Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Internet marketing u turizmu (Opatija)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Ambasador, Feliksa Peršića 5, Opatija
VRSTA: javni event
Trajanje: od 21.03.2013 do 22.03.2013

Marketing i oglašavanje čine integralni dio turističkog i ugostiteljskog poslovanja, pri čemu je Internet u zadnjih nekoliko godina postao nezaobilazan dio medijskog planiranja. Internet omogućava trenutačne i uvijek dostupne informacije potencijalnim klijentima iz cijelog svijeta te predstavlja moćan komunikacijski kanal kojim se učinkovito mogu povezati subjekti ponude i potražnje u turizmu.
 
Sve veća konkurentnost na globalnom turističkom tržištu iziskuje od svih uključenih subjekata iznimne napore i ulaganja u promociju, resurse, znanje i kvalitetu kako bi ostali kompetitivni i ostvarili zadovoljavajući rast poslovanja. Zbog toga je iznimno važno biti u tijeku s najnovijim tehnološkim trendovima te imati sva potrebna znanja kako bi se učinkovito odgovorilo izazovima globalne konkurencije.
 
Sadržaj seminara (1. dan):
Seminar je namijenjen svima koji žele svoje turističko poslovanje unaprijediti upotrebom Internet marketing tehnika i alata. Poglavito će korist na ovom seminaru ostvariti oni koji nude svoje usluge na inozemnim tržištima. Naučit će kako uz niže troškove oglašavanja postići veću učinkovitosti. Polaznici će naučiti kako bez novčanog ulaganja mogu efikasno oglasiti svoje kapacitete ili destinaciju. Naučit će kako izbjeći zamke velikih, a beskorisnih ulaganja u Internet marketing te kako identificirati moguća poboljšanja svojih Internet marketing kampanja.
 
Cilj seminara je upoznati polaznike s osnovnim i nekim naprednim strategijama oglašavanja na Internetu te suvremenim tehnikama Internet marketinga. Također će se osvrnuti i na društvene mreže Facebook, Twitter, Foursquare, Google+ i LinkedIN te kako ih efikasno koristiti u svom poslovanju. Oglašavanje u tražilicama (SEM - Search Engine Marketing) je oglašavanje koje se plaća po učinku. Pokazat će se kojim je tehnikama i na koji način moguće pratiti oglašavanje i izvan internetskog oglašavanja, tako da se optimizira marketing mix.
 
Seminar je podijeljen na 3 modula.
 
1. Kakva je web stranica potrebna u turizmu?
•    Kako treba izgledati web stranica s turističkom ponudom?
•    Što je to design a što usability?
•    Razlike u vrstama web stranica hotela, apartmana ili agencije
•    Definiranje ciljeva koje mora ispuniti dobra turistička web stranica
•    'Dobri' i 'loši' primjeri iz turističke prakse
•    Kakva bi trebala biti web stranica želite li u turizmu zarađivati pomoću Interneta?
 
Rezultat modula: Svaki polaznik bi nakon odslušanog modula trebao znati kako osmisliti i postaviti ciljeve svoje web-stranice i na što obratit pažnju prilikom naručivanja izrade.
 
2. Internet marketing - oglašavanje koje se plaća po učinku
•    Zašto marketing na internetu?
•    Vrste internet marketinga
•    Kanali internet amrketing
•    Što je to SEM a što SMM?
•    Postoji li direktni marketing na internetu?
•    Kako pokrenuti vlastitu oglasnu kampanju za privlačenje gostiju?
•    Kako tumačiti povratne podatke na stvarnim primjerima
 
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati koje odlike ima PPC (Pay-Per-Click), a koje display oglašavanje i kako sustav Google AdWords funkcionira. Također će dobiti upute kako ispravno pokrenuti svoju Google AdWords kampanju i koje mogućnosti postoje upotrebom retargetinga.
 
3. SMM: Marketing na društvenim mrežama - oglašavanje koje se ne plaća novcem
•    Razlike u vrstama internetskih kampanja
•    Prednosti i nedostatci pojedine vrste Internet kampanja
•    Kako pristupiti oglašavanju u turizmu
•    Koji su neophodni preduvjeti prije pokretanja kampanje
•    Na što obratiti pažnju tijekom kampanje
•    Kako mjeriti povratne podatke i koja je njihova točnost
 
Rezultat modula: Svaki polaznik će nakon odslušanog modula znati na što treba obratiti pažnju ukoliko planira pokrenuti vlastitu SMM - Social Media Marketing kampanju u turizmu. Glavne društvene mreže s kojim će se upoznati su Facebook, Twitter, Google+, Foursquare i LinkedIN.
 
Sadržaj seminara - radionica (2. dan):
Nakon odslušanog prvog dana na kojem će polaznici dobiti uvid u svijet Internet marketinga te mogućnosti online komunikacije i oglašavanja, drugi dan će se detaljno predstaviti i analizirati najznačajnija područja Internet marketinga: oglašavanje putem društvenih mreža i Google AdWordsa te upotreba i mogućnosti Google Analytics alata.
 
1. Google AdWords:
•    Što je Google AdWords - odakle početi?
•    Odabir strategije oglašavanja
•    Određivanje optimalnih troškova
•    Koji su neophodni, a besplatni Google AdWords alati?
•    Za što sve koristiti Google AdWords sustav
•    Kako, kome i gdje se javiti kada nešto zapne?

Google AdWords modul pokazat će kojim je tehnikama i na koji način moguće oglašavati samo ono što efikasno dovodi do narudžbe. Prezentirat će se najnovije tehnike oglašavanja, segmentacije i optimiziranja Google AdWords kampanji.
 
2. SMM-Marketing na društvenim mrežama:
•         Korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Foursquare
•         Kako su društvene mreže unijele novu paradigmu u marketing
•         Usporedba klasičnog i online načina komunikacije na društvenim mrežama
•         Iskoristite rastući trend društvenih mreža za uspješno poslovanje
•         Kako započeti svoju aktivnost na društvenim mrežama
•         Kako upravljati svojim 'social' pristupom
•         Kako koristiti YouTube za viralni marketing
•         Kako se korištenje društvenih mreža odražava na poslovanje - od mikro poduzetnika do multinacionalnih korporacija
•         Mobilni marketing ili novi fenomen: SOLOMO
•         Krizno komuniciranje i community management
•         Izgradnja i razvoj branda na Internetu
 
Cilj ovog modula je naučiti polaznike kako koristiti blogove, kako online krizno komuniciranje i community management mogu pomoći u bitnom poboljšanju prodaje ili rebrandingu tvrtke, kako se sustavno gradi i razvija marka na Internetu pomoću društvenih mreža te koja su osnovna pravila ponašanja i komuniciranja u pojedinoj društvenoj mreži.
 
3. Google Analytics:
•    Pregled izvještaja u Google Analytics računu - što nam sve Google Analytics može reći?
•    Funkcija Goals
•    Ecommerce izvještaji
•    Upotreba URL buildera za tagiranje (označavanje)
•    Intelligence, Custom reports i Advanced segments
 
Google Analytics radionica upoznat će polaznike s osnovama rada s besplatnim alatom za praćenje statistike posjećenosti web stranice. Nakon kraćeg teorijskog dijela i pregleda razvoja alata za praćenje posjećenosti web sjedišta, polaznici će upoznati sve mogućnosti Google Analytics alata i njegovih izvještaja.
 
Predavači:
Damir Podhorski diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Šest godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Svoje bogato iskustvo u Internet marketingu stekao je kroz aktivno sudjelovanje u nizu projekata kojima je osobno upravljao. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na socijalnim mrežama (Facebook), te kontekstualno oglašavanje (Etarget). Održao je velik broj seminara na temu Internet marketinga i on line trgovine.
 
Ilija Brajković već nekoliko godina aktivan na internetskoj sceni, a posljednje dvije godine se aktivno posvetio društvenim mrežama. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon završenog studija aktivno se posvetio internet marketingu, pogotovo društvenim mrežama, te pomaže tvrtkama prepoznati nove načine komunikacije sa kupcima. Kao vanjski suradnik radio za tvrtke poput Microsoft Hrvatska, Cro Yachting i Euroclub. Dobio posebno priznanje Microsofta "Microsoft Most Valuable Professional" za izuzetan doprinos Microsoftovoj zajednici.
 
Ciljna skupina polaznika:
Poduzetnici, manageri te voditelji prodaje i marketinga u tvrtkama iz turističke i ugostiteljske djelatnosti, zaposlenici u turističkim agencijama i institucijama vezanim uz turizam, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju samo minimalna sredstva, ali i svi ostali, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja (ROI - Return on Investment) od nekoliko stotina ili tisuća puta. Uz to, kratkom prezentacijom nekoliko potpuno besplatnih internetskih alata na stvarnim primjerima, pokazat će se kako efikasno pokrenutu internetsku kampanju optimizirati tako da donosi maksimalni povrat ulaganja.
 
Seminar je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za CTR, ROI, Bounce rate, CPA, SEM, SEO, SEA, Twitter, Facebook, LinkedIn, PPC, CPC, Geotargeting, kontekstualno oglašavanje, Google AdWords, Google AdSense, E-Target, Xclaim, Google+, Foursquare i sl., ali nemaju vremena detaljno proučavati navedeno.
 
Računala su potrebna za učinkovito praćenje seminara.
 
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
 
Opatija - Hotel Ambasador, Feliksa Peršića 5, 21. i 22. ožujka 2013. godine, 9:00-16:00h
Zagreb - Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb, 28. i 29. ožujka 2013. godine, 9:00-16:00h

Kotizacija:
Redovita cijena seminara za 1 dan iznosi 1.590,00+PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 13. ožujka (Opatija), 20. ožujka (Zagreb) iznosi 1.390,00 kn+PDV.
 
Redovita cijena oba seminara za 2 dana iznosi 2.190,00 kn + PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 13. ožujka (Opatija), 20. ožujka (Zagreb) iznosi 1.990,00 kn+PDV.
 
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.


Link:

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2332
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12