VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Društvene mreže su danas neizostavan kanal za promociju i angažman korisnika (potencijalnih kupaca i kupaca) zbog široke upotrebe i masovnosti populacije koja je dostupna, ali i zbog jako dobrog targetiranja unutar mase kojeg omogućavaju. Međutim, vrlo je važno da se koriste na ispravan način i ciljano jer je stručno i plansko upravljanje društvenim mrežama jedini način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt. Na ovom ćete seminaru naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova, izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, odabrati društvene mreže za sebe (vaš brand), povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje… Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.
Namjena
Ovaj seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških odjela (bez obzira radi li se marketingu na društvenim mrežama interno ili se outsourcea agenciji), community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima…
Način realizacije
PPT prezentacija, demonstracija pojedinih društvenih mreža, alata i aplikacija, praktičnih primjera i vježbi.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Uvod u društvene mreže:
• Gdje smo bili?
• Gdje smo sada?
• Gdje idemo?
• Kako pratiti promjene u dinamičnom okruženju društvenih mreža?
Uloga i pozicija marketinga na društvenim mrežama u cjelokupnom marketingu
• Društvene mreže
• Facebook
• Twitter
• Instagram, Google+, LinkedIn, Foursquare, Snapchat…
• Pravila društvenih mreža
Strateški pristup marketingu na društvenim mrežama
• Definiranje pozicije branda
• Postavljanje ciljeva
• Odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu i postavljene ciljeve
• Odabir načina komunikacije
• Kreiranje plana komunikacije
Sadržaj na društvenim mrežama
• Kreiranje primjerenog sadržaja za pojedinu društvenu mrežu
• Plasiranje sadržaja na različitim društvenim mrežama (tehnike i alati)
• Upravljanje sadržajem kojeg objavljuju korisnici na društvenim mrežama
Komunikacija na društvenim mrežama
• Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama
• Krizno komuniciranje na društvenim mrežama
Praćenje rezultata komunikacije i promocije na društvenim mrežama
• Facebook Insights
• Društvene mreže u Google Analyticsu
• Dodatni alati i savjeti
Nagradni natječaji na društvenim mrežama
• Načini organizacije nagradnih natječaja na različitim društvenim mrežama
• Pravila nagradnih natječaja
• Promocija nagradnih natječaja
• Komunikacija s korisnicima za vrijeme trajanja nagradnog natječaja
Oglašavanje na Facebooku
• Kreiranje oglasa u Ads manager
• Analiza oglasa
• Rezultati i optimizacija oglasa
• Power editor
Case studies
• Primjeri uspješnih kampanja, stranica, profila, nagradnih natječaja, oglašivačkih kampanja…
Predavač
Ilija Brajković je godinama aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih šest godina se aktivno posvetio društvenim mrežama. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas partner u digitalnoj agenciji Kontra gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Turističke zajednice Grada Zagreba, Suzukija i Renaulta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, uvijek među najbolje ocijenjenim predavačima.
Vrijeme
četvrtak, 15.3.2018. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
Link: http://mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/marketing-na-drustvenim-mrezama,603.html