Danas: Srijeda, 18.10.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Listopad 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Kako biti prvi na tražilici Google - Google AdWords (Mapa znanja)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Internetskim oglašavanjem postiže se mjerljiv rast prodaje. Bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano, samo u nekim državama ili regijama. Google AdWords je sustav oglašavanja koji se odvija na Googleu (najvećoj svjetskoj tražilici) i partnerskim portalima Googlea. Kako biste izvukli najveću korist iz Google AdWords oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti tog sustava. Na ovom seminaru ćete naučiti odabrati pravi kanal oglašavanja za vas i vaš biznis, pokrenuti kampanju i postaviti parametre kampanje tako da već s vrlo malo ulaganja postignete povrat investicije. Odmah po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju AdWords kampanju! Ako već koristite Google AdWords oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke Vam govore o efikasnosti ulaganja te na koji način istu možete optimizirati. Naučit ćete kako doprijeti do potencijalnog kupca kada traži Vaš proizvod ili uslugu upravo sad – kad pretražuje na internetu. Uz najmanje moguće troškove. Ako se već oglašavate putem Google AdWords metode ili vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja treba postaviti i na temelju kojih brojki. Ili najkraće - razumjet ćete kako Google AdWords sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.

Google AdWords danas više nije samo oglašavanje na tražilici, već puno, puno više od toga. Nudi mogućnosti oglašavanja putem bannera, videa, ciljanih prodajnih oglasa, oglasa specijaliziranih za pametne telefone, … - važno je znati svaku od mogućnosti kako bi se kvalitetno odabrala ona koja vam donosi povrat investicije.

Sve aktivnosti koje radite na Google AdWords kampanjama možete popratiti i u Google Analyticsu. Na ovom seminaru ćemo se taknuti samo onog djela koji ima direktne veze s Google AdWordsom, a dati će vam uvid u mogućnosti optimizacije vaših kampanja.

Imate li gmail, a niste primijetili oglas, onda je taj oglas dobro napravljen (jer vam je bio prikazan, barem jedan). Na ovom ćete seminaru naučiti kako treba izgledati pravilan oglas za Gmail.

Namjena
Seminar je namijenjen onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google AdWords sustav tako da već i malim ulaganjem postignete dobre povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši kupci.

Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara
Uvod u Google AdWords
•    Google AdWords hijerarhija
•    Postavke i mogućnosti plaćanja kod Google AdWordsa
•    Upoznavanje  s Google AdWords metodom oglašavanje

Google AdWords mogućnosti, potrebe i razlike
•    Search advertising
•    Display advertising
•    Video advertising
•    Shopping advertising
•    Mobile advertising

Oglasi i ključne riječi
•    Koje ključne riječi u tražilicu upisuju vaši kupci?
•    Koje ključne riječi se nalaze na člancima na internetu koje oni čitaju?
•    Koji su ti članci i te stranice koje vaš kupci posjećuju?
•    Kako plasirati pravi oglas, oglas koji će – prodati vaš proizvod ili uslugu?

Ponovni marketing (Remarketing)
•    Kako vratiti kupca koji je već bio na vašim web stranicama, ali nije obavio kupnju?

Google My Business – osnove
•    Kako dodati adrese, recenzije?
•    Kako da vaš oglas izgleda drugačije od ostalih?

Google Analytics – osnove
•    Kako pratiti Google AdWords izvještaje u Google Analyticsu?
•    Kako pratiti kupovine preko Analyticsa?

YouTube oglašavanje
•    Kako se oglašavati na YouTubeu?
•    Može li biti YouTube oglašavanje biti korisno za vaš biznis?

Gmail oglašavanje
•    Kako treba izgledati pravilan oglas za Gmail?
•    Kako napraviti dobar oglas na Gmail-u?

Izrada izvješća
•    Kratko i jasno: koliko je uloženo i koliko je dobiveno?
•    Google AdWords vam daje pregršt informacija, ali koje su od njih zapravo vama važne?
•    Na koje brojke trebate obratiti pozornost?

Radionica - izrada prve kampanje (ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)

Predavač
Dino Oreški u poslu Digitalnog marketinga i eCommercea je već više od desetak godina. Danas je Menadžer digitalnog marketinga u Spanu, vodećoj hrvatskoj IT firmi. Kao jedan od ljudi koji su počeli razvijati cijelu kulturu digitalnog marketinga u Hrvatskoj, Dino zna prepoznati potrebe svakog oglašivača i dati prave informacije i savjete.

Vrijeme
četvrtak, 8.9.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Cijena 1390,00 je za jedan dana. Ako se prijavite na Google AdWords i Google Analytics cijena je 2.300,00 + PDV.



Kalendar evenata za Listopad 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1922
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12