VRIJEME: 14:30
LOKACIJA: Hotel Esplanade, Mihanovićeva 1, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 14:30 do 19:15
Poštovani,
Microsoft Hrvatska poziva vas na CRM Customer Engagement Roadshow na kojem će za stotinjak predstavnika hrvatskih tvrtki prezentirati moderne tehnološke alate u odnosima s kupcima koji su danas nužnost zbog sve većih zahtjeva i očekivanja kupaca kao i zbog činjenice da će do 2020. tržište CRM rješenja vrijediti 40 milijardi USD te da će upravo korisničko iskustvo biti glavni razlog odabira pojedinog branda.
Događanje će se održati u četvrtak, 6. listopada, od 14 do 19 sati, u hotelu Esplanade, Mihanovićeva 1, Zagreb.
Zanimljiva predavanja i slučajeve iz prakse predstavit će gosti iz inozemstva i Hrvatske, a posebnu pažnju zasigurno će privući predavanje tvrtke Rolls-Royce čiji će predstavnici pokazati kako su u suradnji s tvrtkom Microsoft kreirali nove digitalne mogućnosti te izgradili lojalnost pružajući efektivnije standarde usluga.
Ovo događanje se održava u nekoliko srednjeeuropskih gradova i foksuirano je na predstavljanje načina postizanja boljih poslovnih rezultata kroz digitalnu transformaciju kao i inovativne modele u Dynamics CRM-u, rješenju za upravljanje odnosima s kupcima.
Molimo vas da svoj dolazak potvrdite do 5. listopada na email nina@alert.hr.
Raspored:
13:30 – 14:30 Registration
14:30 – 14:45 Welcome and Introduction | Tatjana Lukic, Microsoft
14:45 – 15:15 Digital transformation to achieve better business results | David Negrete, Microsoft
15:15 – 15:45 Intelligent Customer Engagement and the new service economy | David Brown, Microsoft
15:45 – 16:15 Customer Service Innovation in Dynamics CRM | Andrey Andreev, Microsoft
16:15 – 16:45 Coffee Break
16:45 – 17:15 Demo’s on end to end Service and IoT | David Brown, Microsoft
17:15 – 17:45 CRM implementation with Microsoft Services - Partner up for success | Daniel Burian, Microsoft
17:45 – 18:15 Customer Experience – Rolls Royce: How to build loyalty by delivering a more effective standard of service with Microsoft | Stuart Preston, Rolls Royce
18:15 – 18:45 Customer Experience – Agrokor: Benefits of implementing CRM in FMCG industry| Igor Javor, Agrokor
18:45 – 19:15 Closing