Danas: Nedjelja, 20.10.2019.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Listopad 2019.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Google Ads (Mapa znanja)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Internetsko oglašavanje je postalo popularno zbog 3 važna faktora. Prvi i glavni razlog je što su današnji korisnici tijekom dana više online, nego što spavaju. Drugi je razlog što je moguće jako puno toga u relativno kratkom vremena izmjeriti i dobiti podatke o efikasnosti svojih ulaganja. Treći je razlog mogućnost brze izmjene oglasnih poruka i smjera u kojem je zamišljena oglasna kampanja kada se izmjeri da zamišljeni smjer nije efikasan ili ne vraća na uloženo koliko je bilo planirano.

Uz navedena tri razloga postoji još jedan faktor koji je izvan kategorije usporedbe s bilo kojim drugim oglasnim kanalom - PRAVI TRENUTAK!

Kada neka osoba nešto traži na Google tražilici, ona ima problem koji želi riješiti. I upravo u tom trenutku možete predstaviti svoju ponudu i to samo onima koji traže određeni pojam, na određenom području, u određeno vrijeme, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija. U nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem žive. Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima Vaša ponuda. I to bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.

Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se pojavite kada netko nešto traži, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom uređaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.

Na ovom seminaru ćete naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na YouTubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja.

Odmah po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju!

Ako već koristite Google Ads oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke govore ulaže li se efikasno. Ako vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja će trebati postaviti i na temelju kojih brojki. I kako provjeriti da li su predani vašoj kampanji ili ne.

Najkraće - razumjet ćete kako Google AdWords sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.

Vrijeme - petak, 25.10.2019. od 9:00 do 16:00
Mjesto - Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija - 1390,00 HRK


Link:

Kalendar evenata za Listopad 2019.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2258
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12