VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Seminar je namijenjen svima koji žele svoje poslovanje unaprijediti upotrebom Internet marketing tehnika i alata. Poglavito će korist na ovom seminaru ostvariti oni koji svoje proizvode i usluge žele ponuditi na tržištu, uz niže troškove oglašavanja i veću mogućnost praćenja učinkovitosti.
Polaznici će naučiti kako za nekoliko kuna dnevno ili čak bez novčanog ulaganja mogu efikasno oglasiti svoje proizvode i/ili usluge. Naučit će kako izbjeći zamke velikih, a beskorisnih ulaganja u Internet marketing te kako identificirati moguća poboljšanja svojih Internet marketing kampanja. Pokazat će se kojim je tehnikama i na koji način moguće pratiti oglašavanje i izvan internetskog oglašavanja, tako da se optimizira marketing mix.
Sadržaj seminara:
1. Kakva Vam web stranica treba?
• Koje podatke Zakon propisuje kao obvezni sadržaj na web stranici
• Razlike u vrstama web stranica
• Definiranje ciljeva koje mora ispuniti dobra web stranica
• ‘Dobri’ i ‘loši’ primjeri iz prakse
• Kakva bi trebala biti vaša web stranica želite li zarađivati pomoću Interneta?
Rezultat modula: Svaki polaznik bi nakon odslušanog modula trebao znati kako osmisliti i postaviti ciljeve web-stranice i na što obratit pažnju prilikom naručivanja izrade.
2. Internet marketing – oglašavanje koje se plaća po učinku
• Što je SEM ili Internet marketing ?
• Kome je namijenjen Internet marketing?
• Koje su faze Internet marketinga?
• Koju strategiju odabrati?
• Kako pokrenuti vlastitu kampanju
• Kako tumačiti povratne podatke na stvarnim primjerima
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati koje odlike ima PPC (Pay-Per-Click), a koje display oglašavanje i kako sustav Google AdWords funkcionira. Također će dobiti upute kako ispravno pokrenuti svoju Google AdWords kampanju.
3. SMM: Marketing na društvenim mrežama – oglašavanje koje se ne plaća novcem
• Razlike u vrstama internetskih kampanja
• Prednosti i nedostatci pojedine vrste Internet kampanja
• Kako pristupiti oglašavanju
• Koji su neophodni preduvjeti
• Na što obratiti pažnju
• Kako mjeriti povratne podatke
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati na što treba obratiti pažnju ukoliko planira pokrenuti vlastitu SMM – Social Media Marketing kampanju. Glavne društvene mreže s kojim će se upoznati su Facebook, Twitter, Google+, Foursquare i LinkedIN.
4. Google Analytics sustav mjerenja statistike posjetitelja na web stranicu:
• Kako se ugrađuje Google Analytics sustav
• Koje povratne podatke možemo dobiti
• Kolika je pouzdanost tih podataka
• Kako tumačiti povratne podatke
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati na koje podatke obratiti pažnju i kako mijenjati web stranicu ili Internet kampanju sukladno povratnim podatcima iz sustava Google Analytics.
Predavač: Domagoj Davidović
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
Prijavu na seminare putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava
Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb,
16. listopada 2015. godine
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijskicentar/prijavnica/