VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Kongresni centar FORUM, Radnička 50, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
U 2012. godini broj klikova s mobitela na oglase iznosio je 18%, a prošle godine je ta brojka dosegnula čak 30%. U sklopu seminara polaznici će saznati kako od Interneta napraviti moćnog saveznika i više o brandiranju kroz mobilne aplikacije, o načinima promocije jednom napravljene aplikacije i o alatima za praćenje aktivnosti vezanih uz aplikaciju.
Sadržaj seminara:
1. Mobilno oglašavanje u Hrvatskoj i svijetu
2. Podatci s terena – koliko i kako se koriste mobilni uređaji
3. SMS marketing
4. Marketing unutar mobilnih aplikacija
5. Oglašavanje na mobilnim siteovima
6. Što nam je sve potrebno za mobilno poslovanje – priprema i provedba
7. Budgetiranje mobilnog poslovanja
8. Prilagodba marketinških kampanja ‘malim ekranima’
9. Vrste mobilnog poslovanja za oglašivače, medije, agencije…
10. Prednosti i nedostatci mobilnog oglašavanja – trendovi i statistike
11. Alati za mjerljivost i praćenje rezultata
12. Izrada mobilnih aplikacija u svrhu promocije branda
13. Kampanje za promociju aplikacije – gdje i kako oglašavati, kako privući pažnju na prezasićenom tržištu
14. Što odabrati: aplikaciju ili mobilni site?
15. iPad magazin kao promocija branda
Predavači: Irena Rašeta, Siniša Kravaršćan, Domagoj Davidović
Gdje i kada?
FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, 6. ožujka 2015. godine, 9.00-16.00 h
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/mobilni-marketing-zagreb/