Danas: Srijeda, 19.09.2018.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Rujan 2018.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Internetsko oglašavanje putem Google AdWordsa


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event

Digitalni marketing je danas jedan o ključnih elemenata svake ozbiljne marketinške strategije. Pojavom interneta veliki udio marketinških napora se preselio s tradicionalnog oglašavanja na online oglašavanje. Kao posljedica takvog trenda pojavio se niz alata za internet oglašavanje, a među njima je dominantnu ulogu i većinu svjetskog tržišta preuzeo Google AdWords. Mogućnost mjerenja direktnog odnosa ulaganja i povrata na ulaganje, širok doseg publike i inzistiranje na kvaliteti i relevantnosti oglasa učinilo je Google AdWords najkorištenijim alatom za internet oglašavanje.

S obzirom na važnost AdWordsa za poslovanje poduzeća, cilj seminara je da sve polaznike upozna s mogućnostima ovog alata, kanalima oglašavanja koje pruža kao i koristima koje njihovim poduzećima može donijeti u svakodnevnom poslovanju. Znanja i vještine koje će polaznici steći na seminaru bi ih trebali osposobiti da samostalno odaberu kanale oglašavanje ovisno o potrebama svog poduzeća, odaberu ključne riječi kojima će dosegnuti ciljanu publiku te kreiraju atraktivne oglase koji će privući ciljanu publiku da kliknu na oglas te u konačnici postanu njihovi potrošači. Osim oglašavanja na pretraživačkoj mreži koje se često smatra i sinonimom za AdWords oglašavanje, Google AdWords nudi i mogućnost oglašavanja na prikazivačkoj mreži. Tako će se u seminaru, osim oglašavanja putem ključnih riječi, obraditi i teme vezane uz oglašavanje putem slikovnih oglasa, video oglasa na You Tubeu te sve ostale vrsta oglašavanja na prikazivačkoj mreži. Uz upoznavanje s osnovnim mogućnostima i najboljim praksama pri postavljanju kampanje, polaznici će saznati i niz korisnih informacija i primjera iz prakse koji će im pomoći da izbjegnu nepotrebne troškove te ostvare maksimalni povrat na svoja ulaganja u internet oglašavanje. Bez obzira jeste li se odlučili na samostalno oglašavanje ili ste oglašavanje prepustili marketinškoj agenciji, naučite kako iz hrpe podataka prepoznati najvažnije podatke koji signaliziraju potencijalne prilike. Također, razumijevanje podataka iz izvješća omogućava pravovremenu reakciju u slučaju pojave problema kao i kvalitetnu suradnju s marketinškom agencijom kojoj ste povjerili oglašavanje.

Google AdWords je nezaobilazan alat za sva poduzeća koja putem svojih web stranica vrše bilo kakav oblik prodaje proizvoda ili usluga, ali isto tako može biti vrlo koristan i poduzećima koja ne vrše prodaju putem web servisa. Kroz razne kanale oglašavanja utječe na svijest potrošača o brandu te posrednim putem utječe na uspješnost poslovnih rezultata. Dakle, bez obzira na vrstu poslovne djelatnosti kojom se poduzeće bavi, Google AdWords zasigurno donosi mnoge koristi za njegovo poslovanje.

Namjena
Seminar je namijenjen onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google AdWords sustav tako da već i malim ulaganjem postignete dobre povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši kupci.

Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara
Važnost digitalnog marketinga u poslovanju
•    Trend korištenja digitalnog marketinga u poslovanju
•    Prednosti digitalnog u odnosu na tradicionalni marketing
•    Mogućnosti oglašavanja putem digitalnog marketinga

Uvod u Google AdWords
•    Koristi od online oglašavanja putem Google AdWordsa
•    Struktura Google AdWords računa
•    Osnovne postavke računa i načini plaćanja

Google AdWords oglašivačke mreže
•    Google Search mreža
•    Google Display mreža
•    Google Mobile mreža
•    Google Search Partneri

Mogućnosti ciljanja korisnika putem oglasa
•    Ciljanje korisnika prema njihovim interesima
•    Kreiranje Custom Affinity grupa
•    Kontekstualno ciljanje korisnika
•    Ciljanje korisnika prema demografskim obilježjima
•    Ostali tipovi ciljanja korisnika
•    Korištenje remarketinga u kampanjama

Tipovi oglasa
•    Oglašavanje putem tekstualnih oglasa na Search i Display mreži
•    Oglašavanje putem slikovnih oglasa na Display mreži
•    Video oglasi
•    Ostali tipovi oglasa
•    Kako izraditi dobar AdWords oglas?
•    Što su ekstenzije oglasa i na koji način pridonose rezultatima oglasa?

Ključne riječi
•    Razlika između traženog pojma i ključne riječi
•    Koje vrste ključnih riječi razlikujemo?
•    Korištenje Keyword plannera pri izboru ključnih riječi
•    Kako izabrati ključne riječi koje će dosegnuti ciljanu publiku?

Quality score i Ad Rank
•    Što je Quality score i kako se može utjecati na njega?
•    Što je Ad Rank i kako ga poboljšati?
•    Kako se odvija Google aukcija?
•    Koliko oglašivač plaća za svoj oglas?

Uloga i važnost web stranice u online oglašavanju
•    Utjecaj web stranice na oglašavanje
•    Važnost SEO optimizacije
•    Black hat SEO
•    Najbolje prakse pri izradi web stranice

Analiza rezultata kampanja i razumijevanje Google izvješća
•    Što su Placement i Search term izvješća i koje podatke pružaju?
•    Kako pronaći informacije o povratu na uložena sredstva?
•    Najvažniji podaci za praćenje uspješnosti kampanje

Radionica – izrada Google AdWords kampanje
•    Što je Google AdWords Editor i kako se koristi
•    Izrada Search kampanje unutar AdWords Editora
•    Izrada Display kampanje unutar AdWords Editora
•    Praćenje rezultata kampanje
•    Optimizacija kampanje

Predavač
Petar Čerina je certificirani Google stručnjak za Search, Display, Mobile i Video oglašavanje te vlasnik certifikata za Google Analytics. Diplomirani ekonomist na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Splitu. Zaposlenik agencije za digitalno oglašavanje SeekandHit s iskustvom rada na različitim Google AdWords kampanjama za velike klijente poput Podravke, Emmezete, Sunčanog Hvara i drugih, kao i kampanjama na ostalim tražilicama poput Binga i Yandexa te oglasnim kampanjama na društvenim mrežama. 

Vrijeme
četvrtak, 19.4.2018. od 9:00 do 16:00

Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.


Link:

Kalendar evenata za Rujan 2018.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2094
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12