VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 11.06.2015 do 12.06.2015
Polaznike će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice. Također, polaznike će se pobliže upoznati s načinima i mehanizmima provođenja nagradnih igara i natječaja te svim pravilima koja pritom treba poštovati.
Sadržaj seminara (11. lipnja):
• Osmišljavanje Facebook aplikacija u marketinške svrhe i provođenje nagradnih igara te natječaja, praćenje aktivnosti aplikacija
• Provođenje nagradnih igara na Facebooku i Twitteru
• Pravila Facebooka koja se odnose na nagradne igre i natječaje, specifičnosti vezane uz nagradne igre i natječaje, komunikacija s fanovima za trajanja nagradnih igara i natječaja
• Praćenje uspješnosti nagradnih igara i natječaja
• Facebook oglasi, kreiranje, praćenje i optimizacija, precizno usmjeravanje poruka prema ciljnim skupinama, tumačenje rezultata
• Facebook Insights – praćenje engagementa i interakcije fanova sa stranicom, važnost ovih podataka pri modifikaciji strategije u svrhu ostvarenja zadanih ciljeva
• Koje alate koristiti za kvalitetno upravljanje društveno-mrežnim profilima te pravovremeno komuniciranje sa zajednicom
• Što je content marketing i zašto je on važan te kome je namijenjen
• Content marketing na društvenim mrežama
• Izrada i provođenje content marketing startegije pojedinca, tvrtke ili branda
Sadržaj radionice (12. lipnja):
• Osmišljavanje Facebook nagradne aplikacije u cilju maksimiziranja marketinških nastojanja branda, tvrtke ili pojedinca
• Osmišljavanje, kreiranje, praćenje i optimiziranje Facebook oglasa te tumačenje rezultata istih
Za učinkovito praćenje potrebna su računala.
Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Irena Rašeta
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
Cilj seminara:
Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Seminar 'Napredno korištenje društvenih mreža' ujedno je i 3. modul specijalističkog programa Community manager Akademija. Još uvijek se možete prijaviti na 2. modul 'Strategija nastupa na društvenim mrežama':
Strategija nastupa na društvenim mrežama
Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, već razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati. Primjerice, Facebook i Google danas pokrivaju dvije trećine svojega mobilnog oglašavanja u svijetu.
Na kojim je društveno-mrežnim kanalima poželjno nastupiti, kako to napraviti i zašto, kako definirati ciljeve nastupa pojedinca, tvrtke ili branda te kako doći do fanova naučit ćete na seminaru i radionici 'Strategija nastupa na društvenim mrežama', koji će se održati 14. i 15. svibnja u Zagrebu - FORUM Zagreb.
U tijeku je upis polaznika.
Više informacija o seminaru možete pogledati na web stranicama.
FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb
11. i 12. lipnja 2015. godine, 9.00-17.00 h
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/strategija-nastupa-na-drustvenim-mrezama-zagreb