Danas: Četvrtak, 29.10.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Listopad 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Internet marketing Akademija


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event

Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb, 1. ožujka – 7. lipnja 2013. godine

Internet i mobilno poslovanje su razvojem tehnologije postali nezaobilazan kanal komunikacije s potrošačima, koji iziskuje specifična i aktualna znanja i vještine. Internet marketing Akademija pružit će polaznicima sveobuhvatna znanja iz područja marketinga i prodaje putem Interneta, s detaljno pojašnjenim svim potrebnim tehnikama i alatima koji će ih osposobiti za kvalitetno upravljanje ciljanim marketinškim kampanjama. Internet marketing Akademija namijenjena je svima koji žele svoje poslovanje unaprijediti upotrebom Internet marketinga te prodajom proizvoda i usluga putem Interneta, uz niže troškove oglašavanja i veću mogućnost praćenja učinkovitosti.

Program se sastoji od 11 modula ukupnog trajanja 100 školskih sati.

Pregled programa po modulima:

MODUL 1:  Internet marketing (1. ožujka 2013.)
Osnove Internet poslovanja
SEO – Search Engine Optimization
SEM – Search Engine Marketing
SMM – Social Media Marketing
Kontekstualno i display oglašavanje
Oglašavanje na mobilnim platformama
Personalizirano oglašavanje
Oglašavanje putem e-newslettera
Google Analytics – osnove

Predavač:
Damir Podhorski

MODUL 2: Upravljanje web projektima (15. ožujka 2013.)
Pregled web projekata (ecommerce, portal, web site)
Planiranje različitih web projekata
Izrada projektne dokumentacije
Faze izrade web projekta
Planiranje strukture web projekta
Dizajn i UX
Sustavi za upravljanje web projektom

Predavači:
Damir Podhorski, Zorin Radovančević

MODUL 3: Web trgovina: E-commerce – prodaja putem Interneta (22. ožujka 2013.)
Preduvjeti za pokretanje web trgovine
Razvoj web trgovine
Financijski okviri pokretanja web trgovine
Zakonski okviri pokretanja web trgovine u Hrvatskoj
Dizajn web trgovine i UX (User eXperience)
Osnovni elementi web trgovine
Internet marketing za web trgovinu
Analiza uspješnosti web trgovine
Definiranje ciljeva

Predavači:
Damir Podhorski, Zorin Radovančević

MODUL 4: SMM – Social Media Marketing (4. i 5. travnja 2013.)
Korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Blog
Usporedba klasičnog i online načina komunikacije na društvenim mrežama
Iskoristite rastući trend društvenih mreža za uspješno poslovanje
Kako započeti svoju aktivnost na društvenim mrežema
Kako koristiti YouTube za viralni marketing
Kako se korištenje društvenih mreža odražava na poslovanje – od mikro poduzetnika do multinacionalnih korporacija
Mobilni marketing ili novi fenomen: SOLOMO
Krizno komuniciranje i community management
Izgradnja i razvoj branda na Internetu
Google+ osnove
Primjeri uspješne prakse Google+
Malim Tweeterom do velikih problema (Iran, Haiti)
Krizno online komuniciranje
Korištenje društvenih mreža u PR svrhe
Poslovno korištenje Facebooka
LinkedIn: što je LinkedIn i koja je korist od LinkedIna za pojedinu djelatnost

Predavači:
Ana Penović, Milica Cetinić, Sandra Bencun, Siniša Gavrilović, Željko Riha

MODUL 5: SEO - Optimizacija web stranica za tražilice (12. travnja 2013.)
Što je SEO?
Pozicija na pretraživačima
Relevantan web
Utjecaj web servera na SEO
Identifikacija ključnih riječi
Pozicija weba u odnosu na konkurenciju
Reputacija linka i popularnost
Neindeksirane dinamičke stranice
Alati za SEO i metode
Social networking i link building
Uvod u Google oglašavanje (AdWords)
HTML5 i web semantika te veza sa SEO principima

Predavači:
Vibor Cipan, Siniša Gavrilović

MODUL 6: Google AdWords – osnovni modul (19. travnja 2013.)
Što je Google AdWords – odakle početi?
Kome je namijenjen Internet marketing
Otvaranje računa i pokretanje kampanje
Na koje parametre posebno obratiti pažnju i zašto?
Odabir strategije oglašavanja
Određivanje optimalnih troškova
Kako smanjiti troškove kampanje – optimizirati
Koji su neophodni, a besplatni Google AdWords alati?
Za što sve koristiti Google AdWords sustav
Kako, kome i gdje se javiti kada nešto zapne?

Predavač:
Damir Podhorski

MODUL 7: Google AdWords – napredni modul (26. travnja 2013.)
Povratni podatci kampanje i optimiziranje:
Instalacija AdWords Editora
A/B testing oglas
Identifikacija riječi koje ne postižu optimium – P&S metoda
Kreiranje LCTR grupe
Keyword insertion oglasi
Korištenje svih funkcija filtera
Advanced biding funkcija i mogućnosti smanjenja cijene klika
Kontrola dupliciranih riječi
Kreiranje najvažnijih izvještaja i njihovo tumačenje
Kreiranje konverzijskih kodova i mjerenje konverzije

Predavač:
Damir Podhorski

MODUL 8: Mobilni marketing (10. svibnja 2013.)
Mobilno oglašavanje u Hrvatskoj i svijetu
Podaci s terena – koliko i kako se koriste mobilni uređaji
SMS marketing
Marketing unutar mobilnih aplikacija
Oglašavanje na mobilnim siteovima
Što nam je sve potrebno za mobilno poslovanje – priprema i provedba
Budgetiranje mobilnog poslovanja
Prilagodba marketinških kampanja ‘malim ekranima’
Vrste mobilnog poslovanja za oglašivače, medije, agencije…
Prednosti i nedostaci mobilnog oglašavanja – trendovi i statistike
Alati za mjerljivost i praćenje rezultata
Izrada mobilnih aplikacija u svrhu promocije brenda
Kampanje za promociju aplikacije – gdje i kako oglašavati, kako privući pažnju na prezasićenom tržištu
Što odabrati aplikaciju ili mobilni site?
iPad magazin kao promocija brenda
Predavači:
Ana Penović, Milica Cetinić, Ružica Vrdoljak, Vlatka Šipoš
MODUL 9: Google Analytics – analiza uspješnosti web sjedišta (17. svibnja 2013.)
Razvoj analitičkih alata
Terminologija analitičkih alata
Što nam prikupljeni podatci govore
Otvaranje Google Analytics računa i postavljanje tracking code-a i nove opcije postavljanja Analytics računa
Pregled izvještaja u Google Analytics računu – što nam sve Google Analytics može reći?
Filtriranje rezultata unutar profila – osnovno
Funkcija Goals
Ecommerce izvještaji
Upotreba URL buildera za tagiranje (označavanje) ne – Google AdWords kampanja
Intelligence, Custom reports i Advanced segments

Predavač:
Damir Podhorski

MODUL 10: Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje (29. svibnja 2013.)
Specifičnosti i zakonitosti online komunikacije
Zašto je radikalna transparentnost najbolji model online ponašanja
Važnost i primjenjivost društvenih mreža u odnosima s javnošću
Koje su “vaše” online destinacije, a koje “vaše” društvene mreže i koja su njihova pravila
Značajke društvenih mreža, blogovi, influenceri
Kako se ponašati na Facebooku a kako na Twitteru
Dvosmjerna komunikacija i pravila koja se moraju slijediti
Gdje povući granicu i kako se odnositi prema agresivnim korisnicima
Dobro i loše krizno komuniciranje
Kriza danas i krize koje su se događale u prošlosti
Kako biti spreman na krizu i prije negoli se dogodi
Primjer iz prakse: što kad vas istovremeno mrzi milijun korisnika
Kako reagirati u slučaju krize i kako suzbiti negativan PR

Predavači:
Milica Cetinić, Sandra Bencun, Željko Riha

MODUL 11: Integrirana marketinška komunikacija (6. lipnja 2013.)
Ideja i poimanje komunikacije
IMM – Integrirana marketinška komunikacija
Elementi, procesi i ideje IMM-a
Izravni oblici IMM-a korištenjem novih medija – Interneta
Društvene mreže, marketing na njima i veza s IMM
Media i marketing mix u kontekstu IMM-a i novih medija
Dva čarobna slova: PR
Kako kroz odnose s javnošću graditi brand, identitet i lojalnost
Razvoj kupca / korisnika / klijenta
Analitika i mjerenja komunikacije, procjena uspjeha

Predavač:
Vibor Cipan

ZAVRŠNI MODUL: Test i praktično rješavanje zadataka (7. lipnja 2013.)
Polaznici će napraviti svoj individualni Internet marketing mix plan kojeg će, po potrebi, zajedno doraditi s predavačima.

NAPOMENA: Svi moduli, osim završnog, mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari i navedeni su u Najavi seminara s cijenom za svaki modul.

Svi predavači na Mirakul Akademiji dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka u području online marketinga i komunikacije, kao što su Escape studio, UX Passion, Jasno&Glasno, Drap, Trenutak.hr, Pet minuta, Gingernet i druge. Predavači su vrhunski stručnjaci u svom području i višestruko nagrađivani na raznim stručnim konferencijama i seminarima. Damir Podhorski je voditelj programa Internet marketing Akademije, suvlasnik tvrtke Escape i stručnjak iz brojnih područja Internet marketinga i digitalnog poslovanja. Vibor Cipan iz tvrtke UX Passion, ponuđač najboljeg twitterwalla u svijetu, Sir Željko Riha, član mnogih domaćih i međunarodnih organizacija (poput Londonske diplomatske akademije, Društva za Ujedinjene Narode i Hrvatske udruge za odnose s javnošću), Ana Penović suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prve specijalizirane community i content menadžment agencije, Siniša Gavrilović, SEO specijalist i višestruko nagrađivan predavač, Zorin Radovančević, vrstan dizajner i UX stručnjak, Davor Runje, koji je zadnje tri godine producirao pedesetak aplikacija za Facebook, od čega su četiri bile hitovi sa šesteroznamenkastim brojem korisnika, predavači su koje će polaznici imati priliku upoznati te s kojima će moći surađivati na višemjesečnom druženju kroz edukaciju. Osim njih, polaznici će imati priliku čuti i upoznati i brojne goste-predavače, iz vodećih hrvatskih marketinških agencija i tvrtaka, od kojih će iz prve ruke saznati detalje o projektima na kojima rade, s kojim problemima se susreću i kako ih rješavaju.

Kotizacija:
Redovita cijena programa iznosi 10.800,00+PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 20. veljače iznosi 9.800,00 kn+PDV.

Moguće je i plaćanje na 4 rate po 2.850 kn + PDV (1. rata se plaća avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu programa.
Studentima i nezaposlenima odobravamo 50% popusta na redovitu cijenu programa, uz predočenje odgovarajućih potvrda.


Link:

Kalendar evenata za Listopad 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2335
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12