VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Kongresni centar FORUM, Radnička 50, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 22.01.2015 do 23.01.2015
Polaznike će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.
Sadržaj seminara (22. siječnja):
• Osmišljavanje Facebook aplikacija u marketinške svrhe i provođenje nagradnih igara te natječaja, praćenje aktivnosti aplikacija
• Provođenje nagradnih igara na Facebooku i Twitteru
• Pravila Facebooka koja se odnose na nagradne igre i natječaje, specifičnosti vezane uz nagradne igre i natječaje, komunikacija s fanovima za trajanja nagradnih igara i natječaja
• Praćenje uspješnosti nagradnih igara i natječaja
• Facebook oglasi, kreiranje, praćenje i optimizacija, precizno usmjeravanje poruka prema ciljnim skupinama, tumačenje rezultata
• Facebook Insights – praćenje engagementa i interakcije fanova sa stranicom, važnost ovih podataka pri modifikaciji strategije u svrhu ostvarenja zadanih ciljeva
• Koje alate koristiti za kvalitetno upravljanje društveno-mrežnim profilima te pravovremeno komuniciranje sa zajednicom
• Što je content marketing i zašto je on važan te kome je namijenjen
• Content marketing na društvenim mrežama
• Izrada i provođenje content marketing startegije pojedinca, tvrtke ili branda
Sadržaj radionice (23. siječnja):
• Osmišljavanje Facebook nagradne aplikacije u cilju maksimiziranja marketinških nastojanja branda, tvrtke ili pojedinca
• Osmišljavanje, kreiranje, praćenje i optimiziranje Facebook oglasa te tumačenje rezultata istih
Za učinkovito praćenje potrebna su računala.
Seminar 'Napredno korištenje društvenih mreža' ujedno je i 3. modul specijalističkog programa Community manager Akademija.
Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Ružica Vrdoljak, Davor Runje
Cilj seminara:
Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.490,00 kn + PDV.
Promotivna cijena za uplate do 14. siječnja iznosi 2.290,00 kn + PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Community manager Akademija
Akademija će svojim polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim relativno novim platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenim u agencijama specijaliziranim za ovu djelatnost.
Više na ovom linku.
Lokacija: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb
Datum i vrijeme: 22. i 23. siječnja 2015. godine, 9.00-17.00 h
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijskicentar/prijavnica/