Danas: Četvrtak, 14.12.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Prosinac 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Google Analytics - mjerenje posjećenosti stranica (Mapa znanja)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Google Analytics je najkorišteniji alat za analizu internetskih stranica, internetskih trgovina i mobilnih aplikacija u svijetu. Besplatan je, jednostavan za korištenje, a informacije koje pruža su izrazito vrijedne za svako poduzeće. Kod optimizacije i poboljšanja svake internetske stranice sudjeluje više osoba, a svakoj od njih Google Analytics pruža mogućnost dobivanja zasebnih izvješća i analiza.

 Analize se mogu kreirati za:
1.    Analize za vlasnike biznisa, direktore, upravne odbore u kojima nalazimo odgovore na pitanja: Koje su marketinške kampanje (online i offline) najučinkovitije? Tko su vaši kupci? Koji posjetitelji postaju klijenti/kupci? Gdje se nalaze nova tržišta i nove prilike?
2.    Analize za marketinške stručnjake: Odakle dolaze posjetitelji i što rade na web stranici? Optimizacija kanala i ulaganja u iste. Kako pomoću web stranice od posjetitelja “napraviti” kupce / klijente? Koje ključne riječi donose najbolje rezultate i vode do konverzija? Koje su online i offline kampanje najučinkovitije?
3.    Analize za web developere: Optimizacija postojećih stranica. GA - preduvjet za kvalitetan redizajn. Kretanje i putevi od posjetitelja do ispunjenja ciljeva. Tehnološki trendovi. Koji operativni sustav koriste posjetitelji? Koji internet preglednik koriste? Veličina ekrana i optimizacija za iste. Na kojim se web stranicama najviše zadržavaju? S kojih stranica posjetitelji napuštaju našu stranicu?
4.    Analize za content managere: Koji sadržaj korisnici konzumiraju? Utjecaj sadržaja na konverzije.

Uz izradu i interpretaciju analiza i izvješća, na seminaru će se pregledati postojeći Google Analytics računi i polaznici će (u praktičnom dijelu) naučiti: terminologiju, temelje analize internetskih stranica, definiranje ciljeva internetskih stranica (prodaja, prijava na newsletter, preuzeta brošura, …), konkretnu izradu i primjenu Google Analytics izvješća.

Namjena
Seminar je namijenjen vlasnicima biznisa, direktorima, voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama te svima koji žele poboljšati svoju internetsku stranicu i online prodaju i prezentaciju.

Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara
Razvoj i pregled Google Analyticsa
•    Povijest, razvoj
•    Osnovni pregled samog sustava

Temelji analize internetske stranice
•    Na koji način trebamo gledati stranicu
•    Kako poboljšati internetsku stranicu

Stvarna analiza internetskih stranica kroz Google Analytics
•    Realni primjeri iz prakse
•    Tips&Tricks

Terminologija
•    Audience (Publika)
•    Acquisition (Kupnja)
•    Behavior (Ponašanje)
•    Conversions (Konverzije)

Definiranje ciljeva
•    Conversion rate (Stopa konverzije)
•    Kako razlikovati kvalitetne od nekvalitetnih posjeta internetskoj stranici

Izrada i primjena izvješća
•    Analize za vlasnike biznisa, direktore, upravne odbore…
•    Analize za marketinške stručnjake
•    Analize za web developere (ux, design, front and developere, back and developere)

Vrijeme
petak, 9.9.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Cijena 1390,00 je za jedan dana. Ako se prijavite na Google AdWords i Google Analytics cijena je 2.300,00 + PDV.



Kalendar evenata za Prosinac 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1985
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12