Danas: Srijeda, 23.09.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Internet marketing Akademija


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 04.04.2012 do 15.06.2012

Internet i mobilno poslovanje su razvojem tehnologije postali nezaobilazan kanal komunikacije s potrošačima. Internet marketing Akademija pružit će polaznicima sveobuhvatna znanja iz područja marketinga i prodaje putem Interneta, s detaljno pojašnjenim svim potrebnim tehnikama i alatima koji će ih osposobiti za kvalitetno upravljanje ciljanim marketinškim kampanjama. Internet marketing Akademija namijenjena je svima koji žele svoje poslovanje unaprijediti upotrebom Internet marketinga te prodajom proizvoda i usluga putem Interneta, uz niže troškove oglašavanja i veću mogućnost praćenja učinkovitosti.

Zašto upisati Internet marketing Akademiju?
Internet marketing Akademija je okupila vodeće hrvatske stručnjake i predavače iz područja digitalnog poslovanja i Internet marketinga te vam, kroz analizu najnovijih tehnoloških trendova i praktični rad, pruža sva potrebna znanja za uspješno korištenje marketinških alata za online poslovanje. Na Internet marketing Akademiji ćete dobiti vrhunsku edukaciju i suvereno ćete moći svoje znanje prenijeti drugima, budući da niti jedna ustanova ni fakultet nisu pripremili toliko sveobuhvatni program koji ide od početka do kraja cijelog Internet marketing procesa. Naučit ćete niz tehnika i alata za promptnu primjenu, već sutradan nakon predavanja, u vašem poslovanju.

Naši polaznici dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka, vrlo su odgovorni i aktivni na predavanjima i zahvaljujući tome osigurani su im izvrsna međusobna interakcija i kvalitetan networking. Predavači nisu samo stručnjaci koji se dnevno bave tim poslom, već su odabrani kao oni koji najbolje prenose svoje znanje ljudima koji imaju određen stupanj predznanja. Upisom Akademije i slušanjem svih 11 modula dobit ćete neprekinuti niz potrebnih znanja za ovladavanje najbrže rastućim segmentom poslovanja na svijetu.

Program se sastoji od 11 modula ukupnog trajanja 100 školskih sati.

MODUL 1: Uvod u Internet poslovanje (4. travnja 2012.)
●      Poslovanje na Internetu
Razvoj Interneta i trendovi
Statistike korištenja Interneta
Vrste i namjena web sjedišta na Internetu
B2B i B2C modeli poslovanja na Internetu
Ponašanje potrošača na Internetu
Karakteristike (ne)uspješnog web sjedišta – osnove UX
●      Temelji za izbor hostinga
Izbor optimalnog hostinga
●      Osnove sigurnosti i antispama
Osnove Internet sigurnosti web-sjedišta
Zaštita od hackinga, cloakinga, spam i antispam zaštita

MODUL 2:  Internet marketing (5. travnja 2012.)
SEO – Search Engine Optimization
SEM – Search Engine Marketing
SMM – Social Media Marketing
Kontekstualno i display oglašavanje
Oglašavanje na mobilnim platformama
Personalizirano oglašavanje
Oglašavanje putem e-newslettera
Google Analytics – osnove

MODUL 3: Web sjedište – osnovni element Internet poslovanja (18. travnja 2012.)
Definiranje ciljeva web sjedišta
Planiranje strukture web sjedišta (wireframe)
Copywriting za web sjedište (sadržaj)
Dizajn i UX
Sustavi za upravljanje web sjedištem
Što nakon pokretanja web sjedišta

MODUL 4: Web trgovina: E-commerce – prodaja putem Interneta (27. travnja 2012.)
Organizacijska struktura
Karakteristike web trgovine
Sustavi za upravljanje web trgovinom
Načini plaćanja putem Interneta
Mobilno poslovanje

MODUL 5: Google AdWords – osnovni modul (8. svibnja 2012.)
Kratki osvrt na SEM = SEO + SEA
Kreiranje AdWords računa
Pokretanje AdWords kampanje
Osnovno optimiziranje kampanje

MODUL 6: Google Analytics – analiza uspješnosti web sjedišta (9. svibnja 2012.)
Razvoj analitičkih alata
Temelji analize web sjedišta
Definiranje ciljeva web sjedišta kroz analitičke alate
Izvori prometa
Analiza izvještaja kroz analitički alat Google Analytics

MODUL 7: Google AdWords – napredni modul (18. svibnja 2012.)
Povratni podatci kampanje i optimiziranje:
- Instalacija AdWords Editora
- A/B testing oglas
- Identifikacija riječi koje ne postižu optimium – P&S metoda
- Kreiranje LCTR grupe
- Keyword insertion oglasi
- Korištenje svih funkcija filtera
- Advanced biding funkcija i mogućnosti smanjenja cijene klika
- Kontrola dupliciranih riječi
- Kreiranje najvažnijih izvještaja i njihovo tumačenje
- Kreiranje konverzijskih kodova i mjerenje konverzije

MODUL 8: SMM – Social Media Marketing (30. i 31. svibnja 2012.)
Korištenje društvenih mreža: Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, Foursquare, Quora, YouTube,
Stvarnje i njegovanje online zajednice, online interesne grupe
Online stvaranje branda i marke

MODUL 9: SEO (6. lipnja 2012.)
Onsite SEO
Offsite SEO
Analiza ključnih riječi
Optimizacija HTML koda
Optimizacija sadržaja
PageRank

MODUL 10: Integrirana marketinška komunikacija (14. lipnja 2012.)
Komunikacija s potrošačima putem Interneta
Razvoj odnosa s klijentima na Internetu
Analiza uspješnosti Internet poslovanja
Marketinški mix na Internetu
Procjena efikasnosti marketing mixa

ZAVRŠNI MODUL: Test i praktično rješavanje zadataka (15. lipnja 2012.)


Link:

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2332
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12