VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Kongresni centar FORUM, Radnička 50, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Pojavom Interneta i marketing je doživio veliku transformaciju. Nekada specijalna ili rubna područja marketinga (viralni marketing, guerilla marketing) danas su korištenjem društvenih mreža, poglavito kombinacijom YouTube+Facebook, postigla gledanost koja je bila nezamisliva prije 3-4 godine. Pomoću Interneta nerijetko možete postići porast gledanosti od nekoliko milijuna u samo tjedan-dva.
Na seminaru će se obraditi osnovni elementi koje takve uspješnice moraju sadržavati kako bi i polaznici naučili koristiti viralne i guerilla elemente u svojim promocijama.
Sadržaj seminara:
• Ideja i poimanje komunikacije
• IMM – Integrirana marketinška komunikacija
• Elementi, procesi i ideje IMM-a
• Izravni oblici IMM-a korištenjem novih medija – Interneta
• Društvene mreže, marketing na njima i veza s IMM
• Media i marketing mix u kontekstu IMM-a i novih medija
• Dva čarobna slova: PR
• Kako kroz odnose s javnošću graditi brand, identitet i lojalnost
• Razvoj kupca / korisnika / klijenta
• Analitika i mjerenja komunikacije, procjena uspjeha
Predavači: Jelena Mijailović, Domagoj Davidović
Gdje i kada?
FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, 27. veljače 2015. godine, 9.00-16.00 h
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/integrirana-marketinska-komunikacija-zagreb/