VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Plansko upravljanje društvenim mrežama jedini je način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt. Na ovom ćete seminaru naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova, izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, odabrati društvene mreže za sebe (vaš brand), povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje… Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.
Uloga i pozicija marketinga na društvenim mrežama u cjelokupnom marketingu
Društvene mreže
Facebook
Twitter
Instagram, Google+, LinkedIn, Foursquare, Snapchat…
Pravila društvenih mreža
Strateški pristup marketingu na društvenim mrežama
Definiranje pozicije branda
Postavljanje ciljeva
Odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu i postavljene ciljeve
Odabir načina komunikacije
Kreiranje plana komunikacije
Sadržaj na društvenim mrežama
Kreiranje primjerenog sadržaja za pojedinu društvenu mrežu
Plasiranje sadržaja na različitim društvenim mrežama (tehnike i alati)
Upravljanje sadržajem kojeg objavljuju korisnici na društvenim mrežama
Komunikacija na društvenim mrežama
Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama
Krizno komuniciranje na društvenim mrežama
Praćenje rezultata komunikacije i promocije na društvenim mrežama
Facebook Insights
Društvene mreže u Google Analyticsu
Dodatni alati i savjeti
Nagradni natječaji na društvenim mrežama
Načini organizacije nagradnih natječaja na različitim društvenim mrežama
Pravila nagradnih natječaja
Promocija nagradnih natječaja
Komunikacija s korisnicima za vrijeme trajanja nagradnog natječaja
Oglašavanje na Facebooku
Kreiranje oglasa u Ads manager
Analiza oglasa
Rezultati i optimizacija oglasa
Power editor
Case studies
Primjeri uspješnih kampanja, stranica, profila, nagradnih natječaja, oglašivačkih kampanja…
Link: http://mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/marketing-na-drustvenim-mrezama,544.html