Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Google AdWords - osnovni modul


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Oglašavanje u tražilicama (SEM – Search Engine Marketing) oglašavanje je koje se plaća po učinku i stoga je dobrim poznavanjem načina na koji sustav posluje moguće postići ROI (Return on Investment – povrat ulaganja) od nekoliko tisuća do nekoliko desetaka tisuća puta. Pokazat će se hrvatski primjeri gdje i kako je postignuto da se na jednu uloženu kunu vrati tisuće kuna vrijednosti narudžbi. Google AdWords seminar pokazat će kojim je tehnikama i na koji način moguće oglašavati samo ono što efikasno dovodi do narudžbe. Prezentirat će se najnovije tehnike oglašavanja, segmentacije i optimiziranja Google AdWords kampanji.

Posebnu korist mogu ostvariti oni koji već imaju pokrenutu svoju kampanju ili ju planiraju uskoro pokrenuti. Činjenica jest da je Google AdWords sustav samo u 2011. godini doživio preko 80 dopuna ili uvođenja novih funkcionalnosti. Stoga je to teško pratiti, kamoli testirati i primijeniti. Svi polaznici naučit će kako povećati efikasnosti svojih ulaganja. O tome svjedoče i polaznici prijašnjih seminara koji su uspjeli smanjiti svoje troškove ulaganja u kampanju za 30 – 75% uz istovremeno povećanje prihoda.

Sadržaj seminara:
•    Što je Google AdWords – odakle početi?
•    Kome je namijenjen Internet marketing
•    Otvaranje računa i pokretanje kampanje
•    Na koje parametre posebno obratiti pažnju i zašto?
•    Odabir strategije oglašavanja
•    Određivanje optimalnih troškova
•    Kako smanjiti troškove kampanje – optimizirati
•    Koji su neophodni, a besplatni Google AdWords alati?
•    Za što sve koristiti Google AdWords sustav
•    Kako, kome i gdje se javiti kada nešto zapne?

Naučit ćete čitati silne količine podataka na način da vrlo jednostavno selektirate najvažnije i uspješno, zahvatima u svoje oglasne kampanje, ostvarujete ciljeve koje ste si postavili. Nekoliko case study primjera oduzet će vam dah jer ćete vidjeti što znači ako se dobro uloži 1,00kn/dnevno. Nakon odslušanih modula bit ćete u stanju samostalno upravljati i optimizirati Google oglasne kampanje koje mogu pokriti potrebe dovoljne za preko 90% hrvatskih poduzeća.

Cilj seminara:
Kreiranje internetske oglasne kampanje relativno je jednostavno i brzo. Ali kako na Google tražilici oglašavati tako da ne utrošite silne novce, nego da i s vrlo skromnim ulaganjem postignete izvrsne rezultate, pokazat će vam se u ovom seminaru.

Ciljana skupina polaznika:
Seminar je namijenjen svima koji žele odgovore na pitanja:
1. Čuli ste za Internet marketing, najsnažniji promidžbeni alat na svijetu u ovom trenutku, ali niste sigurni odakle započeti?
2. Htjeli biste svoje poslovanje unaprijediti, ali ne raspolažete velikim proračunom i nemate na raspolaganju svo vrijeme ovog svijeta?
3. Željeli biste znati od kojeg ulaganja u promidžbu ostvarujete najbolji povrat, ne samo u Internet oglašavanju?
4. Želite znati koje povratne podatke možete dobiti i kako ih ispravno protumačiti?
5. Imate proizvod i uslugu za koju vjerujete da je na tržištu zanimljiva, ali ne znate kako najbolje prići svojoj ciljnoj skupini?

Predavač:
Damir Podhorski diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Šest godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Svoje bogato iskustvo u Internet marketingu stekao je kroz aktivno sudjelovanje u nizu projekata kojima je osobno upravljao. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na socijalnim mrežama (Facebook), te kontekstualno oglašavanje (Etarget). Održao je veći broj seminara na temu Internet marketinga i on line trgovine.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.


Link:

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2332
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12