Danas: Ponedjeljak, 23.10.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Listopad 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Optimizacija web stranica za tražilice (SEO), Mapa znanja


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Optimizacija web stranica za tražilice, poznatija pod svojim međunarodnim akronimom SEO, jedna je od najtraženijih usluga digitalnog marketinga. S nekoliko milijardi pretraga dnevno, tražilice su potencijalno značajan izvor prometa, a samim time i prihoda. Sam organski promet, uz to što je konstantan, predstavlja ciljani segment posjetitelja koji, u odnosu na druge segmente posjetitelja, u pravilu ostvaruje znatno bolje konverzije i direktno utječe na povećanje prihoda. Međutim, tražilice su također organizacije koje posluju profitabilno, a optimizacija web stranica za povećanje organskog prometa i vidljivosti na tražilicama zahtijeva čitav niz implementacija, tehničkih i netehničkih, koje nazivamo SEO-om. Ovaj seminar će pokriti sve ključne elemente uspješne optimizacije. Zbog opsežne materije, seminar će se ponajviše fokusirati na konkretne primjere i objašnjavanje temeljnih metodologija optimizacije web stranica. Kroz razumijevanje tih metodologija, polaznici će moći u praksi iskoristiti stečeno znanje te prilagoditi proces optimizacije specifičnostima svojih web stranica. Na seminaru će se proći sama ideja tražilica i online pretraživanja. Razjasnit će se što je online autoritet, kako se on prenosi te na koji način on utječe na povećanje prometa. Povezat će se ideja ključnih riječi, pronalazak specifičnih ključnih riječi niske konkurentnosti i potrebe optimizacije sadržaja za tražilice. Sve skupa će biti uokvireno tehničkih zahtjevima modernih, dobro optimiziranih stranica. Kroz niz praktičnih primjera, objasnit će se čitav proces optimizacije web stranica, a polaznici će naučiti kako kreirati svoju online strategiju, postaviti realna očekivanja te, na kraju, kako povećati organski promet na svojim web stranicama.

Namjena
Seminar je namijenjen svima koji žele poboljšati rezultate svog online poslovanja ili žele povećati online vidljivost kroz optimizaciju web stranica za povećanje organskog prometa. S obzirom na to da seminar pokriva tehničke i netehničke aspekte optimizacije, on je pogodan za sve koji direktno ili indirektno sudjeluju u procesu održavanja i unaprjeđivanja web stranica, odnosno jednako je namijenjen web developerima kao i managerima te zaposlenima u marketinškim odjelima, ali i svima koji samostalno žele pokrenuti ili unaprijediti rezultate postojećeg online posla.

Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara
I. Uvod u SEO:
•    Razumijevanje tražilica i njihova budućnost
•    Google kao postavljač trendova
•    Redefiniranje pojma i ideje optimizacije za tražilice
•    Tko treba SEO, kada ga treba i u kojoj mjeri?
•    SEO kao dio marketinške i poslovne strategije
•    Kako biti korak ispred konkurencije?
•    SEO kao faktor optimizacije konverzija

II. Početak SEO implementacije
•    Važnost i uloga planiranja
•    Kreiranje SEO strategije
•    Zašto je mjerenje osnova uspjeha SEO strategije?
•    Analiza i prepoznavanje konkurencije
•    Kako dobro rasporediti vrijeme?
•    Kako prepoznati pravi trenutak za početak optimiziranja?

III. Online autoritet
•    Autoritet - osnova online optimizacije
•    Linkovi - najvažniji faktor online autoriteta
•    Mjerenje autoriteta
•    Kako doći do linkova?
•    Kako doći do linkova analizom konkurencije?
•    Što je anchor text, kako ga iskoristiti i kako ne pretjerati s njime?

IV. Važnost i uloga ključnih riječi
•    Ključne riječi i njihova uloga
•    Istraživanje ključnih riječi
•    Proširene fraze i kompleksna semantika
•    Klasteri ključnih riječi i njihovo iskorištavanje
•    Kanibalizacija ključnih riječi i kako je izbjeći?
•    Istraživanje ključnih riječi konkurencije

V. Proces stvaranja dobro optimizirane web stranice
•    Principi dizajna strukture web stranice
•    Vrste informacijske strukture i kako odabrati najbolji model?
•    Važnost domene i odabir prave domene
•    Raspored ključnih riječi na web stranici
•    Važnost internog sustava linkova u distribuciji autoriteta
•    Tehnički elementi dobro optimizirane stranice
•    Mobilna verzija web stranice - SEO imperativ

VI. Optimiziranje sadržaja za tražilice
•    Što je SEO-friendly sadržaj?
•    Kako kreirati sadržaj koji privlači linkove?
•    Ključne riječi u tekstu - istine i zablude
•    Optimizacija sadržaja za konverzije?

VII. Korisni savjeti
•    Kako mjeriti uspjeh optimizacije stranice
•    Važnost eksperimentiranja
•    Black-hat, white-hat i grey-hat SEO - u čemu je razlika?
•    SEO-friendly redizajn web stranica
•    SEO za lokalne biznise
•    Google Panda i Google Penguin - kako izbjeći penalizaciju?
•    Najvažniji SEO alati
 

Predavač
Marko Pačar je Analytics & SEO Manager u Degordianu - najvećoj regionalnoj digitalnoj agenciji. Radeći s raznovrsnim profilom klijenata, od multinacionalnih korporacija pa do lokalnih poslova, stekao je iskustvo procesa optimizacije web stranica i online analitika u različitim nišama i na različitim tržištima. Prakticira holistički pristup web optimizaciji, a na sam proces web optimizacije gleda kao na sastavni dio cjelokupne marketinške strategije.

Vrijeme
četvrtak, 16.3.2017. od 9:00 do 16:00

Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.



Kalendar evenata za Listopad 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1923
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12