VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
S obzirom da se svakodnevno mnoge tvrtke suočavaju s krizama u poslovanju, te da krizne situacije vrlo lako eskaliraju i „eksplodiraju“ zahvaljujući brzini i dostupnosti informacija na Internetu, polaznici će naučiti kako se nositi s tim zahtjevnim situacijama, i da zapravo komuniciranje u krizi nikada nije bilo jednostavnije i kvalitetnije nego što je to danas, upotrebom društvenih mreža.
Sadržaj seminara:
• Specifičnosti i zakonitosti online komunikacije
• Zašto je radikalna transparentnost najbolji model online ponašanja
• Važnost i primjenjivost društvenih mreža u odnosima s javnošću
• Koje su “vaše” online destinacije, a koje “vaše” društvene mreže i koja su njihova pravila
• Značajke društvenih mreža, blogovi, influenceri
• Kako se ponašati na Facebooku, a kako na Twitteru
• Dvosmjerna komunikacija i pravila koja se moraju slijediti
• Gdje povući granicu i kako se odnositi prema agresivnim korisnicima
• Dobro i loše krizno komuniciranje Kriza danas i krize koje su se događale u prošlosti
• Kako biti spreman na krizu i prije negoli se dogodi
• Primjer iz prakse: što kad vas istovremeno mrzi milijun korisnika
• Kako reagirati u slučaju krize i kako suzbiti negativan PR
Cilj seminara:
Odnosi s javnošću su u zadnjih 5 godina, razvojem Interneta te posebice pojavom društvenih mreža, značajnim dijelom postali online, pojavili su se brojni novi online kanali putem kojih se može komunicirati s javnošću, klijentima i medijima, koje je potrebno razumjeti i znati kvalitetno upotrebljavati. Polaznici će naučiti da komuniciranje na Internetu i putem društvenim mreža, osim što donosi mogućnost komuniciranja s velikim brojem korisnika, donosi i mogućnost komuniciranja s medijima. Također će naučiti kako konsolidirati „offline“ komunikaciju sa online komunikacijom.
Ciljana skupina polaznika:
Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim i PR agencijama te marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine.
Predavači:
Željko Riha je PR/social media konzultant i vlasnik portala/bloga o smartphone uređajima mobile-place.info te bloga www.zeljkoriha.com. PR-om i komunikacijama bavi se nekoliko godina od čega ima iskustvo i u međunarodnim organizacijama. Bio je član žirija VIDI WEB TOP 100 natječaja u blog/community kategoriji. Trenutno se bavi komunikacijskim savjetovanjem i vodi nekoliko klijenata na području društvenih mreža i on-line komunikacija. Do nedavno je radio na poziciji internet marketing managera u tvrtci Generalturist. Godine 2010. dodijeljena mu je viteška titula HRH Princa Leonarda za diplomatske zasluge. Organizator je i predavač na mnogim seminarima i edukacijama. Član je mnogih domaćih i međunarodnih organizacija, poput Londonske diplomatske akademije, Društva za Ujedinjene narode i Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Milica Cetinić je account i community menadžerica u tvrtki Jasno & Glasno. Nakon završenog studija novinarstva, specijalizirala se za područje informacijskih i komunikacijskih tehnologija, te ekološke teme. Kao novinarka je surađivala sa informatičkim magazinom PC Chip, telekomunikacijskim magazinom Moj Moby, a bila je glavna urednica naslovnice popularnog internetskog projekta MojBlog te urednica, novinarka i community menadžerica portala Zelena energija. Milica je o zelenim tehnologijama, ekološkoj problematici i energetskim temama pisala redovitu kolumnu u magazinu Plan B i u istoimenom web magazinu na tportalu. U proteklih desetak godina, Milica se bavila sustavnom promocijom iznimnih pojedinaca i projekata na hrvatskom i regionalnim online tržištima, a u posljednje tri godine za klijente tvrtke Jasno & Glasno osmišljava cjelovite strategije digitalne prisutnosti – od komunikacijske i content strategije do strategije nastupa na društvenim mrežama. Edukacijom studenata, community menadžera, kao i djelatnika u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtki i institucija, Milica se bavi od 2010. godine.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.
Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 1.590,00+PDV.
Promotivna cijena za uplate do 30. studenoga iznosi 1.390,00 kn+PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/edukacijski-centar/prijavnica/