Danas: Ponedjeljak, 08.03.2021.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Ožujak 2021.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Mapa znanja: pisanje za web


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton Zagreb, Ulica kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:30

Ponuda i potražnja seli se na internet i zato je izuzetno važno kako komuniciramo s našim kupcima preko interneta. Na ovom seminaru naučit ćemo kako oblikovati tekst koji će biti lako i brzo čitljiv na internetu, kako sadržajem privući nove kupce, kako uspješno kreirati content marketing strategiju, kako SEO optimizacijom povećati vidljivost naše web stranice na tražilicama, jer prva mjesta dovode nove klijente i poslove. Sudionici će se na praktičnim primjerima upoznati sa najčešćim pogreškama i jezičnim zavrzlamama na internetu.

Namjena
Seminar je namijenjen svima koji pišu i uređuju internetski sadržaj u svojim tvrtkama, te stručnjacima u marketingu i prodaji.

Način realizacije
Prezentacija, praktični primjeri, case study, interaktivna komunikacija po principu pitanje/odgovor iz neposredne prakse.

Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara
I Novinarski aspekti
- Specifičnost pisanja na internetu
- Primjeri dobrog i lošeg pisanja
- Odlike dobrog stila
- Kriteriji dobrog pisanja
- Struktura teksta – pravila struke

II Kako pisanjem privući klijenta i povećati prodaju –  Content marketing
- Ponašanje potrošača  - što sve statistike govore o današanjem kupcu?
- Zašto je content marketing tako bitan za uspješnu prodaju i opstanak na tržištu?
- Što je srž content marketing strategije?
- 5 faza content marketinga
- Kako implementirati content marketing uz što manje novca?
- Kanali content marketinga: web stranica, blog, društvene mreže, e bookovi, infografika, webinari

III SEO optimizacija
- Kako oblikovati svoju web stranicu za povećani SERP?
- Off site SEO – značaj, metode, alati
- Što je to „internet demokracija“ i kako ona utječe na vašu poziciju na tražilici?
- Ključne riječi – izbjeći najčešće greške
- 7 pravila dobrog teksta sa stajališta SEO optimizacije

IV Pisanje za web - Hrvatski jezik u pisanju
- Standardni, razgovorni, šatrovački jezik
- Anglizmi (prevedeni, neprevedeni, loše prevedeni)
- Analiza pogrešaka na internetu (sadržajnih, gramatičkih, pravopisnih)
- Najčešće pogreške u pisanoj komunikaciji (uzroci i posljedice)
- Jezična razumljivost, pravilnost i jasnoća u pisanim tekstovima
- Kako unaprijediti vlastito jezično znanje?

Predavači
Mirjana Fijolić diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti, novinarstvo i politologiju. Dodatno se školovala na London School of Economics u Velikoj Britaniji te radila u Westminsteru (britanskom parlamentu). Nakon dugogodišnjeg rada u novinarstvu i odnosima s javnošću svoj profesionalni interes usmjerila je i na Internet marketing. Profesionalno iskustvo stekla je radeći kao novinarka na televiziji, radiju i novinama. Predaje na VERN-u i drugim poslovnim školama. Pokrenula je portal za poduzetnike početnike www.mojbiz.com.      

Ilija Brajković već je nekoliko godina aktivan na internetskoj sceni, a posljednje tri godine aktivno se posvetio društvenim mrežama. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas partner u full-service agenciji za društvene mreže Akcija gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, a dobio je i titulu TOP5 predavač na konferencijama Web::Strategija 12, Web::Strategija 15 i Weboo2013 s predavanjima o društvenim mrežama i content marketingu, prema anonimnim glasovima publike.

Siniša Gavrilović ima 12 godina iskustva u internetskom marketingu. Zadnjih 6 godina radi kao direktor u vlastitom obrtu za računalne i srodne djelatnosti trenutak.hr. Svakodnevni posao su mu SEO, SEM, Social Media Marketing, Online Marketing, Google AdWords, razrada SEO, osmišljavanje cjelokupnih kreativnih i medijskih kampanja na društvenim mrežama, AdWords kampanje za klijente različitih profila. Već par godina održava razne seminare i predavanja na skupovima i konferencijama.

dr. sc. Marko Alerić, docent je na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta, a predaje i na Katoličkom bogoslovnom fakultetu, Akademiji dramskih umjetnosti, Hrvatskim studijima. Stalni je stručni suradnik u emisiji Radio Sljemena „Hrvatski nas svagdašnji“. Predavač je u Zagrebačkoj banci d.d., Allianzu d.d., Poslovnom učilistu Experta, u Društvu poslovnih tajnica i Hrvatskoj udruzi poslodavaca. Autor je priručnika „Poslovni jezični savjetnik“ koji je izdala Hrvatska gospodarska komora 2010. (I. izdanje) i 2011. godine (II. izdanje). Objavljuje mjesečni prilog u časopisu Poslovni savjetnik.

Vrijeme
Utorak, 8.5.2014. od 9:00 do 16:30

Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.


Link:

Kalendar evenata za Ožujak 2021.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2358
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12