Danas: Ponedjeljak, 28.05.2018.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Svibanj 2018.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Marketing na društvenim mrežama (Mapa znanja)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Društvene mreže su danas neizostavan kanal za promociju i angažman korisnika (potencijalnih kupaca i kupaca) zbog široke upotrebe i masovnosti populacije koja je dostupna, ali i zbog jako dobrog targetiranja unutar mase kojeg omogućavaju. Međutim, vrlo je važno da se koriste na ispravan način i ciljano jer je stručno i plansko upravljanje društvenim mrežama jedini način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt. Na ovom ćete seminaru naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova, izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, odabrati društvene mreže za sebe (vaš brand), povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje… Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.

Namjena
Ovaj seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških odjela (bez obzira radi li se marketingu na društvenim mrežama interno ili se outsourcea agenciji), community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima…

Način realizacije
PPT prezentacija, demonstracija pojedinih društvenih mreža, alata i aplikacija, praktičnih primjera i vježbi.

Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara
Uvod u društvene mreže:
•    Gdje smo bili?
•    Gdje smo sada?
•    Gdje idemo?
•    Kako pratiti promjene u dinamičnom okruženju društvenih mreža?

Uloga i pozicija marketinga na društvenim mrežama u cjelokupnom marketingu
•    Društvene mreže
•    Facebook
•    Twitter
•    Instagram, Google+, LinkedIn, Foursquare, Snapchat…
•    Pravila društvenih mreža

Strateški pristup marketingu na društvenim mrežama
•    Definiranje pozicije branda
•    Postavljanje ciljeva
•    Odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu i postavljene ciljeve
•    Odabir načina komunikacije
•    Kreiranje plana komunikacije

Sadržaj na društvenim mrežama
•    Kreiranje primjerenog sadržaja za pojedinu društvenu mrežu
•    Plasiranje sadržaja na različitim društvenim mrežama (tehnike i alati)
•    Upravljanje sadržajem kojeg objavljuju korisnici na društvenim mrežama

Komunikacija na društvenim mrežama
•    Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama
•    Krizno komuniciranje na društvenim mrežama

Praćenje rezultata komunikacije i promocije na društvenim mrežama
•    Facebook Insights
•    Društvene mreže u Google Analyticsu
•    Dodatni alati i savjeti

Nagradni natječaji na društvenim mrežama
•    Načini organizacije nagradnih natječaja na različitim društvenim mrežama
•    Pravila nagradnih natječaja
•    Promocija nagradnih natječaja
•    Komunikacija s korisnicima za vrijeme trajanja nagradnog natječaja

Oglašavanje na Facebooku
•    Kreiranje oglasa u Ads manager
•    Analiza oglasa
•    Rezultati i optimizacija oglasa
•    Power editor

Case studies
•    Primjeri uspješnih kampanja, stranica, profila, nagradnih natječaja, oglašivačkih kampanja…

Predavač
Ilija Brajković je godinama aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih šest godina se aktivno posvetio društvenim mrežama. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas partner u digitalnoj agenciji Kontra gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Turističke zajednice Grada Zagreba, Suzukija i Renaulta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, uvijek među najbolje ocijenjenim predavačima.

Vrijeme
četvrtak, 15.3.2018. od 9:00 do 16:00

Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.


Link:

Kalendar evenata za Svibanj 2018.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2060
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12