Danas: Četvrtak, 22.10.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Listopad 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Integrirana marketinška komunikacija na Internetu


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Pojavom Interneta i marketing je doživio veliku transformaciju. Nekada specijalna ili rubna područja marketinga (viralni marketing, guerilla marketing) danas su korištenjem društvenih mreža, poglavito kombinacijom YouTube+Facebook, postigla gledanost koja je bila nezamisliva prije 3-4 godine. Pomoću Interneta nerijetko možete postići porast gledanosti od nekoliko milijuna u samo tjedan-dva. Na seminaru će se obraditi osnovni elementi koje takve uspješnice moraju sadržavati kako bi i polaznici naučili koristiti viralne i guerilla elemente u svojim promocijama.

Sadržaj seminara:
•    Ideja i poimanje komunikacije
•    IMM – Integrirana marketinška komunikacija
•    Elementi, procesi i ideje IMM-a
•    Izravni oblici IMM-a korištenjem novih medija – Interneta
•    Društvene mreže, marketing na njima i veza s IMM
•    Media i marketing mix u kontekstu IMM-a i novih medija
•    Dva čarobna slova: PR
•    Kako kroz odnose s javnošću graditi brand, identitet i lojalnost
•    Razvoj kupca / korisnika / klijenta
•    Analitika i mjerenja komunikacije, procjena uspjeha

Cilj seminara:
Cilj seminara je pojasniti, približiti i ohrabriti ideje i uporabu načela integrirane marketinške komunikacije u svakodnevnom marketinškom i prodajnom procesu. Uvažavajući klasične, dokazane metode, pojačane s novim komunikacijskim paradigmama i kanalima, seminar će polaznike informirati o glavnim novim medijima, principima online poslovanja i komunikacije, odnosima s javnošću i korištenju novih medija za izgradnju branda, povećanje lojalnosti i komunikaciju s korisnicima, potencijalnim kupcima.

Predavač:
Vibor Cipan je danas uspješan direktor UX Passion-a, gdje sa svojim agilnim timom klijentima poput Vodafone-a, T-Mobile-a, Microsofta, RealNetworksa, RIM-a, World Economic Foruma, Vlade SAD-a i Europske unije pomaže ostvariti tržišnu i organizacijsku vrijednost i prednost korištenjem novih medija i tehnologija. Čest je i pozvan govornik te predavač na domaćim i inozemnim konferencijama, autor knjige o dizajnu korisničkih iskustava na bogatim web-platformama te aktivan bloger i twitteraš. Nakon studija fizike na zagrebačkom PMF-u odlazi na postdiplomski studij Leading, Innovation and Change u Velikoj Britaniji. Još tijekom studija aktivno surađuje s lokalnim uredom Microsofta Hrvatska kao project manager i kasnije kao Student Partners Lead. Kasnije karijeru nastavlja graditi kao ekspert za korisnička i servisna iskustva u najvećem Microsoftovom razvojnom i istraživačkom centru u Europi u Kopenhagenu, gdje stječe neprocjenjiva iskustva. Tijekom 2009. vraća se u domovinu i pokreće s kolegama UX Passion, prvu domaću full – service user experience tvrtku koja je specijalizirana za konceptualizaciju, razvoj i dizajn fascinantnih korisničkih i servisnih iskustava na web, desktop, mobilnim i društvenim platformama.

Ciljna skupina polaznika:
Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Svima koji se u svojem radu susreću s izazovima prodaje i marketinga, osobito u kontekstu novih medija i Interneta. Seminar nudi i važan dio vezan uz odnose s javnošću (PR) i upravljanje brandom, ponovno, s posebnim naglaskom na nove, internetske medije i kanale komunikacije.

Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.


Link:

Kalendar evenata za Listopad 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2335
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12