VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Lauba, Baruna Filipovića 23a, Zagreb
VRSTA: javni event
MeetUP Contact Center Akademije (CCA) strukturirano je poslovno druženje zamišljeno kao prostor učenja, razvoja i dijeljenja iskustava svih dosadašnjih i budućih polaznika CCA.
U proteklih pet godina 60-ak voditelja/direktora kontaktnih centara, renomiranih hrvatskih tvrtki svoja je znanja i vještine nadogradilo i usavršilo kroz program CCA. Ideja je kroz MeetUP CCA nastaviti učenje i razvoj, ali i jačanje kako kontakt centar tako i customer care industrije u hrvatskoj i regiji.
Kroz 3 MeetUP-a godišnje, obrađujemo najatraktivnije teme iz područja operativnog razvoja i vođenja contact center i/ili customer service timova. Svaki susret ima krovnu temu koju obrađujemo kroz stručnu i vrlo interaktivnu prezentaciju s naglaskom na praktična pitanja sudionika. Gosti predavači na svakom MeetUP-u vrhunski su stručnjaci koji su spremni kroz predavanje i neformalno druženje pomoći svim sudionicima da još bolje i učinkovitije rade svoj posao.
Program je osmišljen kao kombinacija učenja i druženja te se s toga održava u ugodnoj, manje formalnoj klupskoj atmosferi.
U sklopu svakog MeetUP-a organiziran je i kutak znanja. Na vlastitim primjerima iz prakse svi zainteresirani sudionici moći će upoznati novitete u kontakt centar industriji te kako ih najbolje primijeniti u svom svakodnevnom radu.
Svaki sudionik MeetUP-a dobiva:
- predavanje vrhunskih predavača
- individualne konzultacije
- razmjenu iskustava
- druženja s kolegama iz struke uz piće i snack
- brojna iznenađenja :)
Uz akademce program je namijenjen i svim ostalim kolegama iz kontakt centar i customer care industrije.
Link: http://www.radilica.hr/Usluge/MeetUP-CCA/