VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:30
Svrha seminara:
Najbrze rastuca grana gospdarstva u svijetu je IT, a u tom sektoru predvodnik je internet marketing.
Internet marketingom placate oglasavanje po ucinku (samo za ostvarene rezultate), a mozete ciljati 'svoju' skupinu potrosaca vrlo usko.
Primjerice, mozete oglasavati svoje kozmeticke proizvode samo zenama od 52-55 godina koje mjesecno zarađuju 10.000kn ili vise, koje citaju gloriju.hr i/ili she.hr , koje se koriste portugalskim jezikom, koje pristupaju internetu subotom od 8-10:00h ujutro. I to rade u Zagrebu, iz Maksimirske ulice kucni brojevi 102 124 samo parna strana.
Moguce je postici i puno toga bez financijskih ulaganja ili uz vrlo skromna sredstva.
Kako bi naucili Internet marketing trikove i dobili niz zanimljivih informacija nakon kojih na Internet necete gledati isto kao do sada, onda su Vam ovi seminari stepenice koje ne smijete preskociti.
Namjena:
Ukoliko Vase poslovanje ovisi o tome koliko ste uspjesno svoju uslugu ili proizvod predstavili na trzistu, dobro ce Vam doci sve sto se obrađuje na ovim seminarima.
Cijelo predavanje radi se iskljucivo na stvarnim primjerima u stvarnom vremenu na internetu.
Raspored seminara:
kava dobrodoslice
I dio od 09:00 - 13:00 (pauza za kavu 20 min.)
od 13:00 do 14:00 rucak
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza za kavu 20 min.)
Iz programa seminara:
- Sto je SEO (search engine optimization) i kako pisati sadrzaj na webu da bi se postiglo bolji SEO - copywriter
- Sto je SEM (search engine marketing) - oglasavanje koje se placa prema ucinku i kako ga efikasno samostalno koristiti.
- Sto je SMM i kako se oglasavati bez financijskih ulaganja
- Osnovni pojmovi, prednosti i nedostaci pojedinog kanala u internet marketing mixu: trazilice, e-mail - newsletter marketing, drustvene mreze, viralne i gerila marketing tehnike na internetu, oglasavanje banerima
- Kako kreirati svoje kampanje na trazilicama ili drustvenim mrezama
- Koji se podaci mogu mjeriti na web stranici, koji se rezultati uz kakva ulaganja mogu ocekivati
Predavaci:
Damir Podhorski: diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, smjeru marketing management. Vlasnik je tvrkte specijalizirane za internetski marketing i web trgovinu. Uspjesno je vodio razvoj nekoliko web trgovina, savjetovanje za postojece i upravlja s nekoliko intrentskih kampanja.
Miroslav Varga je jedan od nekolicine nositelja Google Analytics i Google AdWords certifikata u Hrvatskoj. Apsolvirao je dva poslijediplomska studija i radi kao CRM u tvrtki Escape. Jedan je najnagrađivanijih predavaca i strucnjaka iz podrucja internet marketinga.