Danas: Nedjelja, 20.08.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Kolovoz 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Marketing strategija za mala i srednja poduzeća (Mapa znanja)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Znate li tko je Jason Bourne? Postoji velika šansa da ste vi poduzetnički Jason Bourne… Ovaj seminar će otkriti Vaš poduzetnički identitet kojeg možda niste ni svjesni. Ako nikad niste učili kako se radi konkretna marketinška strategija vašeg brenda, definiraju ključne usluge, na jednostavan način analizira konkurencija i odabiru najprofitabilniji marketinški kanali, ovaj seminar je prava prilika za Vas.

60% seminara je praktični rad na vašem ili brendu koji samostalno odaberete! Bilo da sami postavljate marketinšku strategiju ili ste angažirali agenciju, postoje ključna pitanja na koja morate imati odgovor.

Gdje najčešće griješe mali i srednji poduzetnici?

Koliko puta ste čuli ili izgovorili rečenicu: "Mi bismo sada na početku uložili manje pa kad krene posao nije problem da platimo koliko god treba..." Postoji problem kod ove logike - ulaganje u marketing i prodaju na početku treba biti najveće jer nitko ne zna za vas i krećete u borbu s etabliranim tržišnim igračima i liderima kojima kupci već vjeruju.

Nadalje, svoja očekivanja i apetite trebate staviti u realne okvire. Iako se smatra da su digitalni kanali (Facebook, Google, itd...) omogućili i najmanjem biznisu da oglašava prema cijelom svijetu, realnost je da i takvo oglašavanje košta određene novce.

Internet marketing nije jeftin, samo je trenutno najjeftiniji. Potrebno je spoznati razliku između pojedinih tradicionalnih marketinških kanala i novih, digitalnih kanala i donijeti pametnu odluku koja od opcija donosi najbrži benefit. Cijeli svijet može biti vaše tržište, ali ne za 1000 kn mjesečnog ulaganja u marketing.

Kada vas netko pita po čemu ste bolji od konkurencije, odgovor ne može biti: "mi smo profesionalni, radimo kvalitetnije, predani smo svojem radu i lojalni svojim klijentima..." Vjerovali ili ne, tu istu rečenicu izgovara i vaš konkurent! Ovaj seminar će vam omogućiti da spoznate što je zapravo vaša glavna konkurentska prednost i imate li ju uopće ili ju morate hitno osmisliti kako biste se mogli ravnopravno boriti s konkurencijom.

Kome uopće treba marketing i marketinška strategija?

Ako vas pitamo da nam kažete naziv jednog gaziranog soka, najvjerojatnije ćete reći Coca-Cola. Ako Vas zamolimo da nam nabrojite dva kvalitetna pametna telefona, najvjerojatnije ćete reći Samsung ili iPhone.

Sva 3 navedena brenda pripadaju samom vrhu najpopularnijih svjetskih brendova. Ipak i dalje troše ogromna sredstva na marketing iako svi znaju za njih. Po čemu se Vaš brend razlikuje od njih?

Biznis bez marketinga je kao namigivanje djevojci u mraku; ti znaš što radiš, ali ona nema pojma...
Bourneov identitet

Čime se uopće bavite?
Kako vi zovete svoje usluge, a kako ih zovu kupci?
Gdje leži vaš najveći profit? Znate li koja vam usluga donosi najviše prihoda?
Kako odabrati tržište? Ako nemate velika sredstva za marketing, ne možete oglašavati na svakom tržištu koje poželite i ne možete oglašavati baš sve usluge koje nudite. Pametnom marketinškom strategijom tražite tzv. "quick win-ove" - najbrži način da povratite investiciju.
Kako jednostavno analizirati konkurenciju pomoću besplatnih internet alata? Internet vam omogućuje da pratite ponašanje potrošača i konkurencije kroz vrlo jednostavne i besplatne alate.
Kako jednostavno saznati sezonalnost vašeg proizvoda putem interneta? Možda ste uvjereni da je najbitnije da oglašavate vaš proizvod u siječnju, ali jeste li sigurni da se odluka o kupnji ne donosi ranije?
Što je to USP i ima li ga vaš brend? Naučite kako se možete istaknuti od konkurencije
“Show me the money!”

(Ne)sretnih 15 marketinških kanala koje možete koristiti – prednosti, mane i okvirni trošak svakog kanala
Što je to “Nulti trenutak istine” i zašto potrošači ne kupuju “na prvu”?
Znate li odrediti cilj svoje marketinške kampanje? Što je primarni, a što sekundarni cilj?
Kako mjerimo uspjeh marketinške kampanje?
Kako se postavljaju marketinške hipoteze?
Bihevioralni trikovi u marketingu i prodaji koje možete iskoristiti kod pripreme marketinške strategije.
Kako funkcionira multikanalni marketing?


Link:

Kalendar evenata za Kolovoz 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1886
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12