VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 23.05.2013 do 24.05.2013
Polaznike će se u teoretskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podacima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.
Sadržaj seminara (23. svibnja):
• Osmišljavanje Facebook aplikacija u marketinške svrhe i provođenje nagradnih igara te natječaja, praćenje aktivnosti aplikacija
• Provođenje nagradnih igara na Facebooku i Twitteru
• Pravila Facebooka koja se odnose na nagradne igre i natječaje, specifičnosti vezane uz nagradne igre i natječaje, komunikacija s fanovima za trajanja nagradnih igara i natječaja
• Praćenje uspješnosti nagradnih igara i natječaja
• Facebook oglasi, kreiranje, praćenje i optimizacija, precizno usmjeravanje poruka prema ciljnim skupinama, tumačenje rezultata
• Facebook Insights – praćenje engagementa i interakcije fanova sa stranicom, važnost ovih podataka pri modifikaciji strategije u svrhu ostvarenja zadanih ciljeva
• Koje alate koristiti za kvalitetno upravljanje društveno-mrežnim profilima te pravovremeno komuniciranje sa zajednicom
• Što je content marketing i zašto je on važan te kome je namijenjen
• Content marketing na društvenim mrežama
• Izrada i provođenje content marketing stategije pojedinca, tvrtke ili branda
Sadržaj radionice (24. svibnja):
• Osmišljavanje Facebook nagradne aplikacije u cilju maksimiziranja marketinških nastojanja branda, tvrtke ili pojedinca
• Osmišljavanje, kreiranje, praćenje i optimiziranje Facebook oglasa te tumačenje rezultata istih
Cilj seminara:
Nakon pohađanja ovog modula polaznici će nadograditi prethodno stečena znanja razumijevanjem aktivnosti koje su potrebne za podizanje razine interakcije na stranici, privlačenje novih fanova, kao i tumačenje podataka vezanih za svaku od navedenih aktivnosti s posebnim naglaskom na content marketing strategiju kao ključan element za uspostavljanje dugoročne veze s communityjem koji u pojedinca, tvrtku ili brand na taj način stječe povjerenje, dijeli sadržaje o istima te u konačnici postaje korisnik/kupac.
Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Sandra Bencun, Davor Runje
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Za učinkovito praćenje seminara potrebno je računalo.
Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.490,00 kn+PDV.
Prijave na seminar mogu se izvršiti do 21. svibnja
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijskicentar/prijavnica/