Danas: Srijeda, 23.09.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Mirakul: napredno korištenje društvenih mreža


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 23.05.2013 do 24.05.2013

Polaznike će se u teoretskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podacima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.

Sadržaj seminara (23. svibnja):
•    Osmišljavanje Facebook aplikacija u marketinške svrhe i provođenje nagradnih igara te natječaja, praćenje aktivnosti aplikacija
•    Provođenje nagradnih igara na Facebooku i Twitteru
•    Pravila Facebooka koja se odnose na nagradne igre i natječaje, specifičnosti vezane uz nagradne igre i natječaje, komunikacija s fanovima za trajanja nagradnih igara i natječaja
•    Praćenje uspješnosti nagradnih igara i natječaja
•    Facebook oglasi, kreiranje, praćenje i optimizacija, precizno usmjeravanje poruka prema ciljnim skupinama, tumačenje rezultata
•    Facebook Insights – praćenje engagementa i interakcije fanova sa stranicom, važnost ovih podataka pri modifikaciji strategije u svrhu ostvarenja zadanih ciljeva
•    Koje alate koristiti za kvalitetno upravljanje društveno-mrežnim profilima te pravovremeno komuniciranje sa zajednicom
•    Što je content marketing i zašto je on važan te kome je namijenjen
•    Content marketing na društvenim mrežama
•    Izrada i provođenje content marketing stategije pojedinca, tvrtke ili branda

Sadržaj radionice (24. svibnja):
•    Osmišljavanje Facebook nagradne aplikacije u cilju maksimiziranja marketinških nastojanja branda, tvrtke ili pojedinca
•    Osmišljavanje, kreiranje, praćenje i optimiziranje Facebook oglasa te tumačenje rezultata istih

Cilj seminara:
Nakon pohađanja ovog modula polaznici će nadograditi prethodno stečena znanja razumijevanjem aktivnosti koje su potrebne za podizanje razine interakcije na stranici, privlačenje novih fanova, kao i tumačenje podataka vezanih za svaku od navedenih aktivnosti s posebnim naglaskom na content marketing strategiju kao ključan element za uspostavljanje dugoročne veze s communityjem koji u pojedinca, tvrtku ili brand na taj način stječe povjerenje, dijeli sadržaje o istima te u konačnici postaje korisnik/kupac.
 
Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Sandra Bencun, Davor Runje

Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
 
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
 
Za učinkovito praćenje seminara potrebno je računalo.
 
Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.490,00 kn+PDV.
Prijave na seminar mogu se izvršiti do 21. svibnja
 
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.


Link:

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2332
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12