VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Konica Minolta Hrvatska poslovna rješenja, Horvatova 82, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 12:00
Trošite li vrijeme na inovacije ili servisne akrobacije?
- strategija upravljanja IT opremom ili skladištenje tonera za sve moguće modele
- automatizacija poslovnih procesa ili instalacija drivera za pojedinačne uređaje
- sigurnost podataka i infrastrukture ili borba s korisničkim zahtjevima i željama
- edukacija i nove tehnologije ili popunjavanje radnih naloga servisa
- unaprjeđenje poslovnog sustava ili prva linija podrške za ispisne uređaje
Pridružite nam se na POSLOVNOM DORUČKU za direktore i voditelje informatike
Na poslovnom doručku pokazat ćemo kako:
- osloboditi svoje vrijeme za puno važnije brige
- povećati sigurnost i pouzdanost svojeg ispisnog sustava
- ostvariti značajne uštede uionako premalim IT budžetima
- pravilno razdijeliti trošak
Satnica:
09:00 Pozdrav i uvodno predavanje
09:15 OPS – koliko imate printera?
10:00 Pauza – doručak
10:30 Rješenja koja IT voli, a korisnika ne boli
11:00 Provjera znanja i dodjela nagrada
11:15 Free time in Showroom
Sudjelovanje je besplatno uz prijavu ovdje!
Broj sudionika je ograničen.
Za dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na info@konicaminolta.hr.
Link: http://www.konicaminolta.hr/