VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 14:00
Opis:
Korištenje društvenih mreža u poslovanju
On-line prijava ↓
Predavač
Ilija Brajković
Svrha seminara
Ulogu i značaj društvenih mreža više nitko ne može zanemariti. Društvene mreže predstavljaju nova pravila komunikacije i potrebno im se prilagoditi. Pravilnim korištenjem društvenih mreža se mogu postići izvrsni prodajni rezultati i izgraditi zajednica vjernih potrošača. Gledajući brojku od 1.600.000 korisnika Facebooka u Hrvatskoj ili preko 1.000.000.000 u svijetu, vidimo ogromni potencijal koje društvene mreže pružaju svakoj kompaniji kako bi došla do novih kupaca. Omogućavajući dvosmjernu komunikaciju, društvene mreže postavljaju nova pravila komunikacije između kompanija i kupaca, te se mnoge kompanije u svemu tome izgube. Predavanje će pokazati praktične primjere korištenja društvenih mreža u poslovanju, ukazati na najčešće greške koje kompanije rade u komunikaciji na društvenim mrežama i rasvijetliti neke od najvećih mitova o društvenim mrežama.
Namjena
Namjena seminara je pokazati konkretne primjere i savjete za upotrebu društvenih mreža u povećanju prodaje, građenju svijesti o brendu i pružanju vrhunske korisničke podrške.
Način realizacije
PP prezentacija, pokazne vježbe
Raspored seminara
od 9:00 do 14:00 (pauza pola sata)
Iz programa seminara
- Zašto su društvene mreže bitne?
- Koja su generalna pravila korištenja društvenih mreža?
- Kako komunicirati s korisnicima?
- Kako koristiti pojedine društvene mreže?
- Kako kreirati i upravljati Facebook oglasima?
- Zašto je Twitter odličan kanal za brzu dvosmjernu komunikaciju?
- Kako drugi koriste društvene mreže?
Predavač
Ilija Brajković je već nekoliko godina aktivan na internetskoj sceni, a posljednje tri godine se aktivno posvetio društvenim mrežama. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas partner u full-service agenciji za društvene mreže Akcija gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Hemingway bara, Suzukija i Alpro Soye. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, a dobio je i titulu TOP5 predavač na konferencijama Web::Strategija 12 i Web::Strategija 15 s predavanjima o kvalitetnom nastupu na društvenim mrežama, prema anonimnim glasovima publike.
Vrijeme
srijeda, 15.5.2013. od 9:00 do 14:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
790,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.
Link: http://www.mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/koristenje-drustvenih-mreza-u-poslovanju,146.html