Danas: Ponedjeljak, 10.12.2018.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Prosinac 2018.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Napredni SEO - trikovi i savjeti za stvaranje uspješne web stranice (Mapa znanja)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event

Moderniziranjem čitavog web okoliša, potrebe korisnika interneta postaju sve zahtjevnije, a to znači da se poslovi, ako žele opstati u takvom okruženju, moraju prilagoditi rastućim zahtjevima tržišta. Iako SEO, odnosno optimizacija stranica za tražilice, kao praksa postoji već dvadeset godina, u posljednjim godinama je doživjela svoju renesansu, a proces optimiziranja web stranice koja neće samo dovoditi posjetitelje već i ostvarivati poslovne rezultate postao je iznimno kompleksan. Ovaj seminar je namijenjen svima koji su upoznati s osnovama optimizacije web stranica, a žele svoje znanje dignuti na višu razinu, kreiranjem kvalitetne i svrhovite informacijske strukture, privlačnog i funkcionalnog sadržaja te sučelja koje je informativno i intuitivno. Na višoj razini implementacija, optimizacija postaje puno više od nekolicine trikova kojima će se stranica dobro pozicionirati na tražilicama, a postaje skup praksi na sjecištu optimizacije stranica za tražilice i optimizacije stranica za korisnike. Dobro optimizirana stranica nije samo ona koja je dobro pozicionirana za relevantne termine, već ona koja, uz to, ostvaruje željene poslovne rezultate. Kroz ovaj seminar, kroz niz praktičnih primjera, polaznici će naučiti kako mogu optimizirati svoje web stranice i pripremiti ih za zahtjeve dinamičnog svijeta pretraživanja informacija, ali i svijeta u kojem posjetitelji imaju sve veća očekivanja i sve strože kriterije.
Seminar je namijenjen svima koji su upoznati s osnovama optimizacije web stranica i žele svoje znanje podići na višu razinu koristeći naprednije tehnike optimizacije stranica za tražilice. Iako poznavanje SEO osnova nije preduvjet, bilo bi dobro da polaznici imaju poznavanje osnovnih principa funkcioniranja rangiranja stranica (ključne riječi, informacijska struktura, backlinkovi itd.) kako bi bolje razumjeli naprednije koncepte. S obzirom na to da seminar pokriva tehničke i netehničke aspekte optimizacije, on je pogodan za sve koji direktno ili indirektno sudjeluju u procesu održavanja i unaprjeđivanja web stranica, odnosno jednako je namijenjen web developerima kao i managerima te zaposlenima u marketinškim odjelima, ali i svima koji samostalno žele pokrenuti ili unaprijediti rezultate postojećeg online posla.
I. Uvod

Modernizacija pristupa optimizaciji web stranice
Kako postaviti SEO KPI-jeve?
SEO i PPC - kakva je veza?
Važnost standardizacije i procedura
Planiranje SEO strategije
II. Optimizacija web stranica u 2018. godini i dalje

Gdje smo sada?
Mobile-first svijet - kako optimizirati mobilnu verziju stranice?
Pogo-sticking, bounce rate i drugi ranking faktori koji to nisu
Ranking faktori u budućnosti
Optimizacija stranica za informiranje posjetitelja
Što budućnost nosi za SEO?
III. Backlinkovi

Ne postoji besplatan ručak - ružna istina o backlinkovima
Kako izračunati vrijednost backlinka?
Kako doći do backlinkova i koliko potrošiti na njih?
Off-site SEO strategije
Sastavljanje outreach strategije
IV. Content optimizacija

Napredna keyword analiza
Izrada keyword matrice
LSI i druge zablude - kako ne pretjerati s nebitnim detaljima
Quick Answers - kako upasti u “Googleov rulet”?
Knowledge graph - budućnost pretraživanja i kako je iskoristiti
Implementacija schema markupa i iskorištavanje mogućnosti
Kako prilagoditi content namjeri pretraživanja (user intent)?
Dugoročna content strategija i kreiranje contenta koji konvertira
Kreiranje kvalitetne content strategije
V. Struktura dobro optimizirane web stranice

Planiranje kvalitetne silo arhitekture stranice
Segmentacija stranica u mobilnom svijetu
Izrada nove web stranice - primjeri i checklist
Redizajn web stranice - primjeri i checklista
VI. Optimizacija web stranica za konverzije

Zašto uopće optimiziramo stranice?
Conversion Rate Optimization - druga strana SEO medalje
Heurističke analize stranica - kako početi s optimizacijom?
Praćenje ponašanja posjetitelja web stranica
Elementi uspješnog landing pagea
Testiranje uspješnosti optimizacije web stranica
Pristup dizajnu koji konvertira
VII. Korisni savjeti

Zašto optimizacija svake stranice počinje s “custom” SEO strategijom?
SEO i web prodaja - kako optimizirati web shop
Google Analytics kao SEO alat
Najbolji alati za optimizaciju web stranica
Utjecaj brzine web stranice na njenu percepciju, korištenje i pozicioniranje
Skalabilna SEO strategija
“Less is more” - zašto je jednostavnost tajna uspjeha u SEO i CRO svijetu?
Local SEO - ranking faktori za uspjeh u lokalnom searchu


Link:

Kalendar evenata za Prosinac 2018.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2157
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12