Danas: Ponedjeljak, 23.11.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Studeni 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

E-mail marketing i newsletter (seminar)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:30

Svrha seminara:
Na ovom seminaru naucit cemo kako kreirati e mail kampanju, koje su zakonske regulative vezane za ovaj oblik poslovanja, sto je spam, a sto nije, pokazat ce se tehnike i modeli kako ne zavrsiti u blokadi, kako svoj e-mail marketing koristiti za maksimiziranje ROI (return on investment), koji su sve servisi za slanje velikog broja e mailova, kada je najbolje slati e mailove, sto napisati u subject, kako testirati  poruku, kako je oznaciti (tagirati) kako bi imali najbolji odaziv, kako saznati tko je email procitao, a tko obrisao, tko je proslijedio poruku dalje, tko nikad nije procitao nasu poruku...

Odaziv na e-mail kampanju vrlo lako se moze izmjeriti Google Analytics sustavom, ali potrebno je za to ispuniti neke preduvjete - glavni faktori mjerenja pokazat ce se na seminaru.

Testiranje e-mail kampanji ce se obraditi Paretto principom na servisu za slanje poruka Mailchimp.com.

Razmjena iskustava o suradnji sa hrvatskim providerima...

Namjena:
Seminar je namijenjen svima koji se bave e mail marketingom i koji se planiraju poceti baviti time. 

Nacin realizacije:
PPT prezentacija, izrada zajednicke e-mail kampanje, oznacavanje e-maila tagovima, testiranje i mjerenje povratnih podataka i prilagodba i promjena za slijedeci ciklus slanja poruka.

Raspored seminara:
I dio  od 09:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min.)
od 13:00 do 14:00 rucak
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza za kavu 15 min.)

Iz programa seminara:
ˇ      Kratka povijest e-mail marketinga
ˇ      Koje zakonske odredbe postoje i kako ih postivati?
ˇ      Kada pocinje e-mail marketing i na sto obratiti paznju?
ˇ      Koji 5 elemenata razlikuju poslovno pismo od Spam-a?
ˇ      Kako tagirati (oznaciti) svoje e-mail poruke da bi mogli mjeriti povratne podatke?
ˇ      Kako na temelju povratnih podataka napisati bolje sljedeci e-mail?
ˇ      Koji alati sluze za slanje i mjerenje uspjesnosti e-mail marketinga?
ˇ      Provideri
ˇ      Osnove koristenja Google Analytics sustava za mjerenje uspjesnosti i optimizaciju Newsletter kampanje

Predavac:
Miroslav Varga  je jedan od nekolicine nositelja Google Analytics i Google AdWords certifikata u Hrvatskoj.  Apslovirao je dva poslijediplomska studija i radi kao CRM u tvrtki Escape.

Racunala i internet fascinirali su ga od kada ih je upoznao. Tu fascinaciju pokusava prenijeti polaznicima, ali ne nametljivo ili geekovski, vec vrlo dinamicno, zanimljivo i s umjerenom dozom humora.

Jedan je od najnagrađivanijih predavaca i strucnjaka iz podrucja internet marketinga.
 
Vrijeme: cetvrtak, 21. lipnja 2012., od 9:00 do 16.30
Mjesto: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
 



Kalendar evenata za Studeni 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2341
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12