VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Sadržaj seminara:
• Mobilno oglašavanje u Hrvatskoj i svijetu
• Podatci s terena - koliko i kako se koriste mobilni uređaji
• SMS marketing
• Marketing unutar mobilnih aplikacija
• Oglašavanje na mobilnim siteovima
• Što nam je sve potrebno za mobilno poslovanje – priprema i provedba
• Budgetiranje mobilnog poslovanja
• Prilagodba marketinških kampanja ‘malim ekranima’
• Vrste mobilnog poslovanja za oglašivače, medije, agencije…
• Prednosti i nedostaci mobilnog oglašavanja – trendovi i statistike
• Alati za mjerljivost i praćenje rezultata
• Izrada mobilnih aplikacija u svrhu promocije brenda
• Kampanje za promociju aplikacije - gdje i kako oglašavati, kako privući pažnju na prezasićenom tržištu
• Što odabrati aplikaciju ili mobilni site?
• iPad magazin kao promocija brenda
Cilj seminara:
Naučiti polaznike efikasno se koristiti metodama i načinima mobilnog marketinga te im pružiti sve potrebne informacije za dodatno optimiziranje kampanja, kao i prilagodbu budgeta uspješnom mobilnom marketingu. Prema posljednjim istraživanjima mobilno poslovanje na pametnim telefonima sve više slovi kao najisplativiji način poslovanja, odnosno ROI je najviši kod takvog oblika oglašavanja. Uz brojne primjere uspješnih kampanja saznajte kako se pripremiti i provesti mobilne marketinške aktivnosti i da li je to dobar put do novih klijenata i za vašu tvrtku.
U sklopu ovog modula polaznici će saznati više o brendiranju kroz mobilne aplikacije, o načinima promocije jednom napravljene aplikacije, o alatima za praćenje aktivnosti vezanih uz aplikaciju. Također će saznati i kako napraviti koliko se isplati ulagati u iPad magazin u svrhu promocije brenda i kako iz te vrste marketinga izvući najviše.
Ciljana skupina polaznika:
Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim i PR agencijama te marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine.
Predavači:
Ana Penović je suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prvih deset profesionalnih godina je posvetila informatičkom novinarstvu te iz prvog reda promatrala razvoj telekomunikacijske i informatičke industrije koje danas na naš život, posao i zabavu utječu više no ijedna druga. Dvije godine nakon uspješnog lansiranja jedinog hrvatskog tehnološkog lifestyle magazina Plan B koji o važnosti weba, društvenih mreža i digitalne prisutnosti sustavno piše od 2007. naovamo, sa Borisom Ličinom Borjom pokreće tvrtku Jasno&Glasno, prvu specijaliziranu community i content menadžment agenciju. U protekle četiri godine Jasno&Glasno se etabliralo kao jedna od rijetkih domaćih tvrtki koja uspješno osmišljava i brine se o cjelovitim digitalnim identitetima, te online prisutnosti niza uglednih domaćih i inozemnih kompanija.
Milica Cetinić je account i community menadžerica u tvrtki Jasno & Glasno. Nakon završenog studija novinarstva, specijalizirala se za područje informacijskih i komunikacijskih tehnologija, te ekološke teme. Kao novinarka je surađivala sa informatičkim magazinom PC Chip, telekomunikacijskim magazinom Moj Moby, a bila je glavna urednica naslovnice popularnog internetskog projekta MojBlog te urednica, novinarka i community menadžerica portala Zelena energija. Milica je o zelenim tehnologijama, ekološkoj problematici i energetskim temama pisala redovitu kolumnu u magazinu Plan B i u istoimenom web magazinu na tportalu. U proteklih desetak godina, Milica se bavila sustavnom promocijom iznimnih pojedinaca i projekata na hrvatskom i regionalnim online tržištima, a u posljednje tri godine za klijente tvrtke Jasno & Glasno osmišljava cjelovite strategije digitalne prisutnosti – od komunikacijske i content strategije do strategije nastupa na društvenim mrežama. Edukacijom studenata, community menadžera, kao i djelatnika u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtki i institucija, Milica se bavi od 2010. godine.
Ružica Vrdoljak je project managerica u tvrtki Gingernet. Karijeru je u digitalnoj agenciji započela kao community managerica, a ubrzo nakon toga postaje voditeljica tima za društvene medije. Kako ju je oduvijek zanimala 'šira digitalna priča', prelazi u accounting i vođenje projekata. Vodi projekte za mnoge klijente, kao što su Hrvatski Telekom, INA, Hrvatski skijaški savez i Karlovačka pivovara. Obzirom da je veliki obožavatelj gadgeta, a posebno pametnih telefona, rado proučava raznolike načine na koje je moguće doprijeti do korisnika preko njihovih mobilnih i tablet uređaja, zbog čega je na popis svojih specijalnosti uvrstila i mobilni marketing.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.
Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 1.590,00+PDV.
Promotivna cijena za uplate do 26. studenoga iznosi 1.390,00 kn+PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/edukacijski-centar/prijavnica/