VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Poslovna učinkovitost, Pete Poljanice 11, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 29.07.2015 do 30.07.2015
U vremenu globalizacije tržišta i konkurentne ponude proizvoda i usluga sve je izraženiji trend fokusiranja na potrebe kupaca i prilagođavanja ponude njihovim potrebama.
Sustavna i kvantitavna analiza potreba kupaca, kao i njihovog zadovoljstva postojećim poslovnim odnosom, predmet je ove dvodnevne edukacije.
Nakon završene edukacije, polaznici će moći razumijeti metodologiju, korake u implementaciji i alate za unapređenje prodajno-poslovnog odnosa sa svojim klijentima. Tijekom edukacije bit će obrađen značajan broj praktičnih primjera kako bi se postigli ciljevi edukacije.
Očekivani ishod radionice:
Da se osigura polaznicima da:
• prepoznaju poslovne situacije u kojima su pojedini instrumenti kontrolinga prodaje i marketinga primjenljivi
• detaljno razumiju koncept, metodologiju i instrumente kontrolinga prodaje i marketinga
• razumiju koristi od primjene instrumenata kontrolinga prodaje i marketinga
• budu sposobni samostalno implementirati i koristiti instrumente kontrolinga prodaje i marketinga u praksi.
Metode rada:
Polaznici edukacije će steći znanja i vještine kroz predavanje, demonstracijske prikaze, praktične vježbe, diskusiju, individualni i grupni rad sa drugim polaznicima i trenerom.
Poseban ljetni popust od -15% na cijenu kotizacije.
Link: http://www.poslovnaucinkovitost.eu/edukacije/aktualne-edukacije/1142-kontroling-prodaje-i-marketinga-29-30-07-2015