VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Pojavom Interneta i marketing je doživio veliku transformaciju. Nekada specijalna ili rubna područja marketinga (viralni marketing, guerilla marketing) danas su korištenjem društvenih mreža, poglavito kombinacijom YouTube+Facebook, postigla gledanost koja je bila nezamisliva prije 3-4 godine. Pomoću Interneta nerijetko možete postići porast gledanosti od nekoliko milijuna u samo tjedan-dva. Na seminaru će se obraditi osnovni elementi koje takve uspješnice moraju sadržavati kako bi i polaznici naučili koristiti viralne i guerilla elemente u svojim promocijama.
Sadržaj seminara:
- Ideja i poimanje komunikacije
- IMM – Integrirana marketinška komunikacija
- Elementi, procesi i ideje IMM-a
- Izravni oblici IMM-a korištenjem novih medija – Interneta
- Društvene mreže, marketing na njima i veza s IMM
- Media i marketing mix u kontekstu IMM-a i novih medija
- Dva čarobna slova: PR
- Kako kroz odnose s javnošću graditi brand, identitet i lojalnost
- Razvoj kupca / korisnika / klijenta
- Analitika i mjerenja komunikacije, procjena uspjeha
Cilj seminara:
Cilj seminara je pojasniti, približiti i ohrabriti ideje i uporabu načela integrirane marketinške komunikacije u svakodnevnom marketinškom i prodajnom procesu. Uvažavajući klasične, dokazane metode, pojačane s novim komunikacijskim paradigmama i kanalima, seminar će polaznike informirati o glavnim novim medijima, principima online poslovanja i komunikacije, odnosima s javnošću i korištenju novih medija za izgradnju branda, povećanje lojalnosti i komunikaciju s korisnicima, potencijalnim kupcima.
Predavač:
Vibor Cipan je danas uspješan direktor UX Passion-a, gdje sa svojim agilnim timom klijentima poput Vodafone-a, T-Mobile-a, Microsofta, RealNetworksa, RIM-a, World Economic Foruma, Vlade SAD-a i Europske unije pomaže ostvariti tržišnu i organizacijsku vrijednost i prednost korištenjem novih medija i tehnologija. Čest je i pozvan govornik te predavač na domaćim i inozemnim konferencijama, autor knjige o dizajnu korisničkih iskustava na bogatim web-platformama te aktivan bloger i twitteraš. Nakon studija fizike na zagrebačkom PMF-u odlazi na postdiplomski studij Leading, Innovation and Change u Velikoj Britaniji. Još tijekom studija aktivno surađuje s lokalnim uredom Microsofta Hrvatska kao project manager i kasnije kao Student Partners Lead. Kasnije karijeru nastavlja graditi kao ekspert za korisnička i servisna iskustva u najvećem Microsoftovom razvojnom i istraživačkom centru u Europi u Kopenhagenu, gdje stječe neprocjenjiva iskustva. Tijekom 2009. vraća se u domovinu i pokreće s kolegama UX Passion, prvu domaću full – service user experience tvrtku koja je specijalizirana za konceptualizaciju, razvoj i dizajn fascinantnih korisničkih i servisnih iskustava na web, desktop, mobilnim i društvenim platformama.
Ciljna skupina polaznika:
Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Svima koji se u svojem radu susreću s izazovima prodaje i marketinga, osobito u kontekstu novih medija i Interneta. Seminar nudi i važan dio vezan uz odnose s javnošću (PR) i upravljanje brandom, ponovno, s posebnim naglaskom na nove, internetske medije i kanale komunikacije.
Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn+PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 29. kolovoza iznosi 1.390,00 kn+PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijski-centar/prijavnica/