VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Svrha seminara
Povećati informatičko znanje poslovnih tajnica i olakšati i ubrzati poslovanje. Dobivate gomilu mailova i ne znate kako se poboriti s njima? Stalno ste na sastancima, i uvijek nešto niste stigli zapisati? Kako bi bilo da sve to povežete? I još k tome da računalo vodi računa o tome? Ovo su zadaci koji bi htjeli lakše riješiti: slanje i primanje elektronske pošte, organizacija elektronske pošte, upravljanje, planiranje i organiziranje obaveza, događaja i zadataka, upravljanje kontaktima, povezivanje MS office aplikacija, izrada i oblikovanje serijskih pisama, izvoz podataka, korištenje vanjskih izvora podataka. Kako ispravno i efikasno koristiti Excel, te ga napraviti svojim najboljim pomoćnikom? Jednostavno uz niz zgodnih primjera iz prakse i puno korisnih trikova za ubrzanje rada u MS Excelu. Iskoristite aplikacije na internetu u svakodnevnom radu, olakšajte si i organizirajte posao
Namjena
Poslovnim tajnicama i svima koje žele unaprijediti svoja informatička znanja.
Način realizacije
PP prezentacija, vježbe, datoteke s vježbama, rad na računalu. Ukoliko imate prijenosno računalo, ponesite ga sa sobom.
Raspored seminara
I dio od 09:00 – 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 - 16: 00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Poslovna informatika
I OUTLOOK
• Korištenje MS Outlooka za upravljanje e-mailovima
• Upravljanje i planiranje obaveza
• Upravljanje kontaktima
• Sinkronizacija podataka s različitih izvora
• Povezivanje ostalih MS Office alata s vanjskim izvorima podataka
• MS OneNote – alata za izradu zabilješki i povezivanje s ostalim MS Office alatima
II WORD
• Napredno korištenje, tips&tricks
III EXCEL
• Osnovno korištenje Excela, kreiranje i korištenje podataka, oblikovanje i napredno oblikovanje ćelija u MS Excelu
• Funkcije i formule, povezivanje ćelija, radnih listova i knjiga
• Printanje i povezivanje s ostalim aplikacijama
• Zaštita podataka u Excelu
IV Web alati za :
• Pohranu podataka i datoteka
• Izradu zabilješki
• Organiziranje obaveza
• Doodle – raspored, DropBox-virtualni disc, Skype –komunikacija sa videokonferencijom, TeamViewer – upravljanje s jednog kompjutera drugim, JumoMail, MailChimp – program za slanje i uređivanje newsletter-a, Evernot- uređivanje zabilješki, TungleMe-dijelejenje rasporeda bez otkrivanja cijelog rasporeda i ujedinjenje svih kalendara na jednom mjestu
• Ostali uredski alati
V Windows 7 – novi alati - tips&tricks
Predavač
Krešo Vargec rođen je i školovan u Zagrebu, diplomirao je na PMF-u matematiku i računarstvo. Edukacijom se bavi u raznim oblicima (nastava, priprema materijala, e-learning ) već petanest godina i to na području informatike, informacijskih znanosti i primjene IT-a u poslovnom okruženju. Dvanaest godina predaje na Veleučilištu VERN, a surađivao je i s drugim edukacijskim ustanovama kao što je Algebra, King, Itcenter. U slobodno vrijeme vodi malu, ali uspješnu tvrtku za razvoj softvera, baziranih na internetskim i mobilnim tehnologijama. Često surađuje na različitim idejama u poslovnim okruženjima.
Vrijeme
utorak 9.7.2013. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Max broj polaznika: 18
Kotizacija
1190,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.
Link: http://www.mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/poslovna-tajnica-ms-outlook-excel-word-i-internet,142.html#prijava