Danas: Srijeda, 30.09.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Internet marketing u turizmu (Mapa znanja)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Park, Ulica Hatzeov perivoj 3, Split
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:30

Internetskim oglašavanjem postiže se mjerljiv i snažan rast prodaje. Bez obzira nudite li smještaj, destinaciju ili doživljaj, globalno ili ciljano samo u nekoj državi, gradu ili regiji. Google AdWords je sustav oglašavanja koji se odvija na Google-u, najvećoj Svjetskoj tražilici, FB je sustav koji koriti preko milijardu ljudi. Vaša je odluka želite li koristiti te sustave za unarjeđenje svog poslovanja. Naše je da Vas obučimo kako to napraviti najbolje ako želite ostvariti korist za svoje poslovanje Da bi znali izvući najveću korist od Internetskog oglašavanja, potrebno je dobro razumijeti mogućnosti svih sustava. Na ovom seminaru ćete naučiti pokrenuti internetske kampanje i postaviti parametre kampanje tako da već s vrlo malo ulaganja postignete mjerljive povrate. Ako već koristite Google AdWords ili Facebook oglašavanje, jeste li sigurni da ne može kampanja biti bolja?

Ovaj seminar će Vam pomoći da dosegnete potencijalnog kupca kada traži Vaš proizvod ili uslugu uz najmanje moguće troškove i onda kad se već oglašavate Google AdWords ili Facebook oglašavanjem.

Namjena
Nemate li na raspolaganju beskonačan proračun za oglašavanje onda je ovo seminar za Vas. Naučiti ćete kako efikasno ulažiti u Google AdWords i Facebook, kako da postići veću prodaju i s malim ulaganjima postići dobre povrate. Naučit ćete 'čitati' što Vaši kupci žele i gdje to pronaći.

Raspored seminara
I dio od 09:00 – 13:00 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 pauza
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara
Neki trikovi o Google tražilici koje niste znali
Postavljanje i pokretanje Google AdWords kampanje
Što je to Adgrupa, oglas i ključna riječi.
Kako napisati dobar oglas i kako odabrati dobru ključnu riječ
Što je retargeting, ad scheduling, delivery methods
Kako postići da se oglasi prikazuju samo ženama starosti 18-34 god. koje koriste računalo na španjolskom jeziku i koje subotom od 10:00- 12:00 ujutro čitaju članak o receptima za kolače na coolinarika.hr dok pristupaju internetu s aerodorma LaPlata,BuenosAires,Argentina
Kako Vam AdWords kampanja može pomoći da se 'popnete' u organskim rezultatima
Koje podatke treba čitati svaki dan, koje jednom tjedno, a koje je dovoljno i jednom mjesečno
Koji sve AdWords izvještaji postoje i kako iz njih 'pročitati' želje i potencijale tržišta
Zašto je Facebook oglašavanje bitno i kako ga uklopiti u Vaš marketing mix
Koje su odlike Facebook korisnika i u čemu ja Facebook nenadmašan za rezultate u turizmu – sve na stvarnim primjerima
Predavač
Miroslav Varga je jedan od malobrojnih Google AdWords Certified Trainera na svijetu. Certificirani je Google AdWords individual i nositelj je GAIQ certifikata. Apsolvirao je dva poslijediplomska studija i radi kao CRM u tvrtki Escape. Računala i internet fascinirali su ga od kada ih je upoznao. Tu fascinaciju pokušava prenijeti polaznicima, ali ne nametljivo ili 'geekovski', već vrlo dinamično, zanimljivo i s umjerenom dozom humora. Jedan je najnagrađivanijih predavača i stručnjaka iz područja internet marketinga čija je najveća prednost: „.. pa ja sam sve razumio što mi je taj čovjek rekao, a bojao sam se da neću moći pratiti...“

Ilija Brajković je već nekoliko godina aktivan na internetskoj sceni, a posljednje tri godine se aktivno posvetio društvenim mrežama. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas partner u full-service agenciji za društvene mreže Akcija gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Hemingway bara, Suzukija i Alpro Soye. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, a dobio je i titulu TOP5 predavač na konferencijama Web::Strategija 12 i Web::Strategija 15 s predavanjima o kvalitetnom nastupu na društvenim mrežama, prema anonimnim glasovima publike.

Vrijeme
Četvrtak, 04.04.2013. od 9:00 do 16:30

Mjesto
Hotel Park, Ulica Hatzeov perivoj 3, Split

Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV


Link:

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2333
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12