Danas: Srijeda, 13.12.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Prosinac 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Seminar: Internet marketing (Mapa znanja)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 25.02.2016 do 26.02.2016

Internet marketing je sve popularniji način oglašavanja za mala, srednja i velika poduzeća.

Najveća prednost ovog oblika oglašavanja je ta što možete precizno odrediti željene ciljne skupine što uvelike snizuje cijenu internet oglašavanja samim time što oglas ne dolazi do osoba koje to ne zanima. Druga velika prednost ove vrste oglašavanja je daleko niža cijena u odnosu na druge medije. Oglašivač može svakodnevno pratiti sve relevantne statistike koje su vezane za njegovu web stranicu. U svakom trenutku možete znati koliko vam se investicija isplati odnosno ima li zadovoljavajući povrat. Praćenje novih trendova putem internet oglašavanja vrlo je zahtjevan posao i jedan je od ključnih faktora uspješne kampanje. Internet marketing sastoji se od više kanala:

Google AdWords - način oglašavanja na internetu gdje se vaši oglasi prikazuju kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ koja bi vam mogla dovesti nove klijente. Plaćate prema kliku, odnosno tek kada korisnik dođe na vašu web stranicu. Oglašavanje na ovaj način omogućuje da se prezentirate potencijalnim kupcima koji su zainteresirani za vaš proizvod ili uslugu.

Remarketing - oglašivačima može pomoći u dosezanju korisnika koji su već ranije posjetili neku web lokaciju i prikazivati im prilagođene oglase ovisno o njihovim interesima koji su zabilježeni boravkom na određenim web lokacijama. Remarketing oglašivačima daje novu priliku da s prilagođenim oglasima ponovno vrate korisnika na web stranicu i tako ga pokušaju uvjeriti u kupnju. Remarketing je također dobar način da gradite svoj brand jer se vaš oglas – banner prikazuje svuda po internetu, te tako korisnici pamte vaše ime firme, proizvod, uslugu.

Optimizacija za tražilice (SEO) - kontinuirani proces u kojem se određenim tehnikama poboljšava vašu pozicija na tražilicama. Znamo da je uspješnost web stranice određena prodajom vaših proizvoda, a prodaje nema bez posjetitelja. Posjećenost ćete najlakše i najefikasnije povećati dobrom pozicijom na Google-u što može omogućiti jedino kvalitetna optimizacija za tražilice. Prema istraživanjima najbolji omjer broja posjetitelja i broja prodanih proizvoda daju baš takozvani organski posjetitelji, odnosno posjetitelji koji su vas pronašli preko tražilice. Ako se nalazite ispred konkurencije za određenu ključnu riječ koju pretražuju vaši potencijalni kupci svakodnevno ćete POTPUNO BESPLATNO dobivati nove klijente.

Google webmasters tools (Google Search Console) - prikazuje nam kako Google vidi našu stranicu, te što bi na njoj trebalo poboljšati da bi se rezultati prikazivali bolje.

Email marketing - Newsletter je još uvijek jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije, to je vaš vlastiti medij putem kojeg možete besplatno plasirati sadržaj koji želite. Njegova osnovna prednost je što vaša email poruka dolazi u korisnikov osobni „inbox“.Svrha ovog predavanja je dati odgovore na pitanja – što je email marketing, kako funkcionira, koji su elementi email newslettera, zašto i kada ga slati, koje su njegove prednosti, koju statistiku pratiti, što je spam i kako ga izbjeći?

Društvene mreže - Otkrijte koje su mogućnosti plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama i zašto je to jedan od najučinkovitijih načina online oglašavanja. Saznajte kakve mogućnosti oglašavanja postoje na Facebooku, Twitteru, LinkedInu, Instagramu, Google+….

Online video oglašavanje - Video oglašavanje ima svoje zašto. Osim što je potrebno prepoznati kada ga koristimo, potrebno je znati i koji način video oglašavanja je za nas. Možda je YouTube baš ono što vama treba, a možda ipak i nije.Saznajte je li i koje je video oglašavanje za vas.

Image display oglašavanje - Otvarate novi business, ili možda imate novi proizvod? Ako da, na ovom predavanju ćete biti najkoncentriraniji. Otkrijte kako dosegnuti širu ili užu target skupinu, i na koji način stvoriti svijest o vašem proizvodu/usluzi. Koristite prave formate bannera na pravim portalima za vas.

Display oglašavanje u „prodajne“ svrhe - Imate web shop? Želite veći broj prijava na newsletter? Ili možda želite da korisnici ostave svoje kontakt podatke na web stranici? Onda su display prodajni kanali za vas.

Lokalno ciljano oglašavanje u Hrvatskoj - omogućuje prikazivanja oglasa na određenom geografskom području. Ciljanje lokacije pomaže usredotočiti oglašavanje na područja na kojima ćemo pronaći naše potencijalne kupce.

Analytics – mjerenje uspješnosti web stranice - Jedna od glavnih prednosti digitalnog marketinga jest činjenica da možemo izmjeriti puno više nego u offline marketingu. Tu prednost treba iskoristiti i optimizirati troškove oglašavanja kao i poboljšati uspješnost web stranice bez obzira koji je njen glavni cilj.


Link:

Kalendar evenata za Prosinac 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1985
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12