Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Prosinac 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Internet marketing (Mirakul)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Green Gold centar, Radnička 50, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Seminar je namijenjen svima koji žele svoje poslovanje unaprijediti upotrebom Internet marketing tehnika i alata. Poglavito će korist na ovom seminaru ostvariti oni koji svoje proizvode i usluge žele ponuditi na tržištu, uz niže troškove oglašavanja i veću mogućnost praćenja učinkovitosti. Polaznici će naučiti kako za nekoliko kuna dnevno ili čak bez novčanog ulaganja mogu efikasno oglasiti svoje proizvode i/ili usluge. Naučit će kako izbjeći zamke velikih, a beskorisnih ulaganja u Internet marketing te kako identificirati moguća poboljšanja svojih Internet marketing kampanja.
 
Sadržaj seminara:

Seminar je podijeljen na 4 modula:

1. Kakva Vam web stranica treba?
Koje podatke Zakon propisuje kao obvezni sadržaj na web stranici
Razlike u vrstama web stranica
Definiranje ciljeva koje mora ispuniti dobra web stranica
‘Dobri’ i ‘loši’ primjeri iz prakse
Kakva bi trebala biti vaša web stranica želite li zarađivati pomoću Interneta?
Rezultat modula: Svaki polaznik bi nakon odslušanog modula trebao znati kako osmisliti i postaviti ciljeve web-stranice i na što obratit pažnju prilikom naručivanja izrade.

2. Internet marketing – oglašavanje koje se plaća po učinku
Što je SEM ili Internet marketing ?
Kome je namijenjen Internet marketing?
Koje su faze Internet marketinga?
Koju strategiju odabrati?
Kako pokrenuti vlastitu kampanju
Kako tumačiti povratne podatke na stvarnim primjerima
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati koje odlike ima PPC (Pay-Per-Click), a koje display oglašavanje i kako sustav Google AdWords funkcionira. Također će dobiti upute kako ispravno pokrenuti svoju Google AdWords kampanju.

3. SMM: Marketing na društvenim mrežama – oglašavanje koje se ne plaća novcem
Razlike u vrstama internetskih kampanja
Prednosti i nedostatci pojedine vrste Internet kampanja
Kako pristupiti oglašavanju
Koji su neophodni preduvjeti
Na što obratiti pažnju
Kako mjeriti povratne podatke
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati na što treba obratiti pažnju ukoliko planira pokrenuti vlastitu SMM – Social Media Marketing kampanju. Glavne društvene mreže s kojim će se upoznati su Facebook, Twitter, Google+, Foursquare i LinkedIn.

4. Google Analytics sustav mjerenja statistike posjetitelja na web stranicu:
Kako se ugrađuje Google Analytics sustav
Koje povratne podatke možemo dobiti
Kolika je pouzdanost tih podataka
Kako tumačiti povratne podatke
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati na koje podatke obratiti pažnju i kako mijenjati web stranicu ili Internet kampanju sukladno povratnim podatcima iz sustava Google Analytics.

Predavač: Damir Podhorski

Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.

Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
 
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Mirakul Edukacijski centar je započeo s upisom nove, šeste, generacije polaznika Internet marketing Akademije. Internet marketing Akademija sveobuhvatan je program stjecanja neophodnih znanja iz područja poslovanja, prodaje i marketinga putem Interneta, sa svim detaljno pojašnjenim tehnikama i alatima, koji će polaznicima pružiti kvalitetno i trajno znanje.

Program se sastoji od 10 modula ukupnog trajanja 100 školskih sati:
MODUL 1:  Internet marketing
MODUL 2: Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta
MODUL 3: SMM – Social Media Marketing
MODUL 4: SEO - Optimizacija web stranica za tražilice
MODUL 5: Google AdWords – osnovni modul
MODUL 6: Google AdWords – napredni modul
MODUL 7: Mobilni marketing
MODUL 8: Google Analytics – analiza uspješnosti web sjedišta
MODUL 9: Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje
MODUL 10: Integrirana marketinška komunikacija

Svi predavači na Mirakul Akademiji dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka u području online marketinga i komunikacije, kao što su Escape studio, UX Passion, Jasno&Glasno, Drap, Trenutak.hr, Pet minuta, Gingernet, Digitel Komunikacije, i druge. Predavači su vrhunski stručnjaci u svom području i višestruko nagrađivani na raznim stručnim konferencijama i seminarima.
 
FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb, 27. rujna 2013. godine, 9.00-16.00 h


Link:

Kalendar evenata za Prosinac 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2342
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12