku sposobnost i ojača tržišnu poziciju temelji se na razumijevanju ponašanja kupaca i utjecanja na njih kroz dvosmjernu komunikaciju, a sve s ciljem privlačenja novih i/ili zadržavanja postojećih klijenata, povećanja njihove lojalnosti i povećanja profitabilnosti poduzeća.
Temelj takvog odnosa je formiranje jedinstvene centralizirane baze potencijalnih i postojećih kupaca koje će omogućiti da sve informacije i znanje budu uskladišteni, pristupačni i otvoreni za analizu menadžmentu i zaposlenicima i da se tako upotrijebe za bolje razumijevanje prošlog i sadašnjeg okruženja, kao i za predviđanje budućih poslovnih rezultata. Pravovremena i točna komunikacija uvelike utječe na zadovoljstvo korisnicima te povećava internu efikasnost procesa.
Svrha seminara je proći temelje CRM strategije, trendove vezane uz upravljanje korisničkim odnosima, saznati kako odabrati pravi CRM i adekvatan način implementacije, te kako maksimalno iskoristiti podršku CRM sustava za korisničke i interne procese.
Namjena
Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima prodaje, marketinga i korisničke službe, vlasnicima tvrtki i obrta, kao i IT djelatnicima tvrtki koje planiraju CRM implementaciju.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Uloga CRM strategije
• Kako razviti CRM strategiju I zašto je važna u modernom poslovanju?
• Kako propagirati interno I realizirati CRM strategiju?
• Kako CRM sustavi pomažu u realizaciji CRM strategije?
Kako izabrati pravi CRM sustav za vašu organizaciju?
• Pregled tržišta i usporedba alata
Najbolje prakse iz implementacije CRM sustava
Pregled Microsoft Dynamics CRM-a
• Generalni pregled modula marketinga, prodaje i korisničke skrbi.
• Case study
Predavači
Matija Nakić (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao Technical Consulting Manager. Osam godina je u HT Eronet-u, koji je jedan od vodeća tri telekom operatera u BiH, radila u IT-u, kao Key Account Manager i vodila odjel Key Account and Government sales gdje je vodila projekt implementacije CRM Dynamicsa za poslovnu prodaju i call centar. Od 2014. - 2015. je u HT Eronet preuzela Sales Operations za rezidencijalne i poslovne korisnike. Iza sebe ima iskustvo vođenja 2 CRM projekta u telekomu, kao i niz projekata u različitim industrijama u InfoCumulusu. Bavi se i projektima CRM strategije koji su tehnološki neovisni i služe u svrhe savjetovanja kompanija vezano uz korisničke procese i najbolji pristup implementaciji CRM-a.
Ivan Leskovar (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao CRM konzultant s višegodišnjim iskustvom implementacija u različitim industrijama. Posebno dobro poznaje SMB segment i njihove svakodnevne jadikovke po pitanju CRM-a i ostalih IT sustava koji „glume“ CRM.
Vrijeme
četvrtak, 25.8.2016. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
Korištenje CRM sustava ogleda se kroz niz poboljšanja u svakodnevnom operativnom poslovanju. Odnosi s klijentima zahtijevaju odgovarajuću primjenu procesa kojima tvrtka uspostavlja kontrolu, odnosno upravlja tim odnosima. Nastojanja tvrtke da poveća svoju konkurentsku sposobnost i ojača tržišnu poziciju temelji se na razumijevanju ponašanja kupaca i utjecanja na njih kroz dvosmjernu komunikaciju, a sve s ciljem privlačenja novih i/ili zadržavanja postojećih klijenata, povećanja njihove lojalnosti i povećanja profitabilnosti poduzeća.
Temelj takvog odnosa je formiranje jedinstvene centralizirane baze potencijalnih i postojećih kupaca koje će omogućiti da sve informacije i znanje budu uskladišteni, pristupačni i otvoreni za analizu menadžmentu i zaposlenicima i da se tako upotrijebe za bolje razumijevanje prošlog i sadašnjeg okruženja, kao i za predviđanje budućih poslovnih rezultata. Pravovremena i točna komunikacija uvelike utječe na zadovoljstvo korisnicima te povećava internu efikasnost procesa.
Svrha seminara je proći temelje CRM strategije, trendove vezane uz upravljanje korisničkim odnosima, saznati kako odabrati pravi CRM i adekvatan način implementacije, te kako maksimalno iskoristiti podršku CRM sustava za korisničke i interne procese.
Namjena
Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima prodaje, marketinga i korisničke službe, vlasnicima tvrtki i obrta, kao i IT djelatnicima tvrtki koje planiraju CRM implementaciju.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Uloga CRM strategije
- Kako razviti CRM strategiju I zašto je važna u modernom poslovanju?
- Kako propagirati interno I realizirati CRM strategiju?
- Kako CRM sustavi pomažu u realizaciji CRM strategije?
Kako izabrati pravi CRM sustav za vašu organizaciju?
- Pregled tržišta i usporedba alata
Najbolje prakse iz implementacije CRM sustava
Pregled Microsoft Dynamics CRM-a
- Generalni pregled modula marketinga, prodaje i korisničke skrbi.
- Case study
Predavač
Matija Nakić (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao Technical Consulting Manager. Osam godina je u HT Eronet-u, koji je jedan od vodeća tri telekom operatera u BiH, radila u IT-u, kao Key Account Manager i vodila odjel Key Account and Government sales gdje je vodila projekt implementacije CRM Dynamicsa za poslovnu prodaju i call centar. Od 2014. - 2015. je u HT Eronet preuzela Sales Operations za rezidencijalne i poslovne korisnike. Iza sebe ima iskustvo vođenja 2 CRM projekta u telekomu, kao i niz projekata u različitim industrijama u InfoCumulusu. Bavi se i projektima CRM strategije koji su tehnološki neovisni i služe u svrhe savjetovanja kompanija vezano uz korisničke procese i najbolji pristup implementaciji CRM-a.
Ivan Leskovar (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao CRM konzultant s višegodišnjim iskustvom implementacija u različitim industrijama. Posebno dobro poznaje SMB segment i njihove svakodnevne jadikovke po pitanju CRM-a i ostalih IT sustava koji „glume“ CRM.
Vrijeme
četvrtak, 25.8.2016. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
Korištenje CRM sustava ogleda se kroz niz poboljšanja u svakodnevnom operativnom poslovanju. Odnosi s klijentima zahtijevaju odgovarajuću primjenu procesa kojima tvrtka uspostavlja kontrolu, odnosno upravlja tim odnosima. Nastojanja tvrtke da poveća svoju konkurentsku sposobnost i ojača tržišnu poziciju temelji se na razumijevanju ponašanja kupaca i utjecanja na njih kroz dvosmjernu komunikaciju, a sve s ciljem privlačenja novih i/ili zadržavanja postojećih klijenata, povećanja njihove lojalnosti i povećanja profitabilnosti poduzeća.
Temelj takvog odnosa je formiranje jedinstvene centralizirane baze potencijalnih i postojećih kupaca koje će omogućiti da sve informacije i znanje budu uskladišteni, pristupačni i otvoreni za analizu menadžmentu i zaposlenicima i da se tako upotrijebe za bolje razumijevanje prošlog i sadašnjeg okruženja, kao i za predviđanje budućih poslovnih rezultata. Pravovremena i točna komunikacija uvelike utječe na zadovoljstvo korisnicima te povećava internu efikasnost procesa.
Svrha seminara je proći temelje CRM strategije, trendove vezane uz upravljanje korisničkim odnosima, saznati kako odabrati pravi CRM i adekvatan način implementacije, te kako maksimalno iskoristiti podršku CRM sustava za korisničke i interne procese.
Namjena
Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima prodaje, marketinga i korisničke službe, vlasnicima tvrtki i obrta, kao i IT djelatnicima tvrtki koje planiraju CRM implementaciju.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Uloga CRM strategije
• Kako razviti CRM strategiju I zašto je važna u modernom poslovanju?
• Kako propagirati interno I realizirati CRM strategiju?
• Kako CRM sustavi pomažu u realizaciji CRM strategije?
Kako izabrati pravi CRM sustav za vašu organizaciju?
• Pregled tržišta i usporedba alata
Najbolje prakse iz implementacije CRM sustava
Pregled Microsoft Dynamics CRM-a
• Generalni pregled modula marketinga, prodaje i korisničke skrbi.
• Case study
Predavač
Matija Nakić (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao Technical Consulting Manager. Osam godina je u HT Eronet-u, koji je jedan od vodeća tri telekom operatera u BiH, radila u IT-u, kao Key Account Manager i vodila odjel Key Account and Government sales gdje je vodila projekt implementacije CRM Dynamicsa za poslovnu prodaju i call centar. Od 2014. - 2015. je u HT Eronet preuzela Sales Operations za rezidencijalne i poslovne korisnike. Iza sebe ima iskustvo vođenja 2 CRM projekta u telekomu, kao i niz projekata u različitim industrijama u InfoCumulusu. Bavi se i projektima CRM strategije koji su tehnološki neovisni i služe u svrhe savjetovanja kompanija vezano uz korisničke procese i najbolji pristup implementaciji CRM-a.
Ivan Leskovar (dipl.ing.rač, MBA) trenutno radi u InfoCumulusu kao CRM konzultant s višegodišnjim iskustvom implementacija u različitim industrijama. Posebno dobro poznaje SMB segment i njihove svakodnevne jadikovke po pitanju CRM-a i ostalih IT sustava koji „glume“ CRM.
Vrijeme
četvrtak, 25.8.2016. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
Link: http://mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/crm-i-analiza-kupaca,474.html