Danas: Nedjelja, 20.09.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Napredno korištenje društvenih mreža (Mirakul)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Kongresni centar FORUM, Radnička 50, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 22.01.2015 do 23.01.2015

Polaznike će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.

Sadržaj seminara (22. siječnja):
•    Osmišljavanje Facebook aplikacija u marketinške svrhe i provođenje nagradnih igara te natječaja, praćenje aktivnosti aplikacija
•    Provođenje nagradnih igara na Facebooku i Twitteru
•    Pravila Facebooka koja se odnose na nagradne igre i natječaje, specifičnosti vezane uz nagradne igre i natječaje, komunikacija s fanovima za trajanja nagradnih igara i natječaja
•    Praćenje uspješnosti nagradnih igara i natječaja
•    Facebook oglasi, kreiranje, praćenje i optimizacija, precizno usmjeravanje poruka prema ciljnim skupinama, tumačenje rezultata
•    Facebook Insights – praćenje engagementa i interakcije fanova sa stranicom, važnost ovih podataka pri modifikaciji strategije u svrhu ostvarenja zadanih ciljeva
•    Koje alate koristiti za kvalitetno upravljanje društveno-mrežnim profilima te pravovremeno komuniciranje sa zajednicom
•    Što je content marketing i zašto je on važan te kome je namijenjen
•    Content marketing na društvenim mrežama
•    Izrada i provođenje content marketing startegije pojedinca, tvrtke ili branda
Sadržaj radionice (23. siječnja):
•    Osmišljavanje Facebook nagradne aplikacije u cilju maksimiziranja marketinških nastojanja branda, tvrtke ili pojedinca
•    Osmišljavanje, kreiranje, praćenje i optimiziranje Facebook oglasa te tumačenje rezultata istih
Za učinkovito praćenje potrebna su računala.
 
Seminar 'Napredno korištenje društvenih mreža' ujedno je i 3. modul specijalističkog programa Community manager Akademija.

Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Ružica Vrdoljak, Davor Runje

Cilj seminara:
Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.490,00 kn + PDV.
Promotivna cijena za uplate do 14. siječnja iznosi 2.290,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Community manager Akademija
Akademija će svojim polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim relativno novim platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenim u agencijama specijaliziranim za ovu djelatnost.

Više na ovom linku.

Lokacija: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb
Datum i vrijeme: 22. i 23. siječnja 2015. godine, 9.00-17.00 h


Link:

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2332
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12