VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Način na koji kupci dolaze do vas se promijenio. Internet, pametni telefoni, enormno velike količine informacija, …, iz temelja mijenjaju sustav poslovanja. Odjeli prodaje više ne mogu sami pronalaziti nove poslovne prilike. Za to im treba podrška (digitalnog) marketinga. Vaš je kupac „umrežen“, koristi sve što informacijska tehnologija nudi. Jeste li spremni za promjenu, jeste li spremni za digitalnu transformaciju?
Neka vaš digitalni marketing pokrene digitalnu transformaciju. Osim riječi „digital“, zajedničko im je i korištenje novih tehnologija i potpuna prilagodba kupcu. One organizacije koje se brže transformiraju, dobit će tržišnu utakmicu!
Seminar je namijenjen svim organizacijama koje svoje poslovanje okreću prema kupcu i stvaraju najbolje ponude. To su odjeli: (digitalnog) marketinga, prodaje i razvoja poslovanja.
Način realizacije
PPT prezentacija, Google AdWords sučelje, Google My Business sučelje, Google Analytics sučelje, YouTube sučelje, kao i prikaz ostalih alata koji vam pomažu u poslovnom procesu. Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.
Iz programa seminara
Introduction to Digital Marketing / Uvod u Digitalni Marketing
• 2017. godina donosi mnoge nove trendove
• U uvodu ćemo pričati o stanju Digitalnog marketinga danas
Search Engine Optimization (SEO) / Optimizacija stranica za tražilice (SEO)
• Danas vrijede sasvim nova pravila igre kod optimizacije stranica za tražilice (Google)
• Algoritmi su sve pametniji, posjetitelji sve zahtjevniji
Content Marketing / Sadržajni marketing
• Sto puta ste čuli „Content is king!“ – ove je godine to izraženije nego ikad
• Pisanje za web, kreiranje landing stranica, trendovi
Search Engine Marketing (SEM) / Kontekstualno oglašavanje (SEM)
• Najviše se u svijetu prodaje putem Search Engine Marketinga (SEM), točnije – Google AdWords metode oglašavanja
• Ovaj je sustav postao izrazito razvijen, a mogućnosti su neograničene
Digital Display Marketing / Digitalni prikazivački marketing
• Banneri su mrtvi?! Ne, nisu.
Remarketing / Ponovni Marketing
• Kupci gledaju jedan proizvod, a oglašivači im nude neki drugi – kako ovo popraviti?
Social Media Marketing / Marketing društvenih mreža
• Ovo više nije budućnost, ovo je realnost svakog poslovnog sustava
YouTube & Video advertising / YouTube i video oglašavanje
• Najveći svjetski brandovi najviše ulažu u ciljano video oglašavanje – slučajno?
Email Marketing / Marketing elektroničke pošte
• Kvalitetna email baza nužno je zlo
• Cijena koju organizacije troše na jednog novog kupca se podijeli sa četiri i dobijete cijenu troška prodaje postojećem kupcu
Mobile Marketing / Mobilni marketing
• Mobiteli i tableti postali su sredstva kupnje, no je li tako u svim industrijama?
Affiliate Marketing / Partnerski Marketing
• Pustite druge da odrade posao za vas… i platite im za to
Web Analytics / Analiza web stranica
• Disciplina bez koje sva planiranja i budžetiranja padaju u vodu
Split testing / A/B testiranje
• Možete li doći do te faze? Ako možete, onda ste postali veliki igrač
Strategy and Planning / Strategija i planiranje aktivnosti
• Prvi korak ostvarenja strategije jest – definirati istu
Customer Relationship Management (CRM) / Upravljanje odnosima sa klijentima
• Digitalni marketing pomaže, ali CRM sustav se brine o povećanju prodaje
Link: http://mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/digitalni-marketing-u-digitalnoj-transformaciji,553.html