Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Kolovoz 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Internet marketing (Mirakul)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event

Seminar je namijenjen svima koji žele svoje poslovanje unaprijediti upotrebom Internet marketing tehnika i alata. Poglavito će korist na ovom seminaru ostvariti oni koji svoje proizvode i usluge žele ponuditi na tržištu, uz niže troškove oglašavanja i veću mogućnost praćenja učinkovitosti.

Polaznici će naučiti kako za nekoliko kuna dnevno ili čak bez novčanog ulaganja mogu efikasno oglasiti svoje proizvode i/ili usluge. Naučit će kako izbjeći zamke velikih, a beskorisnih ulaganja u Internet marketing te kako identificirati moguća poboljšanja svojih Internet marketing kampanja. Pokazat će se kojim je tehnikama i na koji način moguće pratiti oglašavanje i izvan internetskog oglašavanja, tako da se optimizira marketing mix.

Sadržaj seminara:
1. Kakva Vam web stranica treba?
•    Koje podatke Zakon propisuje kao obvezni sadržaj na web stranici
•    Razlike u vrstama web stranica
•    Definiranje ciljeva koje mora ispuniti dobra web stranica
•    ‘Dobri’ i ‘loši’ primjeri iz prakse
•    Kakva bi trebala biti vaša web stranica želite li zarađivati pomoću Interneta?
Rezultat modula: Svaki polaznik bi nakon odslušanog modula trebao znati kako osmisliti i postaviti ciljeve web-stranice i na što obratit pažnju prilikom naručivanja izrade.
2. Internet marketing – oglašavanje koje se plaća po učinku
•    Što je SEM ili Internet marketing ?
•    Kome je namijenjen Internet marketing?
•    Koje su faze Internet marketinga?
•    Koju strategiju odabrati?
•    Kako pokrenuti vlastitu kampanju
•    Kako tumačiti povratne podatke na stvarnim primjerima
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati koje odlike ima PPC (Pay-Per-Click), a koje display oglašavanje i kako sustav Google AdWords funkcionira. Također će dobiti upute kako ispravno pokrenuti svoju Google AdWords kampanju.
3. SMM: Marketing na društvenim mrežama – oglašavanje koje se ne plaća novcem
•    Razlike u vrstama internetskih kampanja
•    Prednosti i nedostatci pojedine vrste Internet kampanja
•    Kako pristupiti oglašavanju
•    Koji su neophodni preduvjeti
•    Na što obratiti pažnju
•    Kako mjeriti povratne podatke
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati na što treba obratiti pažnju ukoliko planira pokrenuti vlastitu SMM – Social Media Marketing kampanju. Glavne društvene mreže s kojim će se upoznati su Facebook, Twitter, Google+, Foursquare i LinkedIN.
4. Google Analytics sustav mjerenja statistike posjetitelja na web stranicu:
•    Kako se ugrađuje Google Analytics sustav
•    Koje povratne podatke možemo dobiti
•    Kolika je pouzdanost tih podataka
•    Kako tumačiti povratne podatke
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati na koje podatke obratiti pažnju i kako mijenjati web stranicu ili Internet kampanju sukladno povratnim podatcima iz sustava Google Analytics.
Predavač: Domagoj Davidović
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
Prijavu na seminare putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava

Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb,
16. listopada 2015. godine


Link:

Kalendar evenata za Kolovoz 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1886
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12