VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Svrha seminara
Društvene mreže su danas neizostavan kanal za promociju i angažman korisnika (potencijalnih kupaca i kupaca) zbog široke upotrebe i masovnosti populacije koja je dostupna, ali i zbog jako dobrog targetiranja unutar mase kojeg omogućavaju. Međutim, vrlo je važno da se koriste na ispravan način i ciljano jer je stručno i plansko upravljanje društvenim mrežama jedini način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt. Na ovom ćete seminaru naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova, izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, odabrati društvene mreže za sebe (vaš brand), povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje… Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.
Namjena
Ovaj seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških odjela (bez obzira radi li se marketingu na društvenim mrežama interno ili se outsourcea agenciji), community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima…
Način realizacije
PPT prezentacija, demonstracija pojedinih društvenih mreža, alata i aplikacija, praktičnih primjera i vježbi.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Uvod u društvene mreže:
Gdje smo bili?
Gdje smo sada?
Gdje idemo?
Kako pratiti promjene u dinamičnom okruženju društvenih mreža?
Uloga i pozicija marketinga na društvenim mrežama u cjelokupnom marketingu
Društvene mreže
Facebook
Twitter
Instagram, Google+, LinkedIn, Foursquare…
Pravila društvenih mreža
Strateški pristup marketingu na društvenim mrežama
Definiranje pozicije branda
Postavljanje ciljeva
Odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu i postavljene ciljeve
Odabir načina komunikacije
Kreiranje plana komunikacije
Sadržaj na društvenim mrežama
Kreiranje primjerenog sadržaja za pojedinu društvenu mrežu
Plasiranje sadržaja na različitim društvenim mrežama (tehnike i alati)
Upravljanje sadržajem kojeg objavljuju korisnici na društvenim mrežama
Komunikacija na društvenim mrežama
Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama
Krizno komuniciranje na društvenim mrežama
Praćenje rezultata komunikacije i promocije na društvenim mrežama
Facebook Insights
Društvene mreže u Google Analyticsu
Dodatni alati i savjeti
Nagradni natječaji na društvenim mrežama
Načini organizacije nagradnih natječaja na različitim društvenim mrežama
Pravila nagradnih natječaja
Promocija nagradnih natječaja
Komunikacija s korisnicima za vrijeme trajanja nagradnog natječaja
Oglašavanje na Facebooku
Kreiranje oglasa u Ads manager
Analiza oglasa
Rezultati i optimizacija oglasa
Power editor
Case studies
Primjeri uspješnih kampanja, stranica, profila, nagradnih natječaja, oglašivačkih kampanja…
Predavač
Ana Šunjić je magistrica marketinga koja se marketingom intenzivno bavi posljednjih 5 godina kroz različite projekte i poslove. Prateći trendove i potrebe tržišta usmjerila se na digitalni marketing s fokusom na marketing na društvenim mrežama unutar integriranih kampanja. Danas je account manager u digitalnoj agenciji Akcija gdje je radila s brendovima iz različitih industrija i veličina kao što su Alpro, Zabranjeno pušenje, Croatia Airlines, Viševica Energo… Pored accountinga uživa u praćenju i osmišljavanju kampanja te edukacijama koje održava na seminarima, konferencijama i individualno za klijente.
Vrijeme
Srijeda, 29.4.2015. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
Link: http://mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/marketing-na-drustvenim-mrezama,325.html#prijava