Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Studeni 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

E mail marketing (newsletter) - Mapa znanja


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:30

Email newsletter je elektronička komercijalna poruka koja se šalje grupi ljudi (na listu pretplatnika) upotrebom email servisa. Takve email poruke moraju imati kvalitetan i koristan sadržaj koji može biti informativnog, promotivnog, prodajnog ili edukativnog tipa.
Email newsletter odličan je alat direktnog komuniciranja koji u vašem poslovanju može igrati značajnu ulogu. Osnovna prednost email marketinga je što vaša email poruka dolazi u korisnikov osobni „inbox“ i pravilnim korištenjem može zaokupiti njegovu pažnju.
Svrha ovog seminara je dati odgovore na pitanja – što je email marketing, kako funkcionira email newsletter, koji su elementi email newslettera, zašto i kada ga slati, koje su njegove prednosti, koju statistiku pratiti, što je spam i kako ga izbjeći?
Analizirat će se i stvarni newsletteri raznih tvrtki, komentirati što je dobro, što je loše, što se može poboljšati. Tijekom predavanja sudionici će imati dvije vježbe u grupama.ž
Zakon o elektroničkim komunikacijama

Što predstavlja neželjene elektroničke komunikacije SPAM?
Različit pristup u odnosu na fizičke i pravne osobe (privola za primanje promidžbenih poruka sredstvima elektroničke komunikacije)
Na koji način se može odvijati prodaja i promidžba putem elektroničkih komunikacija, a da ne predstavlja spam (uz praktične primjere)?
Što pretplatnici mogu napraviti u slučaju primitka neželjene elektroničke komunikacije (osobito neželjene elektroničke pošte)?
Što je email marketing?

Pozicija i važnost newslettera u promociji tvrtke
Zašto slati email newsletter?
Kako funkcionira email newsletter?
Zašto slati email newsletter?
Prednosti email marketinga
Elementi dobrog newslettera

Da bi newsletter bio otvoren, pročitan i da bi korisnik kliknuo na neki od linkova u njemu, treba se pridržavati određenih pravila. Prije svega, svaki newsletter treba imati 8 osnovnih elemenata, a to su:

Naslov
Personalizacija
Ime pošiljatelja
Sadržaj
Slike
Call-to-Action (linkovi)
Social media linkovi
Odjava s mailing liste
Svaki od ovih elemenata bit će posebno obrađen, s primjerima iz prakse.

U današnje vrijeme, kada više od 50% korisnika Interneta otvara svoje emailove preko mobilnih uređaja (pametni telefoni, tableti) vrlo je bitno imati newsletter prilagođen za prikaz na mobilnim uređajima. Tu se koristi Responsive dizajn. Na primjerima iz prakse pokazat će se koji newsletteri su dobri, a koji loši.

Mailing liste/baze

Želja svake tvrtke, koja u svojem marketing miksu koristi email marketing, je imati što veću bazu pretplatnika na email newsletter kojima onda šalje svoje propagandne poruke o popustima, akcijama, uslugama, savjetima i slično. Najveći problem je prikupiti email adrese tj. izgraditi bazu od nekoliko tisuća pretplatnika.

Stvaranje vlastite mailing liste (baze)
Kako privući prijavljivanje na newsletter na web stranici
Da li kupit mailing listu?
Segmentacija mailing liste
Ažuriranje mailing liste
15 savjeta za stvaranje mailing liste
Statistika – praćenje rezultata newsletter kampanje

Email marketing izuzetno je mjerljiv. Možete ga povezati i s Google Analyticsom i pratiti konverzije koje proizlaze iz vaših newslettera.

Razlika između gotovih email marketing alata i custom rješenja
Ključni pokazatelji: Open Rate i Click Rate
Povezivanje s Google Analyticsom
Primjer iz prakse
Pripremanje i slanje poruke

Koje alate koristiti za izradu email newslettera? Osim pripreme, dakle pisanja tekstova, kreiranje slika, ilustracija i ostalih elemenata, vrlo važan dio je testiranje. Kada je newsletter spreman, treba ga poslati u najbolje vrijeme.

Pripremanje poruke
Kakav sadržaj?
Struktura i template poruke
Kako napraviti dobar subject emaila newslettera?
A/B test - testiranje sadržaja poruke i subjecta
Timing – vrijeme slanja email newslettera
Responsive dizajn – prestiž ili potreba?


Link:

Kalendar evenata za Studeni 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2341
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12