Danas: Četvrtak, 29.10.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Listopad 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Google AdWords / Google Analytics - seminar


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 08.05.2012 do 09.05.2012

Oglašavanje u tražilicama (SEM – Search Engine Marketing) oglašavanje je koje se plaća po učinku i stoga je dobrim poznavanjem načina na koji sustav posluje moguće postići ROI (Return on Investment – povrat ulaganja) od nekoliko tisuća do nekoliko desetaka tisuća puta. Pokazat će se hrvatski primjeri gdje i kako je postignuto da se na jednu uloženu kunu vrati tisuće kuna vrijednosti narudžbi. Google AdWords seminar pokazat će kojim je tehnikama i na koji način moguće oglašavati samo ono što efikasno dovodi do narudžbe. Prezentirat će se najnovije tehnike oglašavanja, segmentacije i optimiziranja Google AdWords kampanji.

Posebnu korist mogu ostvariti oni koji već imaju pokrenutu svoju kampanju ili ju planiraju uskoro pokrenuti. Činjenica jest da je Google AdWords sustav samo u 2011. godini doživio preko 80 dopuna ili uvođenja novih funkcionalnosti. Stoga je to teško pratiti, kamoli testirati i primijeniti. Svi polaznici naučit će kako povećati efikasnosti svojih ulaganja. O tome svjedoče i polaznici prijašnjih seminara koji su uspjeli smanjiti svoje troškove ulaganja u kampanju za 30 – 75% uz istovremeno povećanje prihoda.

Sadržaj seminara Google AdWodrs-osnovni modul (8. svibnja):
•    Što je Google AdWords – odakle početi?
•    Kome je namijenjen Internet marketing
•    Otvaranje računa i pokretanje kampanje
•    Na koje parametre posebno obratiti pažnju i zašto?
•    Odabir strategije oglašavanja
•    Određivanje optimalnih troškova
•    Kako smanjiti troškove kampanje – optimizirati
•    Koji su neophodni, a besplatni Google AdWords alati?
•    Za što sve koristiti Google AdWords sustav
•    Kako, kome i gdje se javiti kada nešto zapne?

Naučit ćete čitati silne količine podataka na način da vrlo jednostavno selektirate najvažnije i uspješno, zahvatima u svoje oglasne kampanje, ostvarujete ciljeve koje ste si postavili. Nekoliko case study primjera oduzet će vam dah jer ćete vidjeti što znači ako se dobro uloži 1,00kn/dnevno. Nakon odslušanih modula bit ćete u stanju samostalno upravljati i optimizirati Google oglasne kampanje koje mogu pokriti potrebe dovoljne za preko 90% hrvatskih poduzeća.

Cilj seminara:
Kreiranje internetske oglasne kampanje relativno je jednostavno i brzo. Ali kako na Google tražilici oglašavati tako da ne utrošite silne novce, nego da i s vrlo skromnim ulaganjem postignete izvrsne rezultate, pokazat će vam se u ovom seminaru.

Ciljana skupina polaznika:
Seminar je namijenjen svima koji žele odgovore na pitanja:
1. Čuli ste za Internet marketing, najsnažniji promidžbeni alat na svijetu u ovom trenutku, ali niste sigurni odakle započeti?
2. Htjeli biste svoje poslovanje unaprijediti, ali ne raspolažete velikim proračunom i nemate na raspolaganju svo vrijeme ovog svijeta?
3. Željeli biste znati od kojeg ulaganja u promidžbu ostvarujete najbolji povrat, ne samo u Internet oglašavanju?
4. Želite znati koje povratne podatke možete dobiti i kako ih ispravno protumačiti?
5. Imate proizvod i uslugu za koju vjerujete da je na tržištu zanimljiva, ali ne znate kako najbolje prići svojoj ciljnoj skupini?

Sadržaj seminara Google Analytics-analiza uspješnosti web sjedišta (9. svibnja):
•    Razvoj analitičkih alata
•    Terminologija analitičkih alata
•    Što nam prikupljeni podatci govore
•    Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
•    Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
•    Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
•    Funkcija Goals
•    Ecommerce izvještaji
•    Upotreba URL buildera za tagiranje (označavanje) ne – Google AdWords kampanja
•    Intelligence, Custom reports i Advanced segments

Po završetku Google Analytics radionice polaznik će moći:
•    otvoriti i pravilno strukturirati Google Analytics račun
•    koristiti osnovne izvještaje iz računa
•    koristiti označavanje URL-a za razlikovanje Internet kampanji
•    koristiti Ecommerce izvještaje
•    zadavati i testirati ciljeve

Google Analytics radionica upoznat će polaznike s osnovama rada s besplatnim alatom za praćenje statistike posjećenosti web stranice. Nakon kraćeg teorijskog dijela i pregleda razvoja alata za praćenje posjećenosti web sjedišta, polaznici će upoznati sve mogućnosti Google Analytics alata i njegovih izvještaja. Google Analytics radionica sastoji se od teorijskog predavanja. Kroz kratak pregled razvoja analitičkih alata, polaznici će biti upoznati s osnovnom terminologijom analitičkih alata. Polaznici će naučiti kako otvoriti Google Analytics račun, kako i gdje na web stranici postaviti tracking code koji je potreban za funkcioniranje Google Analytics. Također, polaznici će na primjerima naučiti osnove upravljanja Google Analytics računom, te kako iz postojećih podataka napraviti napredne izvještaje.

Polaznici koji već imaju za svoje web stranice otvoren Google Analytics i prate statistiku imat će mogućnost da upute s radionice odmah primijene na svojim Google Analytics računima.

Cilj seminara:
Sve smo do sada ispravno napravili: postavili smo ciljeve web-sjedišta, izradili i popunili sadržajem svaku web-stranicu našeg web sjedišta, pokrenuli smo i dobro optimiziramo našu kampanju ispravnim marketing mix kanalima. Ipak, rezultati nisu u skladu s očekivanjima. Google Analytics alat dat će odgovor na sva pitanja gdje radimo dobro, a gdje ima prostora za popravak. Naučit će se čitati izvještaje povratnih podatka, koje podatke uzeti s više, a koje s manje rezerve i koje aktivnosti na web-stranici možemo napraviti da se brže ili bolje približimo cilju ili premašimo postavljene ciljeve.
Znat ćete koji se povratni podatci mogu dobiti o posjetiteljima web-sjedišta te kako oni mogu bitno povećati poslovni uspjeh web-sjedišta. Naučit ćete kako čitati povratne podatke da bi vidjeli efikasnost i klasičnih kanala oglašavanja – novine, radio, TV.

Ciljana skupina polaznika:
Svi koji žele naučiti kako analizirati podatke prikupljene putem Google Analytics alata. Ako ste webmaster, vlasnik web shopa ili vaša tvrtka ima web sjedište, ova radionica će vam pomoći da bolje razumijete podatke o posjećenosti vašeg web sjedišta.

Predavač:
Damir Podhorski diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Šest godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Svoje bogato iskustvo u Internet marketingu stekao je kroz aktivno sudjelovanje u nizu projekata kojima je osobno upravljao. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na socijalnim mrežama (Facebook), te kontekstualno oglašavanje (Etarget). Održao je veći broj seminara na temu Internet marketinga i on line trgovine.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.


Link:

Kalendar evenata za Listopad 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2335
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12