VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Antunović, Zagrebačka Avenija 100a, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 18:00
Poštovani!
Predavači iz SAD, Indije i Hrvatske podijelit će 13. svibnja u Zagrebu svoja znanja i iskustva iz područja digitalnog marketinga i digitalne transformacije poslovanja s nekoliko stotina zainteresiranih posjetitelja. Registracije za drugo izdanje konferencije specifično posvećene trendovima u digitalnom marketingu otvorene su od danas, a posjetitelji mogu očekivati da će se na njoj upoznati s temama poput socijalne fizike, ponašanja korisnika, upravljanja brendom na digitalnim platformama, oglašavanja kroz sadržaj, iskorištavanja nestrukturiranih podataka ili mobilnih aplikacija te brojnim drugim.
Nakon velikog prošlogodišnjeg uspjeha konferencije "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere" kojoj je prisustvovalo više od 350 sudionika, a prijavilo se čak 1.500 zainteresiranih, Visoko učilište Algebra 13. svibnja 2016. organizira drugo izdanje konferencije za koju se očekuje da će okupiti otprilike isti broj sudionika koji će doći poslušati četrnaest vrhunskih predavača iz područja digitalnog marketinga i digitalne transformacije.
Upravo je digitalna transformacija poslovanja današnjih tvrtki glavna tema ovogodišnje konferencije: predavači sa svakodnevnim iskustvom u digitalnom marketingu i korištenju digitalnih tehnologija u poslovanju i pristupu tržištu, na konferenciji će posjetiteljima dati uvid u trendove koji obilježavaju ovo područje te će predložiti uspješne strategije za stvaranje i provođenje digitalnih marketinških kampanja. Automatizacija marketinga, analitika podataka o korisnicima, big data, podatkovna znanost, oglašavanje kroz sadržaj, mobilne aplikacije i platforme za e-commerce bit će neke od glavnih tema na konferenciji. Konferencija će se, osim toga, dotaknuti i tema za koje se zaista može reći da predstavljaju sam vrh aktualnih trendova, poput socijalne fizike, analize nestrukturiranih podataka i analize govora u primjeni marketinških metoda.
Na konferenciji "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere 2016" svoja će predavanja održati i dvoje zapaženih predavača iz inozemstva. Shagorika Heryani dolazi iz Indije i ima više od 12 godina iskustva u području marketinga i komunikacija u različitim industrijama; bila je, primjerice, voditeljica digitalnog marketinga u Bharti Airtelu, jednoj od vodećih globalnih telekomunikacijskih tvrtki, koja je prisutna u 20 zemalja Azije i Afrike. Iz Sjedinjenih Američkih Država na konferenciju dolazi Ira Kaufman, marketinški stručnjak s više od 35 godina iskustva čije je primarno područje interesa danas – digitalna transformacija poslovanja.
Najbolji hrvatski stručnjaci za digitalni marketing i digitalnu transformaciju poslovanja također će prenijeti svoja znanja posjetiteljima konferencije.
Više na linku niže.